CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@timbolien1_nl De huidige zou de laatste zijn tot eind augustus
-
@wooper_NL net als ik mij wil inschrijven voor de volgende editie..
-
@andy-vanmechelen_nl wat moet ik toch met jou doen?
-
Poh wat een spannend seizoen zeg!
@LFS gefeliciteerd met deze zwaarbevochten overwinning, helaas kwamen we net te kort! Desondanks ben ik erg trots op ons eerste seizoen op het hoogste niveau sinds tijden!
Tot slot wil ik graag @woopertje danken voor zijn inzet in de community, het gaat je goed katoey!
-
LFS, gefeliciteerd met de CC winst!
En felicitaties aan alle promovendi uiteraard -
@maricja_NL beginnen we gewoon morgen? Komend weekend krijgen we waarschijnlijk transfer madness.
-
@venlo_9_nl Ik zie inderdaad dat de agenda voor events aangepast is en dat er inderdaad een Transfer Madness komt dit weekend
Ik zal kijken voor een oplossing hiervoor, aangezien ik zelf 2 weken met vakantie ga -
@maricja_nl lekker beginnen morgen en jij lekker genieten van je vakantie
-
@maricja_nl echt onzin dat besloten trainingen aan staan , waar slaat dit op? kunnen net zo goed open competities gaan spelen
-
@moyako030_nl ben ik niet met je eens, een bt kan je heel tactisch inzetten. En geeft in mijn optiek nog wat extra's in een Crewcup
-
Ik heb even de discussie naar het juiste topic verplaatst
Maar een bt brengt een tactisch element met zich mee. Je hebt er maar 6, dus je moet ze slim inzetten.
En verder zijn bt's een uitkomst als je zelf een keertje vroeg de opstelling moet zetten, vanwege verplichtingen oid -
Ik kan me alleen maar aansluiten bij @FcCollection_NL en @maricja_NL , die bt's zijn ideaal wanneer je weinig tijd hebt en je je opstelling 's middags al wil zetten
-
Eens met de vorige 3 managers. BT brengt nog iets tactisch in het spel...
-
Spanning is echt om te snijden in sommige divisies zeg
-
Daar het in sommige leagues nog erg dicht op elkaar staat, zal ik proberen om de standen dagelijks te delen
-
@maricja_nl top maris!! Goed bezig
-
Vergeet de crew niet in te schrijven voor volgend seizoen!
-
De eerste wedstrijden in de lopende leagues zijn vandaag gespeeld
Maandag 1 november, zal de Hoofdklasse ook starten met de CC -
https://media.discordapp.net/attachments/638269736760639498/909148402426716270/image0.jpg
Iemand dit ooit meegemaakt?
Dat een speler 3x een penalty mist in een wedstrijd? -
@píopíoudlp_nl En dan messi nog wel