CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@douwe-kooistra_nl Inderdaad Douwe. Bij ons (en dus ook bij jou) was de TL gewoon binnen 5 a 10 seconden leeg joh.
Ik moet eerlijk zeggen dat dat het plezier van zo'n CC Cup wel weg hoor
-
@patje-miltie_nl Precies om deze reden, proberen de CC zoveel mogelijk na transfermadness te plannen. Of iig dat het dan verder in het seizoen is.
Alleen verrassingen kunnen we niet voorzien, helaas
-
@maricja_nl Ik snap ook dat het niet aan jullie ligt hoor. Maar frusterend was het wel
-
@mrauto_nl Dat is iig al een lange tijd niet gebeurd.
Als we hadden besloten om opnieuw te beginnen, maken we namelijk alle uitgegeven bc's van de spelende managers nutteloos. Deze bc's zijn managers dan gewoon kwijt, omdat het geen officieel GB event is.
Als we het voor de start weten, wordt het sws uitgesteld. Dat is wel vaker gebeurd.
-
CrewCup standen volgen morgen met de stand per deze speeldag
-
Mss eens een crewcup met landen of een competitie waar geen transfers gedaan kunnen worden?
-
@alfonzso_nl192 nee.
-
-
@mrauto_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@alfonzso_nl192 nee.
waarom niet? Lijkt me wel wat, dan draait het vooral om tactieken en niet met hoevaak je online kan komen voor transfers (of tijdens de transfer madness)
-
Wat een waanzin deze nieuwe transfers. Gamebasics weer goed onderweg om dit spel grondig verder te verneuken
-
@the-best-manager-in-the-world_nl nou idd. Verkopen van bijna 200 mlj gaan voorbij. Echt geen reet meer aan zo. Is het niet ergens mogelijk om die lui te laten weten dat dit ruk is en afgeschaft moet worden.
Zo gaat voor mij de lol er iig af. Ergens is het dat al een beetje eigenlijk. -
@jopie1313_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@the-best-manager-in-the-world_nl nou idd. Verkopen van bijna 200 mlj gaan voorbij. Echt geen reet meer aan zo. Is het niet ergens mogelijk om die lui te laten weten dat dit ruk is en afgeschaft moet worden.
Zo gaat voor mij de lol er iig af. Ergens is het dat al een beetje eigenlijk.Helemaal eens. Op zich prima dat er meer verkoopkansen zijn voor dure spelers, maar dit slaat compleet door. Teams die 200-300m verkopen tov teams die al dagen droog staan. Dát verschil is veel te groot.
-
Het gaat echt helemaal nergens over, een team verkoopt net voor 420 miljoen, in één worker…
-
Je kunt gewoon aan alles zien dat de developers het spel zelf niet spelen.
-
2x transfermadness in 1 seizoen in de cc?? Dan is idd de lol er wel vanaf. Maar wat ik nie begrijp dat we gewoon samen die bullshit uit kunne schakelen toch??? Heel simpel!! Transfermadness? Iedereen alle spelers van de tl halen er word niks gehandeld. Voor diegene die dat wel doen. Hard straffe!!! ... Als we zelf niks doen tege deze ongein. Blijve we hier ons irriteren. En kunne we beter stoppe met zn alle toch?? Zou al een hoop schele als we de kop indrukke van die malle madness. Word weer ietsje leuker voor degene die een sociaal leven hebbe. Valt me op dat je altijd mensen hebt die er maar vrolijk aan mee doen. Manman
-
@carphunter79_nl Ik vind dit wel een goed punt. @maricja_NL Willen jullie hier eens over nadenken? Deze editie met twee transfermadness edities is gewoon een drama. Totaal niet handelen zou wel een oplossing kunnen zijn.
-
@carphunter79_nl En wat als je dan blessures en kaarten krijgt? Dan speel je 2 wedstrijden met een halve selectie? Of vind je dan dat we moeten zeggen, daar had je voor de transfermadness er aan kwam aan moeten denken.
Wat op zich kan hoor, voetbalclubs in RL kunnen ook niet als 4 spitsen geblesseerd zijn ff 3 nieuwe kopen, maargoed, zitten wel wat meer dingen achter dan gewoon niet handelen
-
@carphunter79_nl ik vind dat eigenlijk zo gek nog niet idd. Zo tackelen we t zelf wel.
-
@Carphunter79_NL ben het eindelijk een keer met je eens ouwe kakkerlak
Maar moeilijk te handhaven vrees ik...
Zijn altijd managers die de regels "vergeten ".
Zelf kies ik voor een andere weg,en doe ik alleen mijn scout verkopen ,en laat dat tl madness gebeuren aan andere over.
Scheelt je een hoop ergenis en ik zit lekker relax een biertje op het terras te drinken zonder elke minuut op mijn telefoon te kijken.
ProostMvg