CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@ottieman123_nl het is een talente crew toch waar heb je anders een 2 e crew voor als je hem niet mag gebruiken om mensen op te leiden ..
Wat ik me af vraag waarom wij elke x worden beschuldig van cheaten ..
Nee we hebben hem niet mee laten doen om hoger op te komen want hoger dan de hoofd crew komen we niet. daar zijn we ons heel goed van bewust !!!!! .
Iemand klaar stomen voor de hoofdcrew cc is in mijn ogen niet cheaten ..
Jullie wouden andwoord nou hier is jullie andwoord !!! -
Nou als eerste wil ik vragen waar dit vandaan komt opeens.
De manager waar het om gaat wilde zelf een stapje terug doen omdat we maar met 2 duelteams spelen. Toen hebben we overlegt en hem gevraagd als hij cc wilde spelen voor elite om daar ervaring op te doen voor mocht het nodig zijn ooit voor de hoofdcrew kan uitkomen zo hebben we dan altijd wat achter de hand.
En we kijken ook wie het goed doen van de talentencrew voor doorstroom mogelijkheden of leden wat niet goed presteren voor de hoofdcrew wat dan terug gezet worden het kan dan altijd zijn dat ze dan cc spelen voor de crew waar ze heen zijn gegaan.
En we laten geen spelers spelen wat al cc hebben gespeelt voor de hoofdcrew erna voor elite daar zijn we van bewust. Dit kan alleen ooit eens voorkomen als hij stapje terug doet.
Als we onze 2e crew willen gebruiken voor opleiding of ervaring moet dat ook kunnen waarom heb je anders een 2e crew dan kun je beter geen enkele 2e crew meer hebben dan spreek ik niet alleen voor ons zelf.
Hoop dat jullie nu het antwoord hebben en dat we weer verder kunnen en er weer dit jaar leuke crewcups er van maken zonder meteen naar een crew te gaan wijzen.Zelf vind ik de regel ook wel dat 1 niet voor de talentencrew mag uitkomen als hij vaker voor de hoofdcrew heeft gespeelt of hij moet er dan een goede reden voor hebben en niet na 1 seizoen weer terug mag gaan meschien is dat een optie.
-
Talentencrews... Nooit het nut ervan ingezien maargoed.
-
@furrax_nl Iedere crew z'n idee natuurlijk
Sommigen hebben graag een kweekvijver met talenten of om managers op te leiden, anderen vinden dit niet nodig. Het is wel iets wat meer van je tijd en aandacht vraagt
-
Lijkt wel een soap hier af en toe, maak jullie niet zo druk. CC speel je als team, één individu gaat echt geen potten breken..
-
CrewCup kan je ook wel opdoeken met die nieuwe scoutupdate, wat een onzin zeg.
-
@martijnfc_nl lijkt mij wenselijk het scouten 100+ in de CC te verbieden.
Dit heeft niets met vaardigheden of competitie te maken. -
Rise Up sluit zich hierbij aan, en stelt voor om, zolang er geen officiële regel is, in de CL af te spreken dat geen enkele crew de optie om 100+ spelers te scouten gebruikt (Van de TL 100+ spelers kopen blijft natuurlijk wel toegestaan).
-
"Waarom afschaffen? Clubkascompensatie staat uit, dus je moet toch het geld hebben om spelers van 100+ uit de scout te kopen. Wat is dan het verschil tussen de scout en de transferlijst? Dan kan je dus net zo goed de regel instellen dat er überhaupt geen 100+ spelers gekocht mogen worden".
Ik zag deze reactie van Eddie in het KL-topic en eerlijk gezegd klopt dit ook. Daarnaast is het een hoop uitzoekwerk om elke transfer te controleren dus lastig te zien of er gebruikt gemaakt van wordt.
Enige wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat je nu niet meer hoeft te bouwen en te hopen dat de speler die je graag op de tl wilt hebben niet al voor je neus wordt weggekocht. Maar nu die gewoon via de scout kan kopen. Stuk saaier en minder uitdaging
-
@master-guido_nl het gaat mij juist om dat laatste argument. Bouwen hoef je niet meer te kunnen. Enkel spelers van 6-8 miljoen kopen en voor 15-20 verkopen, om vervolgens voor iedere positie een speler van 100+ neer te zetten van een natio naar keuze.
-
Bende amateurs in Just Relax...
-
@furrax_nl Doe er eens wat aan, Sjan
-
@maricja_nl Heb je een duur contract in LFS?
-
@furrax_nl
Netjes op een 2e plek, hoor.
-
@mcwilliam_nl Sjan neemt alleen genoegen met een eerste plek. 2e is niet goed genoeg, denk ik
-
@mcwilliam_nl Uiteraard. De eerste plaats nog beter!
-
We gaan in ieder geval nog een spannend weekend tegemoet.
Met nog 3 speeldagen te gaan, zullen de crews hun laatste strohalmen aangrijpen om te promoveren of om niet te degraderen
-
De eindstanden staan erop!
OFF, van harte gefeliciteerd met jullie allereerste CC winst!
@MartijnFC_NL @meneer-speksnijder_NL @ljibbesicco_NL @voetbalsupportersverenigingen_NL
Een paar seizoen waren jullie dichtbij, maar nu is het een feit. Proficiat met deze knappe prestatieVerder uiteraard ook felicitaties aan alle promovendi
Het is ook wel duidelijk te zien dat het segment met topcrews zich verder uit aan het breiden is. De CL, EL en ook de eredivisie, zullen in het volgend seizoen sterk bezet zijn.
Hopelijk zien we iedere crew (en wie weet nog wel meer) volgend seizoen weer terug.
Geniet allen even van de pauze, want volgende week gaan we weer los -
@maricja_nl thanks!
-
was weer een leuke competitie!
OFF gefeliciteerd en verder alle kampioenen ook gefeliciteerd