CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@jopie1313_nl Ik ga het even voorleggen bij de spelers van TFE. Ik denk niet dat we elke crew kunnen verplichten om opnieuw te starten.
-
@patje-miltie_nl Na de sim van gisteren werkte plots alles weer.
-
@wooper_nl nee snap ik maar als de crews in de CL dat ok zouden vinden zou dat heel fijn zijn. Dank
-
@wooper_nl Dat denk ik ook niet. Maar wel kak hoor. Zonde van alle scouts en de daarbij behorende coins pfff
-
@wooper_nl ik heb iig off en gg1 ook gevraagd
-
@jopie1313_nl Ik heb het gevraagd in de groep maar de meesten opteren om gewoon verder te spelen. Ze leggen zich er bij neer omdat zo'n events toch altijd wel eens zullen opduiken in een CC.
-
@wooper_nl ok helaas .GG1 wil ook liever door. Bedankt voor het vragen iig. Er zou een knop moeten komen bij het aanmaken van de comp die events voor de rest van t seizoen kan uitschakelen.
-
Het is niet anders, wel weer fantastisch dit zeg….
-
Ondanks dat we zoveel mogelijk de start van de events proberen te plannen na transfermadness, zijn we nog altijd overgeleverd aan de eventuele wijzigingen die GB kan brengen aan de maandkalender.
Daar waar iedereen (ook ik) dacht een CC zonder transfermadness te hebben, blijkt dit nu ineens toch te zijn en wel op het meest ongewenste moment: het begin van het seizoen
Het is helaas niet anders en laten we er het beste ervan maken.
-
@mrauto_nl Dit is helaas overmacht. Dit had geen enkele stafferd of moderator kunnen voorzien en kwam voor iedereen als donderslag bij heldere hemel
-
Echt een belachelijk spel geworden. Mensen die niks beter te doen hebben dan de hele tijd te wachten op een fucking transfersimulatie. Ik heb betere dingen te doen.
-
@maricja_nl jullie kunnen er ook niks aan doen. En dat crews niet opnieuw willen starten snap ik ook. Maar die kneus die zich special noemt had al wat anders gepost. Waarom dan niet laten, hij weet ook hoe irritant dit is en dat dit denk ik het event met de grootste weerstand is.
Helemaal 1 dag van tevoren.
Wat was er mis met gouwe ouwe. -
Had wel gehoopt dat er dan meer spelers op de tl zouden komen.. Mocht je in het weekend werken zoals ik ben je meteen kansloos doordat de spelers gelijk opgekocht worden.
-
@douwe-kooistra_nl Ik dacht dat dat de bedoeling ook was vanuit GB. Dit is echt waardeloos.
-
@afca6706_nl Klopt. Zou wat aan gedaan worden, maar zie er niks van..
En dan loop je met een laagste DS met weinig spelers al snel tegen een achterstand aan.
Maar we zullen zien hoe het gaat. Af en toe pak ik nog eens wat spelertjes mee -
@douwe-kooistra_nl ik heb het zelfde. Telkens als ik kan kijken is de TL al leeg gekocht.
-
@douwe-kooistra_nl Inderdaad Douwe. Bij ons (en dus ook bij jou) was de TL gewoon binnen 5 a 10 seconden leeg joh.
Ik moet eerlijk zeggen dat dat het plezier van zo'n CC Cup wel weg hoor
-
@patje-miltie_nl Precies om deze reden, proberen de CC zoveel mogelijk na transfermadness te plannen. Of iig dat het dan verder in het seizoen is.
Alleen verrassingen kunnen we niet voorzien, helaas
-
@maricja_nl Ik snap ook dat het niet aan jullie ligt hoor. Maar frusterend was het wel