CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Blij word ik er bepaald niet van
Sorry, ik ben wat rustig met een hersenschudding en probeer eea tussen neus en lippen te fixen. Zit er iig weer achteraan.
Info volgt snel
-
@digger_nl Wij gaan iig niet spelen zo
-
@niekpro2005_60_nl Het is onnodig om je te bemoeien en het een gare crew te noemen als je zelf niet deelneemt aan de crew league.
Als de teams in de crew league nu gewoon de afspraak maken om niet met coins te kopen, is er niks aan de hand. We moeten het niet moeilijker maken dan het is.
-
De captains hebben van mij een pm gehad met de opties over het vervolgen van hun seizoen. Met hen gaan we overleggen hoe het seizoen vervolgd zal worden.
Het definitieve besluit zal in dit topic worden vermeld.
Verder wil ik ieder verzoeken om het verder vriendelijk te houden en geen nare verwensingen elkaars richting op te gooien. Het is vervelend, maar dergelijke verwensingen maakt het er niet leuker op voor iedereen.
-
@digger_nl Dat gaan we sowieso niet doen. Jullie gaan ook lekker door met handelen en daar zijn wij al even mee gestopt.
-
@maricja_nl precies, laten we het sirieus houden
-
@appiel_nl Hi lieverd
Dat is even geleden -
@afca6706_nl Clear, helemaal duidelijk . Dat is jammer, maar een keuze. Ik heb inderdaad normale verkopen gedaan en had niet door dat jullie niks deden.
Benieuwd naar de oplossing en laten we het dan volgende week goed doen. Iedereen heeft dan nog steeds 1 slot over. -
@maricja_nl ik ben nooit echt weg, gluur altijd mee op de achtergrond
-
@digger_nl jij denkt dat je iedereen kan vertrouwen daarmee
-
kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL Dutch Usersreplied to Foe yong hai_NL on last edited by kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL
@niekpro2005_60_nl Hoe smaakt zo'n boterham met pepernoten eigenlijk? ben wel benieuwd
mvg
-
@niekpro2005_60_nl Als je het samen afspreekt mag ik het hopen dat iedereen zich daaraan houdt. Het zou vooral sneu zijn als het dan niet gebeurd.
Maar het kan zeker gebeuren (niet iedereen speelt eerlijk), alleen maar mooier om er dan van te winnen! -
@daankaars_nl dat is serieus echt lekker man maar dan moet je schuddebeukjes is proberen dat lijkt er een beetje op
-
@niekpro2005_60_nl Die zijn idd echt verslavend
-
@digger_nl We wachten weer op een nieuwe datum. En een sirieuze moderator die onze competitie aanmaakt. Niet een 1 of andere halve gare. Maar ik heb is een vraagje aan je. Hadden jullie niet al eerder door dat deze persoon niet geschikt was om compas aan te maken?? En ik heb vorige keer de compa.aangemaakt. wil het wel.doen maar kan ik je even een tikkie sturen dan? En laten we het idd netjes en gezellig houden. Helenaal mee eens. Maar 2x een compa.fout aanmaken gaat nergens over. En logisch dat managers dan geirriteerd worden . En Maris das wel.triest om te horen. Veel sterkte!! We horen wel wanneer we misschien weer van start gaan️
-
@carphunter79_nl Jongetje, je moet nou ffe gaan dimmen. Het is een spelletje.... Ik durf te wedden dat jij geen echte tegenslagen heb gekent in je leven. Beetje triest om hierover door te blijven gaan. Je blijf mij maar beledigen. Jij bent zon persoon die met een vis op z'n profielfoto op tinder staat. Carphunter Blijf jezelf nou niet voor lul zetten op een forum joh.. dat is het niet waard. En wat betreft een tikkie, stuur mij hem maar
Vraag je vriendin mn nummer maar -
Ok, dit mag stillaan beginnen stoppen. Als jullie niet op een volwassen manier kunnen reageren, reageer dan gewoonweg niet.
Maris heeft een oplossing gevonden voor het probleem en daarmee is het klaar.
Als jullie graag willen blijven moddergooien, elkaars privé leven erbij willen halen, enz...
Vraag elkaars telefoonnummer en doe verder op whatsapp.Ik heb geen zin om dit topic te sluiten maar als het zo door gaat, dan gaat dit topic op slot tot jullie wat gekalmeerd zijn.
-
@wooper_nl eens, zand erover en laten we als volwassenen verder gaan. Iedereen succes komende cc!
-
@carphunter79_nl Yes snap ik helemaal! Iedereen wil weer graag beginnen met de CrewCup. Laten we het achter ons laten en er een mooie competitie van maken. Waarschijnlijk zijn jullie nu extra gemotiveerd om ons te verslaan !
-
@digger_nl maar gaan ze jullie ook verslaan is de vraag ?