CrewCup: Algemene Discussietopic
-
-
@Glennevire_NL Ja ik zag het, misschien heeft hij hier mee gelezen
-
Nog maar 500 puntjes verwijderd van ons subdoel (de CC vanuit de EL winnen)
-
@Glennevire_NL Tja, maar als hier iemand ook maar 1 Crewpunt voor krijgt is het te belachelijk voor woorden. Als er 10 tussenstanden zijn gemaakt is het veel
-
@Sjinne_4_ever_NL dat is niet waar. Zijn er genoeg net als ik die vrij regelmatig doen en gedaan hebben. Alfonzo bijvoorbeeld
-
@Sjinne_4_ever_NL er waren geen harde eisen vanuit organisatie.
Maar ik heb aantal keren tussenstanden gepost werd gepost zojuist geteld. Onderaan hoevaak elke keer gedaan is. -
@Glennevire_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Sjinne_4_ever_NL er waren geen harde eisen vanuit organisatie.
Klopt, was zo dom om aan te geven dat af en toe een dag missen niet erg is, je geeft ze een beetje vrijheid en meteen lopen ze ermee weg. Voor volgend seizoen zal ik een max te missen dagen instellen. Verder graag alleen opgeven als je het ook daadwerkelijk doet, dit seizoen 2 managers er vanaf moeten halen
-
@Robbiebb_NL Alfonzo verdiend sowieso een crewpunt en Paramita ook wel, rest laat ik aan staf over om te beoordelen. Alfonzo heeft er iig 32/33 gedaan en Paramita 27
-
@Glennevire_NL Wie wat verdiend zullen we idd zelf bekijken
-
Die tussenstanden zijn toch allemaal niet zo interessant, de eindstand is het enige dat telt Snap niet dat sommigen daar zoveel waarde aan hechten.
-
@Vjenne-Rulezz_NL
Daar ben ik het zelf niet helemaal mee eens. In sommige situaties kan de tussenstand handig zijn om tactische beslissingen te nemen, bijvoorbeeld: wie je het best kunt laten winnen in een onderling duel om een plek op te schuiven in de tussenstand. Daarnaast is het voor de mensen die niet meespelen ook gewoon een makkelijke en snelle manier om te zien wat je crewgenoten ervan bakken. -
@Silvester-J_NL
Nja als een onderlinge wedstrijd zó kritisch is mag je zelf ook wel wat rekenen, i.p.v. boos zijn omdat iemand een dag geen tussenstand plaatst. Dan had ie zichzelf maar aan moeten bieden om 'm bij te houden. En voor die crewgenoten maakt 't ook niet zoveel uit of ie er elke dag staat, of eens in de drie dagen. Een dag later kan 't toch al weer anders zijn.. -
Nu snap ik waarom je zelden de tussenstanden post
Is er btw iemand die de transferoverzichten kan maken voor de CL? Of is Robbie de enige die die tabellen de grond uit krijgt?
-
@MikevanderHilst_NL
Ik post ze enkel omdat Reinier de druk niet aan kon ofzo, Robbie vroeg of ik de tweede seizoenshelft ff wilde doen. Dan doen we dat toch Als ze niet vaak genoeg zijn mag je 't zelf wel doen.En die andere sheet heb ik ook wel, maar als je zo dramatisch gaat als JR werkt al die meuk sowieso niet motiverend haha
-
Transfer en teamwaarde overzichten vind ik persoonlijk erg leuk om te zien. Veel managers hebben hun eigen style met handelen en het is leuk en informatief om te zien waar dat het beste gaat. Zeker in deze actieve en sterke competities waar iedereen ook bereid is om maximaal te handelen.
Tussenstanden snap ik je wel.
Dat is zelf ook wel een beetje uit te rekenen en op de eindstand na toch alleen een indicatie.ik gooi er binnenkort zelf nog wel een stijging in teamwaarde overzicht uit voor de CL en KL1
-
Ik kan je die transfersheet ook wel sturen, als je die graag wilt zien.
-
@MikevanderHilst_NL Ik weet niet of Rik nog actief in de app is, ik weet zeker dat hij wel wat leuke sheetjes voor je heeft
-
@Vjenne-Rulezz_NL
Ik zeg ook nergens dat ik vind dat die tussenstand elke dag gepost moet worden, maar ik doelde meer op het feit dat tussenstanden wel gewoon iets toevoegen aan (crew)evenementen. De tussenstanden zorgen namelijk voor een boost van de activiteit van deze evenementen, vanwege het feit dat het onder de aandacht van managers/crews wordt gebracht die het leuk vinden om de voortgang te volgen. Daarnaast is het handiger om beslissingen te maken aan de hand van een sheet dan dit telkens zelf uit te moeten rekenen, want dan blijft het vaak een kwestie van gissen. -
Ik zou wel willen transferoverzichten maar ben daar niet handig in dat gaat me halve dag werk kosten :')
-
En dat is 5e directe rode kaart en 2e wedstrijd op rij al iig
Iig 2/5 gelijk 1 gewonnen en 1 verloren. Resultaat van die laatste weet ik niet meer. Alleen Cruzeiro heeft ook 5x rood gepakt....