CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Wij gaan net zo lief door,
-
@Dave-Jansen_NL ik hoorde dat de organisatie toch niks beters heeft te doen
-
@MartijnFC_NL #osmlife
-
Een OSM-break tijdens de feestdagen is ook wel eens een verademing. Ik ben voorstander.
-
Pauze tijdens de Feestdagen!
-
Voor de crews die doorgaan wil ik een CC-winter editie organiseren.
De deelnemende crews zullen geloot worden zodat elke crew eens tegen andere tegenstanders speelt.
Ik heb nog geen format, daar zal volgende week meer duidelijkheid over gegeven worden.
Voor de crews die willen doorgaan heb ik 1 vraag:
Met of zonder transfers?
-
Voor mij eens zonder transfers, dat klinkt wel goed
-
De huidige CC zal eindigen op 23 december (Europa league die later begonnen is).
Ik stel voor om toch een korte CC pauze in te lassen en opnieuw te beginnen op 5 januari 2021.
Ik zal wel een kerst toernooi maken voor diegene die willen meedoen.
-
Gefeliciteerd met jullie CC overwinning GG, al met al een terechte overwinning. Jullie hebben dit seizoen tactisch slim gespeeld!
Nu even een break, komt wel goed uit! Fijne feestdagen en alvast een goed 2021 gewenst
-
mannen, wanneer start CrewCup81? en waar kunnen wij ons inschrijven....
-
Even een vraag voor jullie:
Opnieuw starten op 5 januari of 12 januari?
Het risico met starten op 12 januari = transfer event in de 2e week van de crew cup.
Het risico met starten op 5 januari = nog geen update van de community league dus opnieuw met dezelfde teams.
-
Dan liever 5 jan. Dat transfer gebeuren is niet tof.
-
Dan maar 12/1 wat mij betreft: nieuwe teams en het kl#te event heeft dan relatief gezien iets minder impact dan dat we al een week eerder zijn gestart met het formeren van een team.
-
@wooper_nl Dus als ik het goed begrijp weekend van 22-25 januari transfer madness?
-
Dan doe maar 5 januari. Dan zitten we al over de helft voor het transfer weekend, dan heeft het minder invloed
-
@wooper_NL Beginnen na transfer event. Dan hebben we nieuwe teams en geen last van transfer event.
-
@killing-spread_nl waarschijnlijk met het sluiten van de transfermarkt op 31 januari.
-
@rísingstar_nl Dat zal pas februari zijn, is dat niet een hele lange winterbreak?
-
@wooper_nl Als dat te laat is, dan 12 januari. Nieuwe teams zou wel een keer leuk zijn, zeker om daarmee het jaar te starten.