CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Glennevire_NL
Thanks man jullie ook. Voorbereidingen zijn gedaan in het kanari kamp
-
Verkoopstats EL
-
Nog nooit zo slecht verkocht.. echt waardeloos.
-
@Genious18_NL maakt je naam wel waar zeg 5vs6 kansen en 0-3 Zelden zo teleurgesteld naar scoreboord gekeken haha.
-
Jeeej goede ronde voor ons. 5 punten met 3 uitwestrijden
Punt gepakt met flinke steal ben niet trots op maar voelt wel goed eens mee te maken. -
@MartijnFC_NL jullie van OFF gaan lekker zeg...
-
Robbie had ook weer een ziek transferoverzichtje gepost van de Europa League. Die moeten we ook voor de CL hebben. Zijn toch de competities die de hoogste teamwaardes genereren ( scouts, oefenwedstrijden, crewtransfers ) en juist dan is het toch wel extra leuk, mede door het verlies aan coins, om dat soort stats te regelmatig te kunnen bekijken.
-
@MikevanderHilst_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Robbie had ook weer een ziek transferoverzichtje gepost van de Europa League. Die moeten we ook voor de CL hebben. Zijn toch de competities die de hoogste teamwaardes genereren ( scouts, oefenwedstrijden, crewtransfers ) en juist dan is het toch wel extra leuk, mede door het verlies aan coins, om dat soort stats te regelmatig te kunnen bekijken.
Dan maak je die toch even
-
@Glennevire_NL achja, er is weinig te zeggen na 4 speelrondes
-
@MartijnFC_NL das waar
-
Aan en verkoopstats EL:
De scoutspelers (SC) zijn een indicatie. Dit zijn spelers die van buiten de competitie komen en er een marge is betaald tussen de 1.21 en 1.45
Teambouw
-
@MartijnFC_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Nog nooit zo slecht verkocht.. echt waardeloos.
Je staat netjes 2de met je DS13, dat is beter dan goed verkopen en 13de staan met een ds2
-
@Robbiebb_NL true natuurlijk, maar ik loop wel gigantisch achter..
-
Leuk om al die onderlingen samenwerkingen/transfers te zien binnen crews. Geeft het wel extra soort van dimensie
-
Ik verveelde mijzelf zojuist. Heb alle uitgaande transfers aan engine van gisteren 14 mei en vandaag 15 mei bekeken tot en met 14:00 vanmiddag. Kom tot het volgende
@Braamsie-_NL
@Genious18_NL
@MikevanderHilst_NL
@Vjenne-Rulezz_NL -
Samenvatting/conclusie:
LFS laatste 2 dagen 27 spelers verkocht
OSU 19
IMP 17
KL 15
en JR 11 -
@Glennevire_NL Ik verveelde mij niet, maar hierbij een overzicht van de totale CL tot nu toe.
-
@Vjenne-Rulezz_NL thnx vriend. Mooi overzicht
-
Kutseizoen.
-
verkoopstats EL tot de worker van 16 uur