CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@29101996_nl Dat mag. Daar is inderdaad wel een straf aan verbonden.
-
@joost-sœter_nl oke top, bedankt.
Dan willen wij graag Biitch in plaats van ham de hamburger -
@29101996_nl Dan mag je inderdaad de moderator aanspreken van de competitie en hem vragen om deze speler uit te nodigen.
-
Wordt die straf meteen gedaan of pas in de eindstand ?
-
@mestreech07022017_nl die straf is er meteen bij gedaan.
-
Opnieuw heeft iemand van Pro Elite ontslag genomen. Graag zou ik weten of er een vervanger zal komen.
-
Ik zie dat er 3 crews niet zijn ingeschreven betekend dat dat wij promoveren en onze talenten toch mee mogen spelen ?
Het gaat om deze crews.
Kanarifuglene
The royal victorians
Kings of legends -
Eens met mijn makker boven mij. Inschrijfdatum liep tot 23:59 gisteravond. Zowel TRV als KOL waren niet op tijd. Blijkbaar hechten zij niet (meer) zoveel waarde aan de CrewCup?
Ik neem dus aan dat zij niet worden ingeschreven en dus wij, OSM Legendz, doorschuiven naar een hogere divisie. Zo kan onze talentencrew ook deelnemen aan de CrewCup.
Of hanteren we voor de ietwat grotere crews ineens andere regels?
Wij horen graag.
-
Vanwege Koningsdag was de datum veranderd.
Ik denk dat ze de andere datums vergeten waren te veranderen.
Zie hieronder: Zowel TRV als KOL was niet te laat met inschrijven."
Schrijf je crew hier in voor de volgende CrewCup!Sluiting inschrijving: vrijdag 26 april 23:59
Loting: zaterdag 27 april
Deadline line up : maandag 29 april om 12.00 uur
Start CC68: maandag 29 april om 21:00 uur
" -
Helder. Volgend seizoen maar.
-
Normaal ging de CC starten op koningsdag. Doordat we dit veranderd hebben, hebben we de andere data ook moeten aanpassen.
2 van die 3 crews hebben zich intussen wel ingeschreven.
Dit heeft niks te maken met de grootte of reputatie van die crews.
Mochten deze 3 crews zich niet ingeschreven hebben, dan zou er sowieso een divisie minder geweest zijn.
Als osm legendz gepromoveerd was naar een hogere divisie, dan zou het helemaal geen probleem geweest zijn.
-
Hoe laat worden de competities vanavond aangemaakt?
Er zijn servers die pas om 21uur beginnen met simuleren. Dus voor 21uur aanmaken zou een dag voorbereiding kunnen kosten.
-
@desteeluitwehl_nl Inderdaad, tussen 21.15 en 21.30 is een mooi uur?
-
Waarom is de scout niet aangepast naar 16uur voor iedereen of naar 12 uur. Dit is namelijk van cruciaal belang in de Crew Cup zeker voor de eerste scout als je 4 uur langer moet wachten tov je concurrentie als je deze optie niet hebt?
-
@vayasmit_nl Ik begrijp niet wat je bedoeld. Een scout is voor iedereen 16 uur onderweg?
-
Er wordt al gescout in de CC, terwijl sommige nog 4 uur moeten wachten...
-
Oorzaak is bekend. Komt doordat GB het leuke heeft om alleen bij Android te testen of 12 uur scouts beter zijn. Ontzettend kut weer dit zeg.
-
Opdoeken maar..
-
Ik zal even overleggen met de mods wat we hieraan kunnen doen. Jammer genoeg denk ik dat er maar 1 oplossing is.
-
Beste Crew Cup spelers en crews
We hebben besloten om de CC door te laten gaan en geen restart te maken.
De testen die men uitvoert is niet de fout van ons. Wij kunnen daar helaas niks aan doen.
We hebben samen eens overlopen wie het voordeel heeft van een 12 uur durende scout. In sommige competities is dit 1 speler per crew.
Daarom wil ik ook vragen aan de spelers die een 12 uur durende scout hebben om de fair play regel toe te passen en 4 uur te wachten om de scout te openen.
Mijn oprechte excuses aan iedereen voor dit ongemak.