CrewCup: Algemene Discussietopic
-
-
Mooie overzichten @Robbiebb_NL
Alleen de kleurtjes van de EL sheet zijn toch nog versprongen. -
En gefeliciteerd met de CC winst OSU
-
Gefeliciteerd OSU met CL winst!! En mijn crewmaten met CC EL winst!
-
Proficiat aan alle promovendus en CL Winnaar!
Zelf een prachtige eerste ervaring opgedaan in de EL, zwaar maar leerzaam. -
Congratz OSU, was al vrij snel duidelijk dat jullie niet te stoppen waren dit seizoen! Wel blij dat ik Patje (en de rest) voor ben gebleven in de competitie
-
Verkoop stats CC CL
Teambouw CC CL
Bizar dat 1 miljard TW tegenwoordig 'gewoon' is 18/20 hebben dit gehaald..
-
@Robbiebb_NL waar zijn die 1tjes voor die ik zie met sheet punten zoals bij ART OF SOCCER ?
-
Laat maar zie het al.
-
Eindstanden EL Teamwaardes en Groei
Groei:
Teamwaardes:
-
Gefeliciteerd OSU!
-
Gefeliciteerd met de overwinning OSU! Geen moment spannend geweest, klasse
-
@Robbiebb_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Alle crewpunten zijn toegekend, ook aan de tussenstandmakers, weer bedankt voor jullie inzet
Felicitaties aan alle divisiekampioenen En klasse van OSU om de CL vanaf dag 1 te domineren :clap_tone1: -
Gefeliciteerd OSU en Imperium met de promotie naar CL!
-
Ff aandacht voor @JOPIE1313_NL van Imperium hoor, die heeft een hogere teamwaarde dan alle teams in EL en CL. :clap_tone1:
-
@vinnievuik_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Ff aandacht voor @JOPIE1313_NL van Imperium hoor, die heeft een hogere teamwaarde dan alle teams in EL en CL. :clap_tone1:
Hij ging ontzettend hard met transfers!
-
Mannen van OSU gefeliciteerd met deze klinkende overwinning! Met name Patrick is het gegund na zijn toch zure afscheid bij de Crewstaff!
LFS verdienstelijk 2e, waarschijnlijk het hoogst haalbare deze editie! GF gewoon gedegradeerd, bizar, maar die zien we snel terug denk ik haha -
Bedankt iedereen, ook namens mijn maten het was een mooi seizoen!
-
Mooie statistieken man.
Alleen zou ik de bovenste tabel rangschikken op stijging in teamwaarde ipv stijging in percentage. Dat is een waarde die namelijk vrij weinig tot niets aantoont. De stijging in teamwaarde is hetgeen wat aantoont wie het beste hebben gebouwd.