CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Welkom terug Rein
-
Congrats Golden (Shower) Glory!
-
Gefeliciteerd met de titel Golden Glory!
-
Congrats Golden Glory
-
Hebben ze weer aan de knoppen gedraaid wat betreft onderlinge transfers?
-
@martijnfc_nl onderlinge transfers zijn raar, kijk print screen maar in CC89 topic. In CC88 ben ik er op geattendeerd, sindsdien bied ik een ton erbovenop en toch ziet OSM het anders na de transfer..
-
@mrauto_nl dit gaat om onderlinge transfers, wij kunnen allemaal niks meer bij elkaar kopen.
-
In de Eerste Divisie is dit geen enkel probleem.
-
@martijnfc_nl oh nee dat hebben wij niet
-
wat een gezaag hier, is voor iedereen gelijk en niet content met regelmenten en events doe dan niet mee,regels zijn regels.mvg
-
@martijnfc_nl Wat loopt er fout?
-
@rudiclaeys_nl Wat is dit nu weer voor een opmerking? Het probleem dat ze hebben heeft niks te maken met regels en events.
-
@rudiclaeys_nl klapjoker, leer lezen.
-
Nou is er blijkbaar toch een transfer Madness dit weekend . Wat een kutevent. Kunnen we niet na t weekend overnieuw beginnen? Toch nog geen wedstrijd gespeeld.
-
@martijnfc_nl Gaat bij ons ook gewoon goed
-
@jopie1313_nl Ik ga het even voorleggen bij de spelers van TFE. Ik denk niet dat we elke crew kunnen verplichten om opnieuw te starten.
-
@patje-miltie_nl Na de sim van gisteren werkte plots alles weer.
-
@wooper_nl nee snap ik maar als de crews in de CL dat ok zouden vinden zou dat heel fijn zijn. Dank
-
@wooper_nl Dat denk ik ook niet. Maar wel kak hoor. Zonde van alle scouts en de daarbij behorende coins pfff
-
@wooper_nl ik heb iig off en gg1 ook gevraagd