CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Christiano-Mengelaldo_NL Gaat vast lukken
-
Anders gaan er koppen rollen he!
-
@Christiano-Mengelaldo_NL te beginnen met die van jou!
-
@wooper_NL Klopt het wel dat Azurri er 2x in staat? Moet dat niet gewoon onder 1 naam staan?
-
@jeffrey_1989_NL Scherp. Hebben inderdaad geen crew cup gemist. Maar misschien wat dit van onze fusie toen.
-
@wooper_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
De All time ranking
Lekker GoodFellas, nog steeds in de flow zie ik
-
@jeffrey_1989_NL Klopt, ik zal eens kijken of het klopt. Eerst was men azurri, dan crew8 en dan zijn ze opnieuw azzuri geworden
-
@vinnievuik_NL Gaat wel goed met GF
-
@vinnievuik_NL we kunnen niet stil blijven staan natuurlijk
-
Gefeliciteerd met de CC overwinning Goodfellas! Hopelijk kunnen wij volgend seizoen promotie afdwingen en weer de strijd met jullie aangaan!
-
@Christiano-Mengelaldo_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Gefeliciteerd met de CC overwinning Goodfellas! Hopelijk kunnen wij volgend seizoen promotie afdwingen en weer de strijd met jullie aangaan!
Dank je en zou zeker mooi zijn LFS hoort gewoon in de CL thuis
-
Zijn in ieder geval voorlopig goed op weg
-
@Christiano-Mengelaldo_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Zijn in ieder geval voorlopig goed op weg
Dat is mooi, maar seizoen is nog lang
-
Even ter informatie
Ik heb een update van de Crew Cup competitie aangevraagd.
Hoogstwaarschijnlijk zal die update niet meer af krijgen voor de start van de volgende editie.De volgende crew cup editie zal in de week van 14 december eindigen.
Ook hier de vraag, willen jullie doorgaan met de Crew Cup tijdens de feestdagen (ook rekening houden met een transferevent) of hebben jullie liever een korte pauze?
Indien de meeste crews opteren voor een korte pauze, dan wil ik voor de andere crews die wel willen doorgaan een tussentijds event maken met de fantasy league.
-
Ik kom wrs wel aan 4 leden voor de crewcup, ik zou zeggen: gewoon doorgaan
Tenzij de moderators ook even pauze willen fzo, dan valt dat ook best te begrijpen
-
Doorgaan
-
Wij ook door!
-
Wij zijn voor een pauze
-
Wij zijn ook in voor een korte pauze
-
En ook wij opteren voor een kleine break