CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@fc-legend-kyrill_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@dave-jansen_nl ik zit nu in Rise Up II. Helemaal onderaan de Crew Cup ladder beginnen, benieuwd waar we over jaar of 2-3 staan qua promoties
Ah nice wens je heel veel succes en hopelijk lukt het jou en je crew
-
@dave-jansen_nl thnx maat! Je bent geweldig
-
Ik weet niet precies in welke topic dit bericht moet, maar ik heb een verzoekje voor de Eerste Klasse. Ik zag net pas dat wij als OSM Kings 2 de mod voor de aankomende CC moeten leveren, maar wij hebbend dit de vorige twee crew cups ook al gedaan. Is er een mogelijkheid dat dit nog veranderd kan worden?
-
@theechteniels_nl Volgens de CC-regels mag je dan de crew die het 2e pakketje geloot heeft benaderen om de league te openen
-
@martijnfc_nl hier ben ik het mee eens. Met toevoeging buiten veel succes iedereen, ook heel veel plezier!
-
@fc-legend-kyrill_nl okee
-
De laatste 10 dagen van het huidige CC-seizoen gaan beginnen.
De promoties en degradaties gaan uitgemaakt worden. En de CC-winst uiteraard
Succes nog allen!We gaan binnenkort de inschrijving openen en de data bekend maken voor het volgende CC seizoen
-
@maricja_nl Tussenstandje?
-
@vundezz_nl Uiteraard! Komt vandaag sws weer
-
@maricja_nl Lekkerrrrrr bezig madame! kan niet wachten
-
De All Time Ranking even geรผpdate
-
Zo dat was een mooi einde van een kutseizoen haha, gelukkig hebben we het gehaald.
Sorry GG dat jullie deze les op de harde manier moesten leren, next time zijn jullie op je hoede dat weet ik zeker
Imperium gefeliciteerd met de winst en ook leuk om te zien dat het met 442 kan, Stef was ons blijkbaar al jaren te slim af
-
Gefeliciteerd Imperium, wij eindelijk weer waar we minimaal thuis horen
-
@martijnfc_nl Prima seizoen hadden jullie!
Dominant en het niet meer weggegeven -
@dave-jansen_nl Thanks!! Was niet verkeerd
-
@martijnfc_nl Thanks!
-
Wanneer komen de nieuwe clubs of update. Ze zijn nog steeds met de ploegen van vorig seizoen aan het spelen straks is het seizoen voorbij.
-
Ik heb het nogmaals gevraagd wanneer er nieuwe teams komen, maar helaas moet ik jullie teleurstellen. Het staat op de agenda maar wanneer dit in orde komt, geen idee.
Nu heb ik 2 opties:
We spelen verder met de bestaande oude teams of we spelen opnieuw zoals vroeger waar je geen 4 dezelfde doelstellingen hebt?
Graag hoor ik het van jullie.
-
@wooper_nl Wat betreft Imperium doorgaan op de huidige manier.
-
Wat OFF betreft ook doorgaan in de huidige league, wel het vriendelijke verzoek vanuit mij aan GB om hier echt eens wat aan te gaan doen, laat eens wat liefde zien voor de community .