CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Gefeliciteerd met het winnen van de CL Rise Up!
Ook alle promovendi van harte gefeliciteerd!
-
Bedankt allemaal!
Alle promovendi gefeliciteerd!
-
@maricja_nl Je kan mij zeker blij maken met een kommetje soep, ben ik gek op.
Het aanbod op zichzelf geeft me al een beter gevoel dus ik zal het kommetje virtueel nuttigen.
Scheelt weer een ritje Breda - Nijmegen. [voor jou] -
@ralph-ramaekers_nl Een lekker kommetje kippensoep zal je vast goed doen.
-
Wanneer wordt de CC weer hervat?
Wij zijn er klaar voor als de organisatie dat ook is -
De weekend event kalender laat helaas nog even op zich wachten. Hopelijk komt het snel, zodat we iedereen meer duidelijkheid kunnen geven en data vast kunnen zetten.
In augustus was er geen Transfer Madness weekend, dus de kans is aanwezig dat deze in september er wel zal zijn.Met de hoeveelheid events wordt het wel iets lastiger om een start te plannen, maar waar mogelijk proberen we er rekening mee te houden.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/67089/monthly-weekend-events-schedule
We houden het in de gaten en de ogen blijven open
We geven uiteraard de crews alle tijd om zich in te schrijven, dus er hoeft niet gevreesd te worden over een korte inschrijf periode
-
Word er nog gevoetbald hiero? zo ja wanneer begint de normale cc weer?? Kan er iemand wat info geven over hoe of wat. Weten we in ieder geval waar we aan toe zijn. Tis akelig stil hier de laatste tijd
-
@carphunter79_nl Zoals aangegeven waren we aan het wachten op het event kalender. Deze liet even op zich wachten, maar is nu wel gedeeld. Dus we konden gaan plannen.
Inschrijven is mogelijk!!
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/68077/inschrijftopic-cc91 -
Loting en indelingen zijn onderweg.
Vanuit diverse hoeken, heb ik het verzoek/de vraag ontvangen of de CC verschoven kan worden ivm het verjaardagsevent om zo iedereen een goede start van de CC te gunnen.
Hierin wil ik best gehoor aan geven, mits ook andere crews dit wensen.
Dus ik hoor het graag of meerdere crews akkoord willen gaan met de start te verzetten naar Donderdag 29 septemberDaarnaast bestaat er uiteraard ook nog de kans dat Transfer Madness het volgende weekend zal vallen. Aangezien we allen al lang aan het wachten zijn (late kalender, aanmeldingen en verjaardagevent), snap ik dat men niet kan wachten om te knallen in de CC. Toch hoor ik graag hoe iedereen hier in staat als blijkt dat volgende weekend dit event zal gebeuren.
We kunnen blijven wachten, maar met de hoeveelheid events die nu doordeweeks komen, word het plannen van de start niet makkelijker.
Spreek je mening uit in dit topic.
-
Prima voor de kanaries!️
-
TVE en TFE zijn ook voor uitstel
-
Vind het prima Nuestra Familia
Waarom beginnen we dan niet gewoon op maandag dinsdag in de nieuwe maand?
-
@little-minion_nl De wil is er zeker als blijkt dat Transfer Madness het volgende weekend gepland staat. Maar als dat niet gebeurd, hebben de crews lang genoeg gewacht voor het nieuwe seizoen en is uitstel verder niet nodig
-
@maricja_nl 29sept is prima. Moeten maar het weekend doorkomen of de losse events. Fijn dat het feestje van 28sept geskipt word zodat iedereen een gelijke CC start heeft. OFF
-
Dank voor de reacties
Ik heb inmiddels ook via pm en whatsapp voorkeuren voor uitstel ontvangen, dus wat mij betreft gaan we dit ook doen.
CC START WORDT VERPLAATST NAAR DONDERDAG 29 SEPTEMBER
Onder voorbehoud van het weekendevent. Houd het topic in de gaten voor de laatste updates -
Hoezo zal er een CPU team spelen in de eerste klasse, ik kan me voorstellen dat Managers niet echt zitten de wachten op het spelen van Computers.
-
@maricja_nl
Doorgeven Line-up nog steeds morgen of schuift dat dan ook op? -
@niekpro2005_60_nl Het is vaker zo opgelost, om zo voor elkaar te krijgen om crews te kunnen laten deelnemen.
Daarbij zijn de crews in de tweede klasse 2 nieuwe crews voor de CC. Er zijn geen voorschriften opgesteld om te bepalen, welke van deze crews dan de eer verdiend voor een "gratis promotie"Vorige CC (voor de zomerstop) speelde de 2e klasse ook in Community League S, met 2 crews, zodat beide crews toch voor promotie konden strijden op een eerlijke wijze. Dat werd zelfs gewaardeerd, omdat er gestreefd is om iedere crew deel te laten nemen. In de 2e klasse (onderste divisie) zitten vaak ook nieuwe crews, dus die kunnen dan in hun eerste seizoen kennis maken met de CC en ervaring opdoen.
Teveel CPU is idd niet wenselijk, Dat is zeker waar en niemand zit te wachten om tegen veel CPU te spelen. Maar wanneer de meerderheid van de competitie gevuld is met managers, is het voornaamste dat er dan gespeeld wordt onder gelijke omstandigheden voor de beide crews.
Dit alles heeft tot deze indeling besloten
-
@maricja_nl ah oke ik snap het, even een ontgroening met de cc voor deze crews haha
-
@niekpro2005_60_nl Zo kan je het zien idd.
Er waren nu ook meerdere redenen het op deze manier aan te vliegen.
Het is altijd het doel om de CC zo eerlijk mogelijk te houden en iedere crew in gelijke omstandigheden te laten spelen.
Bovendien hebben de crews in de Tweede Klasse nu ook een doel