CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@master-guido_nl het gaat mij juist om dat laatste argument. Bouwen hoef je niet meer te kunnen. Enkel spelers van 6-8 miljoen kopen en voor 15-20 verkopen, om vervolgens voor iedere positie een speler van 100+ neer te zetten van een natio naar keuze.
-
Bende amateurs in Just Relax...
-
@furrax_nl Doe er eens wat aan, Sjan
-
@maricja_nl Heb je een duur contract in LFS?
-
@furrax_nl
Netjes op een 2e plek, hoor.
-
@mcwilliam_nl Sjan neemt alleen genoegen met een eerste plek. 2e is niet goed genoeg, denk ik
-
@mcwilliam_nl Uiteraard. De eerste plaats nog beter!
-
We gaan in ieder geval nog een spannend weekend tegemoet.
Met nog 3 speeldagen te gaan, zullen de crews hun laatste strohalmen aangrijpen om te promoveren of om niet te degraderen
-
De eindstanden staan erop!
OFF, van harte gefeliciteerd met jullie allereerste CC winst!
@MartijnFC_NL @meneer-speksnijder_NL @ljibbesicco_NL @voetbalsupportersverenigingen_NL
Een paar seizoen waren jullie dichtbij, maar nu is het een feit. Proficiat met deze knappe prestatieVerder uiteraard ook felicitaties aan alle promovendi
Het is ook wel duidelijk te zien dat het segment met topcrews zich verder uit aan het breiden is. De CL, EL en ook de eredivisie, zullen in het volgend seizoen sterk bezet zijn.
Hopelijk zien we iedere crew (en wie weet nog wel meer) volgend seizoen weer terug.
Geniet allen even van de pauze, want volgende week gaan we weer los -
@maricja_nl thanks!
-
was weer een leuke competitie!
OFF gefeliciteerd en verder alle kampioenen ook gefeliciteerd -
Hi allen,
Na wederom een spannend CC seizoen, vergeet niet om de crews opnieuw in te schrijven in het inschrijftopic
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/65964/inschrijftopic-cc88?page=1
-
@furrax_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Talentencrews... Nooit het nut ervan ingezien maargoed.
zou voor mijn part afgeschaft mogen worden
-
@alfonzso_nl192 en hoezo?
-
@daankaars_nl is 24 man in een crew dan niet genoeg?
Daar kun je makkelijk paar plaatsen vrijhouden voor talenten binnen de crewHoeveel man heb je nodig?
-
@alfonzso_nl192 ik vind het mooi dat we op 2 niveaus presteren, we kunnen iedereen kansen geven, maar op een andere plek ook op resultaat spelen.
-
en het gaat er niet om hoeveel man we nodig hebben, het gaat erom hoeveel man er willen spelen.
-
@daankaars_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
en het gaat er niet om hoeveel man we nodig hebben, het gaat erom hoeveel man er willen spelen.
Dan pak je dat slim aan. Als iemand niet kan spelen, 'kick' je de persoon in kwestie met het bericht erbij dat ze altijd weer welkom zijn vanaf dat ze weer tijd hebben voor OSM. It's pretty easy
Zo zorg je voor het voortbestaan van de crew + toon je nog respect aan die oud-leden. Ze zijn altijd weer welkom.
-
@daankaars_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@alfonzso_nl192 ik vind het mooi dat we op 2 niveaus presteren, we kunnen iedereen kansen geven, maar op een andere plek ook op resultaat spelen.
Ok, ieder zijn werking. Persoonlijk lijkt een talentencrew voor mij niets. 24 man is voor mij meer dan genoeg. Je kan iedereen een kans geven. Er zijn zoveel verschillende toernooien en het is maar waar je de prioriteit op legt. Je houdt binnen de crew van 24 ook rekening met wat marge hoeveel er kunnen, hoeveel even inactief zijn, wie de talenten zijn etc.