CrewCup: Algemene Discussietopic
-
This post is deleted!
-
@niekpro2005_60_nl achossie niek heb je vanmorgen van je moeder weer pepernoten op je brood gekregen, je klinkt zo gefrustreerd
-
@carphunter79_nl
@RenatoDordrecht_NLruuuuuuuuuuuuuuustig blijven boys!
mvg -
@carphunter79_nl denk dat ie dan toch voor Ajax was.
-
@renatodordrecht_nl en jij eet gras ofnie?? Nog praatjes ook. Domme ezel!!!
-
@jurgenferraz_nl probeer het maar word erg moeilijk gemaakt
-
@renatodordrecht_nl ik had toch echt worst vandaag, ik neem het op voor de mannen die nu hun zuurverdiende bc kwijt zijn. en daar is 1 iemand verantwoordelijk voor en dat is meneertje Renato
-
Rustig aan mannen. Het is al woensdag. Nog 2 dagen en het is weekend.
-
@carphunter79 denk aan je hart!
Gisteren je clubje ook al klapjes gehad.
Kan me voorstellen dat het je even te veel wordt allemaal.....er bestaat hulp voor dit soort problemen hoor
App me maar.Mvg
-
Dikke kus voor jullie allemaal lieverds hoop dat jullie er nog bovenop komen.
-
@renatodordrecht_nl alles komt goed ️ maar we spelen geen crewcup meer met jou crew. Dat jij een clown bent moet jezelf weten. Maar de crewcup word altijd wel sirieus gespeeld. Clowns als jou moeten verbannen worden uit de crewcup. Zo simpel is het en niet anders. Fouten kunne gemaakt worden. Maar tis geen circus hiero. Dus weet niet hoe het opgelost word. Maar wij doen nie meer mee.
-
@zork-angels_nl helaas was nie best gister nee. Voel ik ook is wat jij altijd voelt he?? Ouwe kakkerlak van me heb je genoten gister??? Had je ook is een leuk voetbalavondje toch
-
@carphunter79_nl
Gasten, laten we ons niet zo druk maken. De fouten zijn niet expres gemaakt en we moeten hier nu helaas mee dealen. Het enige wat we moeten afspreken is dat niemand 'coins' gaat inzetten voor het kopen van spelers en dat lijkt me niet zo moeilijk. Dat moet kunnen op basis van vertrouwen en op communicatie in de crews.Het vinger wijzen heeft allemaal geen zin. Iedereen neemt het serieus en nu kan iedereen bouwen aan zijn of haar team (zonder extra coins).
Voor een volgende crew league kan jij dan beter de competitie aanmaken. Dan heb jezelf de controle om het goed neer te zetten.
Laten we gewoon normaal doorgaan en niet zo moeilijk doen.
-
Blij word ik er bepaald niet van
Sorry, ik ben wat rustig met een hersenschudding en probeer eea tussen neus en lippen te fixen. Zit er iig weer achteraan.
Info volgt snel
-
@digger_nl Wij gaan iig niet spelen zo
-
@niekpro2005_60_nl Het is onnodig om je te bemoeien en het een gare crew te noemen als je zelf niet deelneemt aan de crew league.
Als de teams in de crew league nu gewoon de afspraak maken om niet met coins te kopen, is er niks aan de hand. We moeten het niet moeilijker maken dan het is.
-
De captains hebben van mij een pm gehad met de opties over het vervolgen van hun seizoen. Met hen gaan we overleggen hoe het seizoen vervolgd zal worden.
Het definitieve besluit zal in dit topic worden vermeld.
Verder wil ik ieder verzoeken om het verder vriendelijk te houden en geen nare verwensingen elkaars richting op te gooien. Het is vervelend, maar dergelijke verwensingen maakt het er niet leuker op voor iedereen.
-
@digger_nl Dat gaan we sowieso niet doen. Jullie gaan ook lekker door met handelen en daar zijn wij al even mee gestopt.
-
@maricja_nl precies, laten we het sirieus houden
-
@appiel_nl Hi lieverd
Dat is even geleden