CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Wij zitten met zijn vieren in de CC. De ene kan hem niet kopen, voor een ander kost ie 6,99 en weer voor een ander kost ie 7,99. Leg dat ook maar eens uit.
Tevens worden de transfer in duels en Cc schaamteloos teruggeschroefd, zodat wij als simpele zielen deze packs maar gaan kopen. Workers van 1 of 2 transfers in de voorbereiding van een duel is gewoon lachwekkend. Ruim 24 uur later snap ik nog steeds waarom ze besluiten dit spel de afgrond in te helpen.
-
@mcwilliam_nl ik zit nu dan bijvoorbeeld in een duel tegen delta nl en ik heb na 2 wedstrijden gespeeld te hebben 2 verkopen gehad. ( gelukkig deze middag ook weer 2 a 3)
GB moet even op zijn plaats gezet worden.
-
@zork-angels_nl wel zwak van LFS, maar alsnog kan/hoop ik dat er een andere crew promoveert
-
Stopt iedereen nu ook met de 100+ scout?
-
This post is deleted!
-
Als we dit toegeven gaan we naar een vaste kost van 7€/week voor osm dus 28€ per maand zonder dat je extra coins koopt verplicht om bij de top te spelen?
Zoals fredje al zei dan ga ik ook eens goed nadenken over mijn toekomst in dit spelletje
Het enigste in mijn ogen wat je kan doen is het formaat van de cc aanpassen zoals het money event van TFE en dan kan het spel leuk blijven
Maar wat doe je dan met de standaard duels?Mvg
-
This post is deleted!
-
We kunnen ook samen gewoon een afspraak maken binnen de top van osm dat wij niet meedoen aan deze OSM partijken, anders twijfel ik net als jurgen ook aan mijn toekomst binnen OSM. ( wat gekocht is, is al gekocht maar ik zou volgende keer nog even 3x goed nadenken voordat je aan deze shit meedoet)
-
JeffMich34 aka AFCA6706_NL Dutch Usersreplied to Foe yong hai_NL on last edited by JeffMich34 aka AFCA6706_NL
Ik heb geen idee wat voor invloed het heeft en of het haalbaar is, maar misschien kunnen we de volgende keer kijken of we tijdelijk kunnen stoppen met de duels als een statement. We kunnen niet zomaar uit de CC etc. stappen natuurlijk. Met de duels kunnen we dat enigszins wel zelf bepalen.
-
Dat zouden we wel met zijn allen moet doen. Er zijn hier ook mensen met goede contacten op de World server. Als zij ook mee willen doen gaan ze bij GB miss eens nadenken.
-
Same story als de rest, als de mensen met pack teveel profijt hebben stop ik ermee.
Dit is gewoon niet leuk meer en Pay2Win is gewoon een no go,maarja GB heeft totaal schijt aan ons en geef ze eens ongelijk want blijkbaar zijn er zat mensen die dit nog doen ook.Hoe stom ben je dan ook, bosscoins kopen is niet pay2win en daarom ook anders dat dit wat ze nu doen.
Als ik niet meer mee kan met de top wat ik toch al niet meer kan haha hang ik mijn voetbalschoenen aan de muur.Hopelijk kunnen we samen met de andere crews tot een nieuw en goed idee komen
-
@dave-jansen_nl
Kon jij ooit mee met de top;-)Verder eens met je verhaal!
-
Ik heb begrepen dat de CC is ontstaan om te kijken welke crews het beste met een aantal managers kunnen presteren door middel van samenwerking, tactiek, teambouwen. De veranderingen van het transfersysteem, de scout en andere updates hebben (grotendeels) pay2win al toe gelaten. Dus de managers die graag spenderen hebben al genoeg mogelijkheden om met BC te smijten.
Bijna alle crews of de meeste managers binnen een crew vinden dat deze packs niet thuis horen in community competities. Daarom hebben we tenslotte timers afkopen, trainingskampen enz. op uit gezet.
Laten we als crew voortaan alleen nog mensen selecteren voor de Crew Cup (KL enz.) die tegen dit soort packs zijn. Want ik verwacht niet dat er snel een optie zal zijn vanuit GB die dit kan uitschakelen. We zullen misschien iets minder deelnemers hebben, maar alles kan blijven bestaan.
Het zou zonde zijn als dit het einde van competities zal zijn. Veel managers spelen alleen OSM nog voor dit soort competities en battles.
-
@youtube_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Ik doe in ieder geval niet mee aan die pay to win rommel van tegenwoordig, hoeft niemand bang te zijn dat ik gebruik maak van dat pack.
en een dag later koop je je scout om 14u52 leeg en nog eens om 21u23 verkoop hier dan geen praatjes man!
-
@jurgenferraz_nl Wat wil je nu zeggen want in de crew cup moet ik wel scouten. Stond niks op de TL dus gelijk leeggekocht inderdaad. 21:23 is ook van de TL...
Nogmaals ik betaal niet voor 3.0, sterker nog heb er nog nooit een cent aan uitgegeven.
-
@kingnilo_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@dave-jansen_nl
Kon jij ooit mee met de top;-)Verder eens met je verhaal!
hahaha goede vraag
-
Even voor de buitengang een update.
Klankbordgroep
Er is een groep aangemaakt waarbij een aantal crewcaptains en wij aan het brainstormen zijn over oplossingen voor de toekomst.We zijn druk bezig om eea in kaart te brengen, welke opties er zijn en welke de voorkeur heeft.
Het blijkt echter geen gemakkelijke taak, maar houden hoop op een prima oplossing.
Uiteraard mag iedereen meedenken
Dus laat gerust je brein meedenken (Uiteraard wel on-topic en in alle vriendelijkheid en respect)Pack
Vooralsnog lijken de transfervoordelen met de pack niet aan de verwachtingen van de managers die deze gekocht hebben, te voldoenStanden
Door alle heisa en de hoofdpijnen, zou ik nog vergeten om de laatste CC standen te delen. Dus hier ga ik mee aan de slag en zullen deze weer ongeveer om de 3 dagen volgen.Mijn zeer oprechte excuses hiervoor.
Derde Divisie herstart
Vanavond gaat tevens de Derde divisie zijn herstart beleven.
3 maal scheepsrecht gaan we voor -
Bedankt voor het Organiseren van de CrewCup! Wij hebben deze opzet als niet prettig ervaren de RnG simulaties mbt wedstrijden en transfers waren belachelijk waar mensen in 3 dagen niks verkopen loopt de concurrent met 30% waarde uit en wat ons het meest irriteert onderlingen duels….
Wij gaan weer verder met CrewDuels een veel leuker element voor ons, CC was fun but for once keep it up all!
-
@4rie-de-boer_nl Bedoel je daarmee de friendly wedstrijden of de wedstrijden tegen de eigen crewgenoten? Daarover kun je afspraken maken hé en maakt het misschien nog wel tactisch ook.
-
Hoi hoi!
Het is ieder z'n recht om te komen of te gaan wanneer hij/zij wilt natuurlijk. Wellicht treffen we elkaar weer bij andere events
Wat betreft de transfers, is het heel vervelend dat jullie hierin minder geluk hadden. Dat blijft complete willekeur en een geluksfactor in het gehele spel. En dat zal met andere events (ook duels) hetzelfde zijn. KL, FMS, NCK etc vormen hier ook geen uitzondering op.
Dat je onderlinge duels speelt, is een tactische element in het samenwerken van de crew. Op welke manier kan je als crew de meeste punten halen binnen de gestelde regels van de CrewCup. Hierbij kijk je naar flow, elkaars programma, spelers, tegenstanders etc