CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Thnx @wooper_NL voor het bijhouden van de tussenstanden!
Volgens mij 28 van de 30 speeldagen bovenaan gestaan in de EL. Helaas in de belangrijkste stand, de eindstand, niet bovenaan. Flink balen, want een verschil van 60 punten is echt niets te noemen.
Art Of Soccer, @a-touch-of-magic_NL @VayaSmit_NL @Gizmo69_NL @PP-en-Jan-Jaap_NL, gefeliciteerd met de promotie naar de CL!
-
@wooper_NL Dank wederom voor het bijhouden!
LFS gefeliciteerd! Tweede achter elkaar. Niet zo soeverein als de vorige, maar toch meer dan verdiend. Wij kwamen net tekort.
Art of soccer ook gefeliciteerd, na één seizoen weer terug op het hoogste niveau. En leuk om te zien dat er meer crews gaan meedoen. Dat wordt nog een spannende strijd in de Europa League voor promotie.
-
Na de 3e editie van de "nieuwe" Crew Cup had ik graag geweten of jullie tevreden zijn over de gang van zaken.
Daarom zou ik graag jullie mening horen over bepaalde zaken.
-
Zijn de regels duidelijk genoeg, moeten er nieuwe regels komen, regels aangepast worden,...
-
Meer tijd tussen de edities van de Crew Cup of niet.
-
Moet het deelnemersveld vergroten door meer duelcrews aan te schrijven of net niet
-
Andere suggesties in verband met competities, teams, factoren,...
-
-
Nog gefeliciteerd met de CC-titel LFS. Al met al was het een mooi seizoen waarin het tot het laatst alle kanten op kon gaan. Wij hadden helaas een wat mindere fase op het eind, waardoor we onze voorsprong uit onze handen zagen glippen. Imperium had ook nog de CC kunnen winnen als ze op de slotdag niet het kampioenschap hadden verspeeld. Verder wil ik de crews in de andere divisies nog feliciteren met hun promoties.
Vanaf nu is er een korte zomerstop met een tussenliggende CC Summer-editie, waarna alle crews rond september weer aan de bak kunnen.
-
@wooper_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Na de 3e editie van de "nieuwe" Crew Cup had ik graag geweten of jullie tevreden zijn over de gang van zaken.
-
Zijn de regels duidelijk genoeg, moeten er nieuwe regels komen, regels aangepast worden,...
-
-
Moet het deelnemersveld vergroten door meer duelcrews aan te schrijven of net niet
-
Persoonlijk vind ik het prima zo. Het enige probleem van de cc, maar dat staat los welke opzet dan ook:
- Te weinig competities ingericht op de cc, dat was voor 20 teams al zo, maar voor 16 net zo.
- Te weinig aanvulling op de TL-lijst, waardoor er gesmeten wordt met BC. Sinds het confronterende lijstje van een paar maanden geleden heb ik persoonlijk flink geminderd, maar dat zou verbeterd kunnen worden zodat de strijd eerlijker is.
Verder prima.
-
-
@silvester-j_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Nog gefeliciteerd met de CC-titel LFS. Al met al was het een mooi seizoen waarin het tot het laatst alle kanten op kon gaan. Wij hadden helaas een wat mindere fase op het eind, waardoor we onze voorsprong uit onze handen zagen glippen. Imperium had ook nog de CC kunnen winnen als ze op de slotdag niet het kampioenschap hadden verspeeld. Verder wil ik de crews in de andere divisies nog feliciteren met hun promoties.
Vanaf nu is er een korte zomerstop met een tussenliggende CC Summer-editie, waarna alle crews rond september weer aan de bak kunnen.
Eens, behalve dat we hadden gewonnen als we kampioen waren geworden. Dan hadden we het ook net niet gehaald. En verspelen is een lastige term. Helaas is 451/4231 sva nog steeds zeer succesvol en kun je, ook al heb je een veel beter team, nagenoeg niet meer 433 spelen. Het blijft in mijn optiek het grote probleem op osm.
-
Ik denk dat de nieuwe CC vorm best wel een vooruitgang is:
-
De competitie is flink wat korter, daarom zit het gewoon aan het eind nog redelijk dicht op elkaar, wat tot spannende slotstukken kan leiden.
-
Uiteindelijk is het iets minder TL gepomp aangezien we over het algemeen met lagere startwaardes kunnen beginnen. Dan is het dus een combinatie van in het begin goed kunnen scouten, en daarna goed kunnen door ontwikkelen.
-
De divisies zijn competatiever geworden heb ik het idee. Als je vanuit de CL degradeert naar de EL, is het zeker niet meer zo dat je dan gemakkelijk weer terug kan promoveren. Dan moet je gewoon nog steeds echt je best doen.
-
-
This post is deleted!
-
Zoals ook bij de keuze van de grote van de competities al aangegeven ziet OSU het liefst competities met relatief grote (start-)teamwaardeverschillen tussen de doelstellingen en competities waarin BC-pompen zo min mogelijk effect heeft.
@wooper_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
-
-
-
-
- Ik ben persoonlijk nog steeds voorstander van regels om het BC-pompen meer aan banden te leggen (desnoods alleen voor de EL en CL).
- De tijd tussen de edities vind ik prima.
- Het deelnemersveld vergroten zou ik niet teveel energie in steken. Persoonlijk vind ik 8 competities al netjes en vrees dat de crews die we nu missen ook niet echt de ambitie hebben om in de hoogste 4/5 competities te komen.
- Competitie/teams sluit ik mij aan bij mijn crew.
- Factoren lijkt mij geen discussie meer nu we de all-timeranking niet meer lijken te gebruiken voor de plaatsing van andere evenementen. De winnaar van de CL hoort gewoon altijd de CC te winnen en de rest mag blij zijn dat ze promoveren.
-
-
@santheman11_nl
Ik zal wel een tactisch onbenul zijn, maar ik heb van veel tactieken wel een idee met welke tactieken ik ze goed kan bestrijden. Maar een uitduel naar 4231sva heb ik nog niets op gevonden, behalve hopen op een steal (waar 4231 gelukkig wel gevoelig voor is) -
Tweede CC-titel op rij voor LFS. Goede zaak!
-
We hebben een voorstel gedaan om aangepaste CC competities te maken + nogmaals aangegeven om het een en het ander te veranderen wat betreft de transferlijst.
We houden jullie op de hoogte.
-
Helemaal eens. Alleen had onze nummer 1 een enorm sterk elftal, waarbij 433 voor de hand lag en nog thuisspelend ook. Hij krijgt een team op bezoek dat een stuk minder is en een 4231 of 451 tegen. Er ontstaat niet eens een steal, 3 kansen voor hem, stuk of 12 voor de tegenstanders. En dus een verlies.
M.a.w. de tactiek 4231/451 sva is nog steeds zo sterk, dat weinig managers in de CC of KL iets anders durven te spelen. Als je er iets anders tegenover zet, dan ga je de boot in (met of zonder steal). 4231/451 spelen in een thuiswedstrijd voelt erg laf (maar dat kan ook aan mij liggen) en kan met een beetje pech ook een 0-0 of 1-1 opleveren.
Uit kun je helaas niets anders meer spelen dan 451/4231. Tenzij uiteraard in een noob comp.
-
@wooper_NL Meneer Vince is sinds 2017 niet online geweest en hoort niet bij TRV. Wie moet ik uitnodigingen?
-
-
@yassin-mansousri_nl Ja, zie comment Furrax
-
@furrax_nl ohh.
Wooper heeft een spatie gebruikt, en dus kreeg ik iemand die al jaren geen OSM speelde -
@yassin-mansousri_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@furrax_nl ohh.
Wooper heeft een spatie gebruikt, en dus kreeg ik iemand die al jaren geen OSM speeldeJe had ook even kunnen kijken op de crewpage van TRV
-
@pondboy_nl inderdaad
Was vergeten -
Hup GF