CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Zoo was spannend in de CL hey! Vind t wel grappig dat wij, Rise Up, de meeste punten heeft behaald. Ook meer dan de gasten in de CL
-
Gefeliciteerd met de titel TFE!
-
Mag ook wel na de kansloze degradatie van vorig seizoen (8970 punten)
-
Congrats TFE!
-
@master-guido_nl In de CL was het dan ook een stukje spannender dan de EL
Tot op de laatste dag kon iedere crew de CC winnen, maar ook degraderen. -
@carphunter79_nl Helemaal mee eens verder hoor, ik miste afgelopen CC een dagje madness. 3x raden wie er bij de top3 van onder eindigde dit seizoen
-
Haha jaa er is genoeg voor ons te revancheren in de CL ja
-
@mrauto_nl Bedankt.
-
@mrauto_nl Zou wel eens tijd worden. Dat was ook mijn doel toen de crew opnieuw opgebouwd werd in 2018. Nu de promotie binnen is kunnen we er eindelijk mee gaan kappen. De ballen!
-
@furrax_nl JR gaat gewoon door, Sjannie
-
Nog steeds frustrerend dat bepaalde zaken niet opgepakt worden.
Teams zijn flink verouderd
Als Persiraja zijnde heb je een gigantische achterstand, omdat je de eerste vier wedstrijden de DS1 clubs treft.
Transfers worden raar afgerond. Je biedt boven de waarde en OSM maakt er weer een spelletje van. -
@mrauto_nl
Ik snap een deel van je bericht. Als ds13 de 1e vier wedstrijden tegen ds1 is niet goed voor de moraal van je spelers en van jezelf.
Over je transfer ben ik het minder eens. Osm rondt nou eenmaal af en dan behoor je, naar mijn bescheiden mening, daar rekening mee te houden in de CC. Dus minimaal 300k erboven bieden bv. Dan zit je altijd safe. Gelukkig is het op de eerste dag en is er nog alle tijd om dingen goed te maken. Blijf positief! -
Geen aankopen voor middernacht van de tl.
Op dit moment is er een event gaande.
Scout van 2 uur.
Mag deze wel geopend en gekocht worden voor 0:00? Aangezien dit technisch niet van de tl is? -
Heb je antwoord op je vraag gehad?
-
Nee nog niets.
-
@daankaars_nl
Sorry, had eerst een avond 4 daagse te lopen. Maar is uiteindelijk allemaal goed gekomen.
-
@trikki-rikkie_nl Zucht.... te laat is te laat, je had een uur de tijd, zo moeilijk is het niet toch ?
-
@trikki-rikkie_nl Excuseer Niek even.
Kan altijd wat zijn. Jammer voor jullie zelf denk vooral, strafpunten wil natuurlijk niemand.
We zijn gelukkig lekker van start! -
@trikki-rikkie_nl En aangezien jij al aangegeven hebt alle besloten trainingen op Niek in te zetten.
Jammer dat dit zo moet, hij geeft in eerste instantie gewoon een overtreding aan, die jij hebt gemaakt.
ik werk vanaf 5 uur 's ochtends, dus wil ik graag dat een cc gewoon op tijd start.
zet je bt's maar op mij!
veel plezier en succes verder!