CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Gefeliciteerd LFS met het winnen van de CC en alle gepromoveerde crews in de lagere divisies gefeliciteerd met hun promoties! OFF mag het dan eindelijk eens in de Champions League gaan proberen. Veel succes allemaal.
-
Vanavond start CC69 na 21.00 uur (ivm met simulatietijden). Volgende editie is de summer crew cup.
Ik wil iedereen succes wensen en bedanken voor de medewerking!
-
Misschien die factor helemaal afschaffen? De CC winnen vanuit de EL moet eigenlijk echt niet kunnen. Dat niveau verschil is zo enorm groot. Elke overwinning in de CL zegt meer dan de EL overwinning. Factor moet anders scherper sowieso. Promotie is de beloning van goed EL seizoen. Winnen die je in de CL.
-
@christiano-mengelaldo Die factor afschaffen veranderd weinig aan de punten. Het is een verschil van minder dan 5%.
Er moet een ander manier bedacht worden om de CC zelfs in de Eredivisie te winnen te voorkomen -
@christiano-mengelaldo said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Misschien die factor helemaal afschaffen? De CC winnen vanuit de EL moet eigenlijk echt niet kunnen. Dat niveau verschil is zo enorm groot. Elke overwinning in de CL zegt meer dan de EL overwinning. Factor moet anders scherper sowieso. Promotie is de beloning van goed EL seizoen. Winnen die je in de CL.
Ik organiseer zelf de CC op OSM World en daar gewoon aangegeven dat je alleen de CC kan winnen als je in de Champions League de sheet wint.
Lijkt mij dat dit hier toch ook gewoon ten allen tijde het geval is althans met deze opzet.naja mocht je ooit meer punten hebben in de EL als winnaar dan de winnaar van de CL zal ik gewoon de winnaar van de CL feliciteren met de CC winst
-
Ik zal de coëfficiënt aanpassen. 200 champions league en 150 Europa league.
-
@wooper_nl wat gebeurt er met de factor van de divisies onder de EL?
-
@thebestmanagernl
Champions League: 200%
Europa League: 150%
Eredivisie: 125%
Eerste Divisie: 100%
Tweede Divisie: 90%
Derde Divisie: 80%
Hoofdklasse: 70%
Eerste Klasse: 60%
Tweede Klasse: 50%
Derde Klasse: 40%
Vierde Klasse & verder: Percentage vorige divisie maal 0,5. Dus 20%, 10%, 5%, 2,5%, etc. -
Wordt lastig nu voor OSU om de CC te winnen, maar je weet het nooit!
-
@wooper_nl Wat houdt de summer crew cup in? Is die anders dan gewone crew cup?
-
@powershot-stef_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Wordt lastig nu voor OSU om de CC te winnen, maar je weet het nooit!
Eredivisie nooit onderschatten, altijd lastig
-
@mr-lok_nl Een summer cup is zonder promotie en degradatie in een competitie zonder transfers. Alsook zullen jullie nu niet als crew spelen, maar als individu.
-
De tussenstanden zullen vanaf dinsdagmorgen op het forum komen.
-
Mooie en spannende ontknoping in de Champions League dit seizoen.
-
@silvester-j_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Mooie en spannende ontknoping in de Champions League dit seizoen.
Kom op GF!
-
Thnx @wooper_NL voor het bijhouden van de tussenstanden!
Volgens mij 28 van de 30 speeldagen bovenaan gestaan in de EL. Helaas in de belangrijkste stand, de eindstand, niet bovenaan. Flink balen, want een verschil van 60 punten is echt niets te noemen.
Art Of Soccer, @a-touch-of-magic_NL @VayaSmit_NL @Gizmo69_NL @PP-en-Jan-Jaap_NL, gefeliciteerd met de promotie naar de CL!
-
@wooper_NL Dank wederom voor het bijhouden!
LFS gefeliciteerd! Tweede achter elkaar. Niet zo soeverein als de vorige, maar toch meer dan verdiend. Wij kwamen net tekort.
Art of soccer ook gefeliciteerd, na één seizoen weer terug op het hoogste niveau. En leuk om te zien dat er meer crews gaan meedoen. Dat wordt nog een spannende strijd in de Europa League voor promotie.
-
Na de 3e editie van de "nieuwe" Crew Cup had ik graag geweten of jullie tevreden zijn over de gang van zaken.
Daarom zou ik graag jullie mening horen over bepaalde zaken.
-
Zijn de regels duidelijk genoeg, moeten er nieuwe regels komen, regels aangepast worden,...
-
Meer tijd tussen de edities van de Crew Cup of niet.
-
Moet het deelnemersveld vergroten door meer duelcrews aan te schrijven of net niet
-
Andere suggesties in verband met competities, teams, factoren,...
-
-
Nog gefeliciteerd met de CC-titel LFS. Al met al was het een mooi seizoen waarin het tot het laatst alle kanten op kon gaan. Wij hadden helaas een wat mindere fase op het eind, waardoor we onze voorsprong uit onze handen zagen glippen. Imperium had ook nog de CC kunnen winnen als ze op de slotdag niet het kampioenschap hadden verspeeld. Verder wil ik de crews in de andere divisies nog feliciteren met hun promoties.
Vanaf nu is er een korte zomerstop met een tussenliggende CC Summer-editie, waarna alle crews rond september weer aan de bak kunnen.
-
@wooper_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Na de 3e editie van de "nieuwe" Crew Cup had ik graag geweten of jullie tevreden zijn over de gang van zaken.
Daarom zou ik graag jullie mening horen over bepaalde zaken.
-
Zijn de regels duidelijk genoeg, moeten er nieuwe regels komen, regels aangepast worden,...
-
Meer tijd tussen de edities van de Crew Cup of niet.
-
Moet het deelnemersveld vergroten door meer duelcrews aan te schrijven of net niet
-
Andere suggesties in verband met competities, teams, factoren,...
Persoonlijk vind ik het prima zo. Het enige probleem van de cc, maar dat staat los welke opzet dan ook:
- Te weinig competities ingericht op de cc, dat was voor 20 teams al zo, maar voor 16 net zo.
- Te weinig aanvulling op de TL-lijst, waardoor er gesmeten wordt met BC. Sinds het confronterende lijstje van een paar maanden geleden heb ik persoonlijk flink geminderd, maar dat zou verbeterd kunnen worden zodat de strijd eerlijker is.
Verder prima.
-