CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Robbiebb_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Alle crewpunten zijn toegekend, ook aan de tussenstandmakers, weer bedankt voor jullie inzet
Felicitaties aan alle divisiekampioenen En klasse van OSU om de CL vanaf dag 1 te domineren :clap_tone1: -
Gefeliciteerd OSU en Imperium met de promotie naar CL!
-
Ff aandacht voor @JOPIE1313_NL van Imperium hoor, die heeft een hogere teamwaarde dan alle teams in EL en CL. :clap_tone1:
-
@vinnievuik_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Ff aandacht voor @JOPIE1313_NL van Imperium hoor, die heeft een hogere teamwaarde dan alle teams in EL en CL. :clap_tone1:
Hij ging ontzettend hard met transfers!
-
Mannen van OSU gefeliciteerd met deze klinkende overwinning! Met name Patrick is het gegund na zijn toch zure afscheid bij de Crewstaff!
LFS verdienstelijk 2e, waarschijnlijk het hoogst haalbare deze editie! GF gewoon gedegradeerd, bizar, maar die zien we snel terug denk ik haha -
Bedankt iedereen, ook namens mijn maten het was een mooi seizoen!
-
Mooie statistieken man.
Alleen zou ik de bovenste tabel rangschikken op stijging in teamwaarde ipv stijging in percentage. Dat is een waarde die namelijk vrij weinig tot niets aantoont. De stijging in teamwaarde is hetgeen wat aantoont wie het beste hebben gebouwd. -
@Robbiebb_NL zou Gio's Tribute ook geen Crewpunt moeten krijgen? Ik heb de tussenstand ervoor bijgehouden. Of worden er zo geen Crewpunten meer verdeeld?
-
@Alfonzso_NL192 dat zou gelijk moeten staan aan 1 crewpunt mits je de vaste standbijhouder was
-
@Alfonzso_NL192
Deze heb ik al op 24 april bijgeschreven :thumbsup_tone1: -
@vinnievuik_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Hij was lekker aan het knallen inderdaad. Van harte iedereen die gepromoveerd is en OSU wat een topseizoen. Succes iedereen de volgende ronde die het net niet gehaald hebben of gedegradeerd zijn. Volgende keer weer nieuwe kansen en prijzen!
-
OSU gefeliciteerd met jullie overtuigende CC-winst! Ook complimenten aan Imperium voor hun prestaties in de EL
@Glennevire_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@vinnievuik_NL waarom zie ik @Memphis-United_NL nooit meer posten en doet hij zowel niet mee in deze CC als CK ronde?
Heb inderdaad even rustig aan gedaan. Had gedacht dat mijn crewgenoten het zonder mij ook wel zouden redden, maar dat is toch vies tegengevallen..
-
Welke landen zijn het deze keer?
-
Netjes gedaan hoor OSU. Gefeliciteerd met de winst. LFS verdienstelijk 2e geworden. :thumbsup_tone1:
GF zien we na volgend seizoen vast weer terug in de CL.
-
Als ik deze topic lees dan geven wij beter forfait.
;-(
-
Ach volgend seizoen nieuwe ronde en nieuwe kansen!
-
Hoe laat wordt de loting bekend gemaakt?
-
-
Waarom Brazilië In de landen waar grote verschillen tussen de teams zitten kan iedereen uiteindelijk al naar een vergelijkbaar team bouwen tegenwoordig, hier begint iedereen al zowat met hetzelfde team. Oké, elke crew heeft er 'last' van, maar echt een fair land voor de hoge ds'en is het niet als je 't mij vraagt.
-
@Vjenne-Rulezz_NL hadden ze dan Engeland moeten doen voor 4e van de laatste 5 keer? En welk land had jij zelf dan uitgekozen met 20 teams ;)?