CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@niekpro2005_60_nl Het is vaker zo opgelost, om zo voor elkaar te krijgen om crews te kunnen laten deelnemen.
Daarbij zijn de crews in de tweede klasse 2 nieuwe crews voor de CC. Er zijn geen voorschriften opgesteld om te bepalen, welke van deze crews dan de eer verdiend voor een "gratis promotie"Vorige CC (voor de zomerstop) speelde de 2e klasse ook in Community League S, met 2 crews, zodat beide crews toch voor promotie konden strijden op een eerlijke wijze. Dat werd zelfs gewaardeerd, omdat er gestreefd is om iedere crew deel te laten nemen. In de 2e klasse (onderste divisie) zitten vaak ook nieuwe crews, dus die kunnen dan in hun eerste seizoen kennis maken met de CC en ervaring opdoen.
Teveel CPU is idd niet wenselijk, Dat is zeker waar en niemand zit te wachten om tegen veel CPU te spelen. Maar wanneer de meerderheid van de competitie gevuld is met managers, is het voornaamste dat er dan gespeeld wordt onder gelijke omstandigheden voor de beide crews.
Dit alles heeft tot deze indeling besloten
-
@maricja_nl ah oke ik snap het, even een ontgroening met de cc voor deze crews haha
-
@niekpro2005_60_nl Zo kan je het zien idd.
Er waren nu ook meerdere redenen het op deze manier aan te vliegen.
Het is altijd het doel om de CC zo eerlijk mogelijk te houden en iedere crew in gelijke omstandigheden te laten spelen.
Bovendien hebben de crews in de Tweede Klasse nu ook een doel -
Ik ben de captain van Rokka boys in CC91. Dit is onze eerste keer en we hebben de regels etc doorgenomen! Wij hebben alleen nog een paar vraagjes met betrekking tot de loting en opstelling doorgeven:
-
Moeten wij zelf 1 van de teams die bij de manager zijn doelstelling hoort kiezen of loten jullie deze voor ons?
-
Opstellingen die van te voren moeten doorgegeven worden waar moet dat gebeuren?
Wij hebben er ieder geval zin in!
Groetjes
Rokka boys -
-
@4rie-de-boer_nl Hoi hoi!
Ik zal je op weg helpen
1)
Volgens de loting heeft jouw crew pakket 2 geloot.
In de Tweede Klasse, spelen we in Community League S, dus dit zijn jullie teams:2)
De line-up heb ik van jullie ontvangen middels het formulier. Hierin staan de namen van de managers bij de doelstellingen doorgegeven.
Jullie line-up heb ik als volgt doorgekregen:Ds1: Es Tee PAOK
Ds4: Patje_Lodewijks Philadelphia Union
Ds7: BigLaw Sion
Ds10: 4rie de Boer Wuhan ZallManager @Sanchezzzz_NL van Veterans is de moderator, dus hij zal de uitnodigingen versturen naar de opgegeven leden. Aan jullie enkel de taak om het juiste team in te nemen
-
@maricja_nl Wie maakt de derde divisie aan?
-
@afca6706_nl is dit al bekend?? Wie de mod is van de 3de divisie?
-
@carphunter79_nl ik hoop van wel. We krijgen zo een uitnodiging als het goed is.
-
@carphunter79_nl Ik had ff navraag gedaan. Was mij ook ontglipt dat er geen moderator aangegeven was. Excuses hiervoor
@RenatoDordrecht_NL zal de league openen.
-
MEDEDELING DERDE DIVISIE
Er zal een herstart komen op DINSDAG 4 OKTOBER
Er is gekeken of er een nieuwe competitie kan worden aangemaakt vanavond, maar sommige managers die al de league betreden hebben, hebben geen slot vrij.
Na de voorbereiding, kan men ontslag nemen en de slot gebruiken voor de herstart.
-
@maricja_nl Gaat dezelfde manager de 3de divisie weer aanmaken vanavond??
-
@carphunter79_nl Yess. Hij is er ook bewust van dat eerst de instellingen gezet moeten worden en daarna het daadwerkelijke aanmaken
En hij drinkt z'n biertje pas na het aanmaken lol
-
@maricja_nl dan is hij zeker niet voor Ajax?
-
@maricja_nl ok thnx Maris voor de infoοΈ En drank maakt meer kapot dan je lief is he? gelukkig was er drank in het spel dacht al das nie de slimste. Vandaar dat ik even vroeg wie de compa aanmaakte vanaaf En de beste man is denk ik niet voor Ajax Daan. Ken weinig snordrechters die voor de beste club vanNederland zijn
-
@maricja_nl Helaas is de 3de divisie toch weer fout aangemaakt nou kan je gewoon spelers kopen met coins. Wij hebben een nieuweling die de cc voor het eerst speelt. En die heeft aardig wat coins erin zitte nu. Begint nu heel irritant te worden. Kan me spelers ook niet meer motiveren om weer te wachten 3 dagen. Wat een amateuristische troep zeg. Was drank in het spel??? Had ie weer zitte zuipe gisteravond??? Sorry hoor hier zakt toch je broek vanaf. De zin is er wel vanaf nu. En kunne die bosscoins even terug worden gegeven door onze moderator??? Fouten kunne gemaakt worden maar dit is toch dommigheid!!!!
-
@carphunter79_nl Robbie toch.
-
@wooper_nl Dit is toch triest hoe oud is die jongen?? 3 jaar?? Of is het een alcolist?? Graag competities late aanmaken door managers die het wel een beetje voor mekaar hebben in de bovenkamer . Probeer me crew gemotiveerd te houden. Maar word knap lastig zo. Vraag me af hoe het opgelosr gaat worden. Want de zin is er wel vanaf nu.
-
@carphunter79_nl Ik denk dat Maris even gefrustreerd zal zijn als jou. Mvg
-
@wooper_nl tsja die krijgt er ook een punthoofd van denk ik
-
JeffMich34 aka AFCA6706_NL Dutch Usersreplied to Carphunter79_NL on last edited by JeffMich34 aka AFCA6706_NL
@carphunter79_nl man man man, dit is toch ongelooflijk. Het is toch niet zo moeilijk om de instellingen juist te zetten!? Ik ben er zo ook wel even klaar mee. We zien wel wat er nu weer gaat gebeuren.
Mvg