CrewCup: Algemene Discussietopic
-
andy vanmechelen_NL Dutch Usersreplied to Fc Legend Kyrill_NL on last edited by andy vanmechelen_NL
@fc-legend-kyrill_nl mijn reactie was inderdaad een beetje ongepast, iedereen is welkom hier en mag z'n mening geven (zelfs @Carphunter79_NL) ️.
-
-
@andy-vanmechelen_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Bij deze toch maar een downvote
Doe is lief en stuur die gozer even een paar nike's op ofzo
-
@douwe-kooistra_nl said in Overtredingen CC83:
@alfonzso_nl192 Dan vind ik ook dat OSM er meer RM en LM in moeten pompen. Zijn er veel te weinig dan. In mijn ogen volkomen logisch dat je dan een Linker aanvaller op links mid zet etc Maar laat het bestuur er maar mee doen wat ze willen.
Ik zet het even hier, omdat het andere geen discussie-topic is. Maar daar heb ik wel paar dingen op te zeggen:
-
Januzaj is RVA, als je voor de update teruggaat zou Januzaj een aanvaller zijn met hoge verdedigingsrating en zou je hem ook niet op het middenveld mogen plaatsen in de CC in een ondelinge crew-match
-
Je mag een CVM, CAM of gewone CM wél nog op LM/RM zetten in de CC, daar krijg je geen minpunten voor. Januzaj is van een andere linie..
-
De manager in kwestie speelde 451 en heeft niet eens 5 middenvelders.. ofwel koopt hij daar juist voor aan, ofwel past hij zijn formatie aan: 442, 433 waren mogelijk
Voor de rest geef ik je gelijk, ofwel meer LM/RM of gewoon flankmiddenvelders en niet nog eens onderverdelen in L en R (telt voor Backs ook) of gelijk weer afschaffen en enkel weer puur op de rating van de speler (aanval/verdediging/algemeen)
-
-
@andy-vanmechelen_nl hoi Andy ouwe rukkerhoezzie pikkie?? Mij boeit het niet pikkie maar je reacties zijn idd ongepast. Maar ook jij word een keer volwassen en er is meer in het leven pikkie dan dat gejank hiero elke keer. Manman. Djezuss zeg🥱
-
@alfonzso_nl192 Ik snap jou punt, maar ik snap ook dat een andere manager voor deze keuze heeft gekozen. In het spel zijn er veel te weinig op die posities en je kunt er inderdaad gewoon een mid neerzetten. Die hebben de beste balans hierin.
Wat mij betreft schaffen ze dat helemaal af met L en R. Zo is er ook een cv met aanvallende rating van hoog in de 30, hernandez geloof ik. Die werd bij mij eens als cv gezien terwijl hij hoger aanvallend vermogen heeft dan menig LB en RB.. En hij bij Milaan ook als back speelt... -
@douwe-kooistra_nl @douwe-kooistra_nl Dat van Hernandez is van dezelfde linie, dat mocht sowieso al, ook nog vóór de update met L/R. Maar je mag geen aanvaller op het middenveld zetten binnen de CC als je tegen eigen crewgenoten speelt
Daar draait het om. De manager in kwestie moest ofwel 5 middenvelders hebben ofwel formatie veranderen.
De regels zijn daar nog niet rond gewijzigd. Dat was voor de L/R ook al zo.In principe hoort hij sowieso minpunten te krijgen
(Ja, Lukas Hernandez van Bayern, is in principe een linksback in het echt, maar wordt tegenwoordig wel vaker centraal geplaatst bij München)
-
@douwe-kooistra_nl hij had geen 451 moeten spelen in dit geval met zo'n selectie onderling tegen crew genoot. Transfers staan gewoon aan, dan had ie van te voren maar een RM van een crewgenoot moeten kopen of van de transferlijst. Januzaj is hier aanvaller dus dan op middenveld, staat ie niet op een positie waar het hoort, dat had wel gekund als ie 433 of 442 gespeeld zou hebben. Sowieso is onderling duel met crewgenoot 451 spelen vragen om problemen, dus waarom het uberhaupt doen?
-
@fc-legend-kyrill_nl Een RM hoeft zelfs niet
een CM, CAM, CVM is ook goed. Dat is tenminste dezelfde linie.want ik geef @Douwe-Kooistra_NL wel gelijk op vlak dat er weinig RM/LM is in het spel
Maar we staan wel op dezelfde lijn ivm zijn 451
-
@fc-legend-kyrill_nl dat ben ik met je eens. Maar in real life zou ik deze keuze prima snappen Maar voor de opstelling is het niet in dezelfde linie dus mag het inderdaad niet volgens de regels.
-
@meneer-speksnijder_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Al met al is de oplossing voor deze Transfer Madness heisa makkelijk. GB post iedere maand op World forum een overzicht van de maand events. Transfer Madness komt hierbij iedere 5 a 6 weken terug. Dit maakt het mogelijk de CC start af te stemmen op het einde van TM. Op deze manier kan TM in zijn geheel ontlopen worden, of vindt deze op zijn slechtst pas aan het einde van de competitie plaats (bijvoorbeeld als het organisatorisch niet haalbaar is om de CC op het gewenste moment te starten). Hoe verder in de competitie TM is, hoe minder het invloed heeft. De startdatum op TM afstemmen vind ik wenselijker dan hier allemaal regels voor verzinnen.
Mee eens, de makkelijkste oplossing!
-
De loting zal door omstandigheden deze namiddag online komen te staan
-
-
Zullen we dit jaar wel een zomerpauze houden in de crew cup? Ik wil wel een ander event opstarten voor de thuisblijvers ️
-
@wooper_nl wij zijn voor een zomerstop
-
Van wanneer tot wanneer is de zomerstop? (mocht die komen)
-
Graag een zomerstop!
-
@timbolien1_nl De huidige zou de laatste zijn tot eind augustus
-
@wooper_NL net als ik mij wil inschrijven voor de volgende editie..
-
@andy-vanmechelen_nl wat moet ik toch met jou doen?