CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Handelsstatistieken Europa League(10/43)
-
@Vertrigo_NL kun je mss via mail me die excel-bestand ervan doorgeven dan kan ik zelf de stand bijhouden voor de reeks waar mijn crew inzit. Niemand lijkt mij dat bij te houden.
Als je dit ok vind, stuur maar een PM voor men email
Alvast bedankt!
-
Waar blijft de tussenstand van de eerste divisie Turkije? Benieuwd hoe wij ervoor staan!
-
@dannydvc_NL ben er juist mee bezig, heb een sheet ontvangen
zal het zo meteen posten als ik het in orde heb gebracht -
-
Geweldig!
Die zou ik ook graag voor de CL willen zien.
@Robbiebb_NL jij maakte ook altijd van deze mooie lijstjes voor de GF crewcomp. Hoe kwam je aan die gegevens? -
@MikevanderHilst_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Geweldig!
Die zou ik ook graag voor de CL willen zien.
@Robbiebb_NL jij maakte ook altijd van deze mooie lijstjes voor de GF crewcomp. Hoe kwam je aan die gegevens?Volgens mij hebben ze bij GF zo'n sheetje, @vinnievuik_NL weet er miss ook meer van Als iemand daar bereid is 'm te delen wil ik 'm wel updaten voor de CL.
-
Tussenstand Eerste Divisie 56 (10 / 39)
-
@Vjenne-Rulezz_NL, @MikevanderHilst_NL
Onze almachtige sheet gaan we niet delen... Dat ding heb ik in de loop van de tijd steeds verder ontwikkeld, en er zitten allerlei foefjes in die een voordeeltje opleveren bij het managen. Dan moet 1 van de 4 GF'ers in de CL een overzichtje maken met verkoopaantallen en bedragen. Ik zal het eens in de groepsapp gooien. -
@vinnievuik_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Vjenne-Rulezz_NL, @MikevanderHilst_NL
Onze almachtige sheet gaan we niet delen... Dat ding heb ik in de loop van de tijd steeds verder ontwikkeld, en er zitten allerlei foefjes in die een voordeeltje opleveren bij het managen. Dan moet 1 van de 4 GF'ers in de CL een overzichtje maken met verkoopaantallen en bedragen. Ik zal het eens in de groepsapp gooien.Ook prima
-
@vinnievuik_NL
Is Robbie met vakantie ofzo? Al bijna week ofzo niet meer op t forum gezien -
Tussenstand CC EL 56 (11 / 43)
Imperium 5778
BeNeCrew 5568
Art Of Soccer 5466
OSM Striker Pro Squad 4638
Golden Glory 3846 -
@Glennevire_NL die heeft naast OSM ook gewoon een leven
-
@Triple-444_NL
Onmogelijk!! Hij is de koning van F5 -
@Glennevire_NL het is wel een flater dit hoor, Chris neemt afscheid en er is geen gehoor meer. Ik kan een x aantal dagen begrijpen, maar 2 week...
-
@Triple-444_NL OSM'ers hebben geen leven.
-
@MartijnFC_NL helemaal mee eens
-
Tussenstand Eerste Divisie 56 (11 / 39)
-
Handelsstatistieken Eerste Divisie(11/39)
-
@dannydvc_NL je vroeg erom