CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Glennevire_NL
Dat risico neem je zelf toch gewoon lol.
Gisteren nog een twee punten van me gestolen met roekeloos op oranje dat gaat niet elke keer goed -.- -
@MikevanderHilst_NL gisteren was 1x roekeloos ja maar al die anderen keren maar agressief. En die bij jou gisteren voelde als een overwinning nadat jij thuis 3 punten bij mij gestolen had Resultaat van gisteren scoren met man minder en vasthouden zeker tegen jou super trots op mezelf en blij mee
-
This post is deleted!
-
@Glennevire_NL ow ok, ik zelfs nog het meest ok dan :thumbsup_tone1:
-
@Glennevire_NL Op dat vlak snap ik OSM soms niet... eergisteren tegen een concurrent gespeeld in een andere slot van me. Ik speelde normaal en pressie stond ook laag. Hij speelde agressief (ook vrij lage pressie). En wie krijgt er in de 2de minuut een rode kaart? Idd, ik!
Ik had de titel kunnen binnenhalen, nu verlies ik een match die ik niet had mogen verliezen met 1-3. Was tegen de 2de plaats en stond 3pntn van los. Hij was niet eens zoveel beter dan mij en ik kwam nog na de rode kaart 1-0 op voorsprong.
Nu is het op de laatste speeldag tussen 5 ploegen die nog kampioen kunnen worden. Waarvan voor mij een uitmatch tegen die 5de plaats. Damnit!!En dit gebeurt wel meer, ook bij andere managers bij me in de competitie. Een ramp, zeg ik je!
-
@Glennevire_NL Ik heb het dan wel over mijn eigen competitie hè Maar goed, het punt geldt ook voor de anderen. Echter weet ik dus niet hoevaak die zijn bijgehouden/
-
@Sjinne_4_ever_NL dan kijk je met je ogen dicht. Ik heb bij alle competities bijgezet hoevaak ze zijn gepost
-
@Glennevire_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Sjinne_4_ever_NL dan kijk je met je ogen dicht. Ik heb bij alle competities bijgezet hoevaak ze zijn gepost
Dat wist ik niet voordat ik het plaatste. Plus die telling klopt niet, Bolo heeft 8x de stand bijgehouden... in wat..? 30+ rondes zoiets. Dat is 1 op de 4 rondes een standje. Dat verdiend ook maar 1/4e crewpunt
-
bedoel, niets tegen hem. Maar plaats een linkje van de documenten. Dan kan elke crew het zelf bijhouden. Enige wat je dan wel wegneemt is het crewpunt voor een crew
-
@Sjinne_4_ever_NL raar. Ik postte het twee dagen geleden al met uitgerekend mention naar jou toe erbij ok. En zoals eerder gezegd door hemzelf @Robbiebb_NL en de staff bepalen wie crewpunten krijgen, niet wij het volk
-
En daarnaast waren er geen harde eisen op papier over hoe vaak t moest.
-
Volgens mij is het al jaren zo dat wanneer er te vaak een stand ontbreekt, je geen recht hebt op een crewpunt. Jammer dat de oude fora verdwenen zijn want volgens mij stond het daar gewoon keihard in de regels beschreven Waarschijnlijk zijn er voldoende mensen die dit kunnen beamen
-
De laatste loodjes, go LFS!
-
@Sjinne_4_ever_NL ja ja dingen veranderen. Ga met de tijd mee. Zoals hier ook al discussie was zien sommige nut ook niet van continu tussenstand
-
@Sjinne_4_ever_NL ja ja dingen veranderen. Ga met de tijd mee. Zoals hier ook al discussie was zien sommige nut ook niet van continu tussenstand
Wat is er dan mis mee om de sheet beschikbaar te stellen dmv een download link voor alle deelnemers?
- Mensen die behoefte hebben aan een up-to-date stand kunnen in hun behoefte worden voorzien.
- Mensen kunnen elkaar helpen en niet één persoon is verantwoordelijk voor de stand.
Zie niet in hoe dit "met de tijd meegaan" is om regelmatig een stand te zien. Bullshit redenering als je het mij vraagt. Volgens mij kan dit een win-win situatie zijn, in de tijd van open source - social media en weet ik veel wat.
-
@Sjinne_4_ever_NL hoe ga je dan die ene crewpunt verdelen? xD
-
@Sjinne_4_ever_NL hoe ga je dan die ene crewpunt verdelen? xD
Die word gewoon toegekend aan degene die er voor word aangesteld, makkelijk zat, de rest is dan alleen mooi meegenomen
-
-
@Sjinne_4_ever_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
bedoel, niets tegen hem. Maar plaats een linkje van de documenten. Dan kan elke crew het zelf bijhouden. Enige wat je dan wel wegneemt is het crewpunt voor een crew
Zoals ik al zei: Je neemt het gewoon weg
-
John dierks 40 is met nog 1 reguliere competitiewedstrijd te spelen zeker van het kampioenschap in de Eredivisie B... morgen is de bekerfinale tussen dezelfde john dierks 40 en crimsontide. Kan crimsontide een dubbel voorkomen?