CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Er zijn verschillende meningen en ideeën omtrent talentencrews. De één vindt het teveel werk, de ander heeft graag een vijvertje om zelf managers op te kunnen leiden. Een andere reden kan zijn om te testen wat voor vlees hij/zij in de kuip heeft voor de nieuwe aanwinst naar de hoofdcrew mag, om zo de sfeer te bewaken en het te laten dienen als filter
Verder kan je met een subcrew ook onderscheid maken tussen prestatief en recreatief spel. Of om meerdere managers tegelijkertijd bezig te houden en zo uitdaging te geven, kan ook een keuze zijn voor het vormen van een subcrew. Voor bijvoorbeeld de CC heb je per seizoen maar 4 managers nodig en een seizoen erna weer miss 4 anderen. Sommige managers moeten zo wellicht lang wachten tot ze aan de beurt zijn, als je met 24 gedreven spelers zit
Zo zijn er verschillende redenen waarom een talentencrew/subcrew uitkomst kan bieden
-
Moesten er crew zijn met 24 gedreven managers die meer willen spelen mogen ze altijd naar ons komen
-
@alfonzso_nl192 @daankaars_NL Precies mannen. Zo denk ik/wij er ook over
-
Gefeliciteerd OFF met jullie CC winst. Zeer terecht en het is jullie gegund na steeds een nipte tweede plek !
IMP gefeliciteerd met de promotie. Succes komend seizoen in de CL. Wij hopen snel weer terug te keren
-
Managers, wat vinden jullie van de nieuwe regels wat betreft de uitnodigingen? Voorheen had je als mod een voordeel, nu word je gestraft als crew. Je moet namelijk jouw crewgenoten als laatste uitnodigen.
Zou een opzet zijn met uitnodigen op ds niet eerlijker zijn? Beginnende vanaf de laagste ds naar de hoogste ds?
-
@pauldiola_nl ja daar zit wat in
-
@pauldiola_nl Dat voordeel van de eerste scout is er nog steeds. En bij het uitnodigen op ds kan alsnog de eigen crewgenoot als eerste worden uitgenodigd of op andere manieren de grenzen worden opgezocht (denk aan tijd laten tussen verschillende uitnodigingen). De huidige oplossing is nog het eenvoudigst te handhaven, en omdat je toch wil dat je crewgenoten zo min mogelijk hinder ondervinden, knal je zo snel mogelijk de uitnodigingen er doorheen. Ideaal is het natuurlijk niet allemaal.
-
@meneer-speksnijder_nl
Het handigste en eerlijkste wordt door Paul omschreven, eerst de 4 ds13 uitnodigen daarna de 4 ds9 dan de 4 ds5 en tenslotte de 4 ds1, het voordeel van de 1ste scout is er nog wel maar de rest van de crew wordt benadeeld door deze regel zoals jullie hem bedacht hebben. -
@pauldiola_nl Ik vind dit ook een goed idee Paul. Dit maakt het zeker eerlijker voor iedere crew. Het systeem die we nu hanteren is ouderwets en in iedere CC zijn er wel problemen.
Misschien moeten we dit toch maar eens proberen.
-
Ben het eens met Rodney. Op het moment dat je je crewleden als laatste mag uitnodigen, dan weet je zeker dat de mod z’n best doet om iedereen snel uit te nodigen. Op het moment dat je eerst ds13, dan ds9 etc uitnodigt dan gaat dan niet snel genoeg. De mod moet eerst kijken wie hij moet uitnodigen in welke volgorde, zoeken in de lijst van vrienden en dan de uitnodiging versturen. Dat gaat een stuk slomer en dus in mijn inziens niet het meest eerlijk.
Overigens echt weer een vreselijke update van GB.
-
@rísingstar_nl Ik denk dat Game Basics eigenlijk niks meer zelf beslist sinds de overname van miniclip en dat het spel alleen maar commercieler zal worden.
-
@rísingstar_nl Vooral vanwege de snelheidsreden zoals jij weet te omschrijven, handhaaf ik de genoemde manier. Het onderwerp is ook op app en Discord aangekaart en met deze manier lijken de meeste er ook vrede mee te hebben, als andere ideeën ook op niets uitkwamen.
Er zal geen "betere" oplossing zijn nu het alles tegelijkertijd uitnodigen niet meer mogelijk is. En op deze manier houd je toch een stok achter de hand dat de uitnodigingen er snel uit gaan. In een normaal tempo, kunnen de invites er binnen 10 seconden uit zijn, door steeds op de manager te klikken. (Ik mocht dit van de week zelf ook uittesten bij het openen van de competitie, het kan heel snel gedaan zijn) Ik kan me ook een discussie herinneren dat we niet deden kijken op deze minieme tijden van binnenkomst.
Met selecteren op ds en in waves te inviten, ben je langer bezig en het is lastiger te controleren ook of het op deze manier gegaan is. Ik zie de discussies alweer komen dat een ds1 er later in zit dan een ds13. Of dat een ds van de eigen crew zijn/haar invite weer eerder heeft dan de andere ds-gelijken en juist door het zoeken naar de volgende manager die de invite moet krijgen, zit er onbedoeld veel tijd tussen de invites van managers en creëer je op deze manier (hetzij bedoeld, hetzij onbedoeld) toch voordelen per crew.
We hebben ook al genoeg gezien dat crews graag gebruik maken van de mazen in de wetten en met een simpele regel toch weten hun voordeel uit te halen.Er zal geen 100% eerlijke manier meer zijn. En dit zal in iedere crew- en/of landen competitie spelen. Het wordt allemaal niet makkelijker gemaakt voor de actieve community met events. En we moeten het ons ook daarom niet moeilijker willen maken. Ik ben het zeer zeker met jullie eens dat het er niet fijner op geworden is.
-
@wooper_nl Goed mogelijk dit idd
-
OFF van harte gefeliciteerd met jullie eindoverwinning vorig seizoen!
Zeker verdiend op basis van dit seizoen en ook wat jullie de afgelopen seizoen hebben laten zien! -
In de Tweede Klasse missen we nog alle vier de spelers van S Crew United 2.
-
@jordyrcjr_nl Hi,
Dank je wel. Ik pak het gelijk op.
-
@jordyrcjr_nl Ultra Inferno 96 geeft aan dat hij geen uitnodiging heeft ontvangen. Kan iemand dat checken?
Groeten Jeffrey
-
@heijmans_3_nl De mod heeft een bericht ontvangen van mij voor de check. Ik hou je op de hoogte.
-
@mrauto_nl Later in het seizoen pak je elke wedstrijd op rij de DS 13 etc. Waarbij je als je je team goed opbouwt meer kansen maakt om te winnen dan aan het begin.. Denk dat in het speelschema er weinig anders kan. Zou wel mogen van mij hoor. Werd ook niet vrolijk van dat team aan het begin