CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Gefeliciteerd rise up
-
Gefeliciteerd Rise Up 🥳!
Nog niet eerder gezien dat de kampioen maar 1 team op of boven doelstelling heeft staan.
-
Proficiat Rise up!
On a sidenote: wij degraderen met kampioen en DS5 die positie 4 eindigt. Gekker dan dit wordt het niet.
-
Namens Rise Up, dank jullie wel allemaal mensen!
Was een erg spannend seizoen, waarbij het tot het laatst erom spande. Gelukkig voor ons was de laatste ronde precies goed waardoor we de titel konden grijpen.Volgende x weer een nieuwe ronde en nieuwe kansen. Kijk uit naar weer zo'n spannend seizoen
-
@trikki-rikkie_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Heb ik nu echt strafpunten gekregen voor 10 minuten te laat opstarten van de competitie. Het kost mij al BC, en ik zet mij altijd in voor 100% in voor de crew en OSM. Dit vind echt een naaistreek en daarmee denk ik er over na om na ruim 15 jaar na deze CC competitie te stoppen met OSM. De LOL is er bij vanaf. Gr. Rik
Ik snap je frustratie laat ik daar mee beginnen. Maar er zijn regels en jij heb die overtreden, ga dan in plaats van te lopen klagen gewoon zo eerlijk zijn en zeg gewoon. Sorry en leg je reden uit waarom dat was en accepteer de straf gewoon.
Als je de volgende keer het risico niet wilt lopen laat je iemand anders de comp aanmaken.
maak je niet te druk man het is "maar" een spel, laat je niet gek maken man kop op -
Wou alle crews die gepromoveerd zijn feliciteren met hun promotie️ helaas was het hier weer niet gelukt volgende keer beter! Zodra de normale cc weer van start gaat. Zijn we weer van de partij
-
Van harte Rise Up met de CL winst!
Wat was het spannend zeg op de laatste speelronde, één goal was het verschil om precies te zijn -
Proficiat met de CL winst, Rise Up.
Ik ben er nog een beetje ziek van. -
@ralph-ramaekers_nl Snap ik. Het was wel heel erg close zeg
Kan ik jou blij maken met een kommetje soep? Misschien voel je je daarna beter
-
@senna_vh_nl Het was ook bij jullie erg close als het om degradatie ging
1e en 4e voor jullie ds1 en ds5, maar ook 15e en 16e plek ds13 en ds9. Zonde wel
-
De eindstand van de 2e Divisie staat er inmiddels ook op.
Felicitaties aan The V Element met de promotie
-
Gefeliciteerd met het winnen van de CL Rise Up!
Ook alle promovendi van harte gefeliciteerd!
-
Bedankt allemaal!
Alle promovendi gefeliciteerd!
-
@maricja_nl Je kan mij zeker blij maken met een kommetje soep, ben ik gek op.
Het aanbod op zichzelf geeft me al een beter gevoel dus ik zal het kommetje virtueel nuttigen.
Scheelt weer een ritje Breda - Nijmegen. [voor jou] -
@ralph-ramaekers_nl Een lekker kommetje kippensoep zal je vast goed doen.
-
Wanneer wordt de CC weer hervat?
Wij zijn er klaar voor als de organisatie dat ook is -
De weekend event kalender laat helaas nog even op zich wachten. Hopelijk komt het snel, zodat we iedereen meer duidelijkheid kunnen geven en data vast kunnen zetten.
In augustus was er geen Transfer Madness weekend, dus de kans is aanwezig dat deze in september er wel zal zijn.Met de hoeveelheid events wordt het wel iets lastiger om een start te plannen, maar waar mogelijk proberen we er rekening mee te houden.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/67089/monthly-weekend-events-schedule
We houden het in de gaten en de ogen blijven open
We geven uiteraard de crews alle tijd om zich in te schrijven, dus er hoeft niet gevreesd te worden over een korte inschrijf periode
-
Word er nog gevoetbald hiero? zo ja wanneer begint de normale cc weer?? Kan er iemand wat info geven over hoe of wat. Weten we in ieder geval waar we aan toe zijn. Tis akelig stil hier de laatste tijd
-
@carphunter79_nl Zoals aangegeven waren we aan het wachten op het event kalender. Deze liet even op zich wachten, maar is nu wel gedeeld. Dus we konden gaan plannen.
Inschrijven is mogelijk!!
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/68077/inschrijftopic-cc91