CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Vjenne-Rulezz_NL
Spanje en Frankrijk zijn op dit moment niet eerlijk te verdelen, als ik het TW verschil compenseer met DS komen er echt rare teams uit. Verwacht dat Frankrijk er na de zomerupdate wel bijkomt nu PSG niet meer zo dominant is. Brazilië is goed te verdelen maar zal niet vaak langskomen. Hierna Italie, CC Summer nostalgie, Frankrijk, Engeland -
@MikevanderHilst_NL
Daarom is het nu ook zo verdeeld dat iedere crew gemiddeld ds8 heeft en een gelijk start tw over de 4 teams gemeten. (in Spanje en Frankrijk is dit momenteel niet mogelijk) Je zal ook zien dat de crew die gemiddeld het hoogst staat ook de divisie wint en de crew die gemiddeld het laagst staat zal degraderen.
Eigenlijk zolang de teams vooraf goed zijn verdeeld maakt het niet uit of je nou de winnaar op gemiddelde positie/competitiepunten of sheet berekend, de terechte winnaar zal boven komen drijven -
@Robbiebb_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Vjenne-Rulezz_NL
Spanje en Frankrijk zijn op dit moment niet eerlijk te verdelen, als ik het TW verschil compenseer met DS komen er echt rare teams uit. Verwacht dat Frankrijk er na de zomerupdate wel bijkomt nu PSG niet meer zo dominant is. Brazilië is goed te verdelen maar zal niet vaak langskomen. Hierna Italie, CC Summer nostalgie, Frankrijk, EngelandNja dan had ik miss eerder voor een competitie met iets grotere verschillen waarbij je dan de loting mee/tegen had kunnen hebben dan een comp waarbij alles hetzelfde is. Maar goed, misschien ben ik de enige die zo denkt.
-
@killing-spread_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Vjenne-Rulezz_NL Italië kan ook nog
Klopt, maar die noemde ik niet omdat die voor Engeland al aan de beurt was.
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Er zijn er nog: Colombia, Nederland(2e klasse), Rusland(2e klasse).
Deze zouden een internationaler beeld geven van de crewcup en mss een aangename afwisseling tussen al de europese topcompetities.
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Er zijn er nog: Colombia, Nederland(2e klasse), Rusland(2e klasse).
Deze zouden een internationaler beeld geven van de crewcup en mss een aangename afwisseling tussen al de europese topcompetities.
De competities die je daar noemt zijn nog erger dan Brazilië.. xD
-
This post is deleted!
-
Hoe slechter de teams, hoe meer nivellering tussen hoge en lage DS teams gedurende het seizoen. Dus slechter dan Brazilië moet je niet gaan. Brazilië zat ook al in het rijtje op CC 2.0 stijl, en ook toen waren de lage DS in het voordeel. Maar op 3.0 is dit nog sterker geworden natuurlijk. De beste teambouwers zullen de komende CC wel gaan winnen idd
-
Tuurlijk feedback/kritiek is altijd goed. Maar Italie is het 2 seizoenen geleden nog geweest; Engeland al heel vaak en zoals Robbie al zei Spanje/Frankrijk is naar gekeken maar daar zijn geen eerlijk en goed te verdelen teams bij. Dan zou je op de landen van Killing Spread kunnen komen maar die zijn nog erger dan Brazilie zoals Robin al zegt. Ik vind het wel meevallen, ga gewoon vol knallen iedere dag en minuut en lekker van genieten.
-
Op zich is die nivellering niet zo’n probleem zolang iedere crew ongeveer dezelfde doelstellingen heeft, dat is toch anders dan bij een individuele competitie. Jammere is wel dat het accent nog meer op bouwen en bc’s pompen komt te liggen. Maar zoals gezegd zijn er helaas weinig geschikte alternatieven.
-
@Memphis-United_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Op zich is die nivellering niet zo’n probleem zolang iedere crew ongeveer dezelfde doelstellingen heeft, dat is toch anders dan bij een individuele competitie. Jammere is wel dat het accent nog meer op bouwen en bc’s pompen komt te liggen. Maar zoals gezegd zijn er helaas weinig geschikte alternatieven.
Ik zou toch niet al te veel BC's erin gooien hoor, vraag maar es aan Dave hoe 'm dat afging xD
-
@Vjenne-Rulezz_NL Dave was wel de enige van hun 4 die zijn doel haalde :')
-
Omdat ik er waarschijnlijk over kijk, wanneer start CC57 precies?
-
@Sir-Heyvaert_NL morgenavond 3 mei woensdag tussen 20:00-20:15
-
@Sir-Heyvaert_NL @Glennevire_NL
Starttijd op 20.30 gezet, 20uur is risky, maakt iemand hem net een minuut te vroeg aan dan mis je een vb dag.
-
@Robbiebb_NL uitstekend
-
@Robbiebb_NL Dus tussen 20h30 en 20h45 gaat de CC competitie open? Wie Is de moderator van de competitie?
-
@Mark_van_V_NL
Voor jullie is dat The best manager in the world, in elk lotingstopic staat nu ook de moderator.
Alle moderators hebben ook een duidelijke aanmaakinstructie ontvangen dus alles zal perfect verlopen vanavond -
Die scouts werken ook al niet meer. Kutzooi.
-
Veel plezier en succes iedereen!!! @Vjenne-Rulezz_NL @maricja_NL @MikevanderHilst_NL @waterhoen19_NL Vanavond beginnen we!! En iedereen in EL , Eredivisie en lager ook veel plezier en succes