CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@vinnievuik_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Ff aandacht voor @JOPIE1313_NL van Imperium hoor, die heeft een hogere teamwaarde dan alle teams in EL en CL. :clap_tone1:
Hij was lekker aan het knallen inderdaad. Van harte iedereen die gepromoveerd is en OSU wat een topseizoen. Succes iedereen de volgende ronde die het net niet gehaald hebben of gedegradeerd zijn. Volgende keer weer nieuwe kansen en prijzen!
-
OSU gefeliciteerd met jullie overtuigende CC-winst! Ook complimenten aan Imperium voor hun prestaties in de EL
@Glennevire_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@vinnievuik_NL waarom zie ik @Memphis-United_NL nooit meer posten en doet hij zowel niet mee in deze CC als CK ronde?
Heb inderdaad even rustig aan gedaan. Had gedacht dat mijn crewgenoten het zonder mij ook wel zouden redden, maar dat is toch vies tegengevallen..
-
Welke landen zijn het deze keer?
-
Netjes gedaan hoor OSU. Gefeliciteerd met de winst. LFS verdienstelijk 2e geworden. :thumbsup_tone1:
GF zien we na volgend seizoen vast weer terug in de CL.
-
Als ik deze topic lees dan geven wij beter forfait.
;-(
-
Ach volgend seizoen nieuwe ronde en nieuwe kansen!
-
Hoe laat wordt de loting bekend gemaakt?
-
-
Waarom Brazilië In de landen waar grote verschillen tussen de teams zitten kan iedereen uiteindelijk al naar een vergelijkbaar team bouwen tegenwoordig, hier begint iedereen al zowat met hetzelfde team. Oké, elke crew heeft er 'last' van, maar echt een fair land voor de hoge ds'en is het niet als je 't mij vraagt.
-
@Vjenne-Rulezz_NL hadden ze dan Engeland moeten doen voor 4e van de laatste 5 keer? En welk land had jij zelf dan uitgekozen met 20 teams ;)?
-
@Glennevire_NL
Waarom niet Spanje of Frankrijk dan? Mis ik iets?
-
@Vjenne-Rulezz_NL Italië kan ook nog
-
In plaats van een heleboel competities uit te sluiten, kan ook de puntentelling erop worden aangepast toch? Eentje waar de doelstelling minder zwaar meetelt voor competities met lage teamwaardes.
Nu zou je in de crewcup eigelijk helemaal niet naar de doelstelling hoeven kijken. Er vanuit gaande dat elke crew met een gelijke set een teams begint, kun je ook gewoon de behaalde punten in de competitie bij elkaar optellen. En voor de all time stand - CL 100% EL 80% etc kunnen doen.
-
@Vjenne-Rulezz_NL
Spanje en Frankrijk zijn op dit moment niet eerlijk te verdelen, als ik het TW verschil compenseer met DS komen er echt rare teams uit. Verwacht dat Frankrijk er na de zomerupdate wel bijkomt nu PSG niet meer zo dominant is. Brazilië is goed te verdelen maar zal niet vaak langskomen. Hierna Italie, CC Summer nostalgie, Frankrijk, Engeland -
@MikevanderHilst_NL
Daarom is het nu ook zo verdeeld dat iedere crew gemiddeld ds8 heeft en een gelijk start tw over de 4 teams gemeten. (in Spanje en Frankrijk is dit momenteel niet mogelijk) Je zal ook zien dat de crew die gemiddeld het hoogst staat ook de divisie wint en de crew die gemiddeld het laagst staat zal degraderen.
Eigenlijk zolang de teams vooraf goed zijn verdeeld maakt het niet uit of je nou de winnaar op gemiddelde positie/competitiepunten of sheet berekend, de terechte winnaar zal boven komen drijven -
@Robbiebb_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Vjenne-Rulezz_NL
Spanje en Frankrijk zijn op dit moment niet eerlijk te verdelen, als ik het TW verschil compenseer met DS komen er echt rare teams uit. Verwacht dat Frankrijk er na de zomerupdate wel bijkomt nu PSG niet meer zo dominant is. Brazilië is goed te verdelen maar zal niet vaak langskomen. Hierna Italie, CC Summer nostalgie, Frankrijk, EngelandNja dan had ik miss eerder voor een competitie met iets grotere verschillen waarbij je dan de loting mee/tegen had kunnen hebben dan een comp waarbij alles hetzelfde is. Maar goed, misschien ben ik de enige die zo denkt.
-
@killing-spread_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Klopt, maar die noemde ik niet omdat die voor Engeland al aan de beurt was.
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Er zijn er nog: Colombia, Nederland(2e klasse), Rusland(2e klasse).
Deze zouden een internationaler beeld geven van de crewcup en mss een aangename afwisseling tussen al de europese topcompetities.
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Er zijn er nog: Colombia, Nederland(2e klasse), Rusland(2e klasse).
Deze zouden een internationaler beeld geven van de crewcup en mss een aangename afwisseling tussen al de europese topcompetities.
De competities die je daar noemt zijn nog erger dan Brazilië.. xD
-
This post is deleted!