CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@furrax_nl Hmmmmm.....
Tempting
-
@furrax_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@senna_vh_nl Eigenlijk is de CC nutteloos. Vroeger kon je ermee in de crewranking mee klimmen. Dat werd stopgezet en alles focus ging naar de crewduels. Ook iets wat totaal niet meer boeiend is. Vraag me oprecht af wat we eigenlijk hier nog doen. We hebben hier niks meer te zoeken. BC investeren om niks in de plaats te krijgen? Als het van mij afging kwam JR niet meer terug wat de CC betreft. En dan spreek ik nog niet over Maris die hier uren werk insteekt etc...
Ik snap je argumenten, maar het is juist zo dat er vanuit de community altijd veel animo is geweest voor de Crew Cup. Als die animo er niet was geweest dan had de Crew Cup ook allang niet meer bestaan denk ik. Niet iedereen werd even enthousiast van de crew duels en daarom is er voor gekozen dat crew duels en de Crew Cup prima naast elkaar konden blijven bestaan. Het is jammer dat de prestaties nu nog enkel op het forum zijn terug te zien, maar dat zorgt er niet voor dat het evenement totaal niet meer leeft in de community.
-
@senna_vh_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Goedemiddag mensen,
Ik ga ondertussen al een tijdje mee in de Crewcups en er is 1 ding die de laatste jaren een groot probleem is geworden in mijn ogen:
- de OSM evenementen
Ik zie de Crewcup nog altijd al een serieuze competitie/tornooi, maar als ze zo een bagger toelaten, dan voelt het meer aan als een loterij.
Voorbeelden: Transfermadness (zoals dit weekend nu), kortere tijdsevenementen.
Je moet dan net op die momenten ingelogt zijn, anders val je compleet uit de boot.Deze zorgen ervoor dat kopen/verkopen van spelers via TL (wat al een loterij is), nog meer naar 'luck' neigen in tegenstelling tot 'skill'.
Kan hier AUB iets aan gedaan worden? Er zullen toch nog mensen zijn die mij hier in steunen?
Groeten,
Senna_VhWij hebben je feedback doorgezet naar Gamebasics en de andere Community Management teams. Vanuit de andere community's op OSM World wordt deze feedback sterk herkend. Ook daar probeert men zoveel mogelijk duels en events rond de transfer events heen te plannen. Dit is bij Gamebasics geadresseerd en bij het eerstvolgende Transfer Madness event gaat men proberen om het aanbod op de transferlijst te vergroten, zodat deze niet gelijk binnen 1 minuut weer leeg is. Dit is geen harde belofte, maar er zalwel gepoogd worden om het een en ander te stabiliseren in het vraag en aanbod van de spelers tijdens het Transfer Madness event.
-
@silvester-j_nl Scheelt dat weer, aangezien ik ook wel eens nachtdiensten draai en dan niet altijd aanwezig ben tijdens de deadlines
We shall see. -
@douwe-kooistra_nl Of men wilt ook gewoon iets meer kunnen genieten van het weekend
-
@maricja_nl Dat is ook zeker een goede optie
-
Golden Glory, gefeliciteerd met de CC winst!!
En uiteraard felicitaties aan de promovendiGastheer, @Joost-the-best-lol_NL zal een rondje geven om de CC-winst van GG te vieren
-
Vergeet niet om de crew(s) aan te melden voor het nieuwe seizoen
-
Gefeliciteerd Golden Glory.
Mooi seizoen gespeeld, was spannend tot het eind en voor ons helaas net niet genoeg.
Op naar de volgende. -
Gefeliciteerd aan Golden Glory, heel mooi seizoen! En inderdaad ook de crews die een promotie hebben bereikt (zoals Kanarifuglene) van harte gefeliciteerd!
-
Bedankt voor de felicitaties!
Het was een hele mooie maar vooral spannende editie, bedankt IMP, OFF & RSE.Alle overige crews die ook gepromoveerd zijn van harte gefeliciteerd.
Maris bedankt voor de organisatie en het bijhouden van de sheets (Zoals altijd). -
@master-of-puppets_nl_nl slijmbal
-
Yess gefeliciteerd Golden Glory, heel net seizoen.
Wij hadden helaas veel pech met meer dan de helft rode kaarten van ons van de competitie!Terwijl wij hard speelden en tegenstander extreem kregen wij toch de rode kaart
Bizar hoe de engine soms werkt
Veel succes allen volgend seizoen in de CL en wij zullen weer aan de bak moeten in de EL
-
Proficiat met jullie CC winst Golden Glory
-
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Welkom terug Rein
-
Congrats Golden (Shower) Glory!
-
Gefeliciteerd met de titel Golden Glory!
-
Congrats Golden Glory
-
Hebben ze weer aan de knoppen gedraaid wat betreft onderlinge transfers?