CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@maricja_NL Moet je dan ook een bepaalde crewlevel hebben om mee te spelen? En wat is de datum dan de CC Summer begint?
-
Valse start
-
Go Lazio!
-
@marcelenpatrick14_NL vgm is deelname mogelijk vanaf crewlevel 3. Maar ik denk dat @Robbiebb_NL dit en jouw andere vraag met meer zekerheid kan beantwoorden
-
@Vjenne-Rulezz_NL oeiii pijnlijk Das wel echt heel weinig...
-
Robbie die zelf ook nog even de scout op pad stuurt voordat de andere managers waren uitgenodigd. Laat dat dan aan je crewmaten over. Beetje lame om zelf eerst te gaan scouten. Toch aardig knap hoe jullie de boel elke keer lopen te bedonderen.
-
@MikevanderHilst_NL dat doet iedereen die mod is, dat is niks nieuws hoor
-
Ik doe een onthulling: @MikevanderHilst_NL is de nieuwe accountnaam van Marco Danser. Uit betrouwbare bron vernomen.
-
Marco was een relaxte gast. Nog wel wat pm's mee verstuurd dus wellicht kan ik zijn rol een beetje invullen
Ik stel voor dat de Mod's pas mogen scouten als iedereen is uitgenodigd.
De volgorde van uitnodigen zou kunnen worden gedaan met een randomizer die van te voren gepost word.Word er geen nummering van uitnodigen gebruikt dan kan de Mod altijd nog beginnen met de eerste invite te versturen naar een crewmember zodat die een paar seconden voorsprong heeft. Om dit echter zelf te doen vind ik gewoon een no-go.
-
@MikevanderHilst_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Robbie die zelf ook nog even de scout op pad stuurt voordat de andere managers waren uitgenodigd. Laat dat dan aan je crewmaten over. Beetje lame om zelf eerst te gaan scouten. Toch aardig knap hoe jullie de boel elke keer lopen te bedonderen.
Hier ook gebeurd.. Gewoonweg triest.
-
Ik kon het ook wel met Marco vinden hoor, beetje een ongeleid projectiel, da's alles. Maar geef de mod lekker het kleine voordeeltje van de eerste scout voor al zijn inspanningen.
-
Nu worden mensen tenminste tegelijk uitgenodigd. Ik kan me nog cc op 2.0 herinneren waarbij de eerste 10 minuten 3 crewgenoten de TL afstruinden (dat mocht toen nog), en daarna kreeg de rest toegang.
-
Is toch veel leuker dat iedereen gewoon zo snel mogelijk zn scout bezoekt en dat de snelste wint ... En als je sneaky wat voordeel wilt pakken dan stuur je die invite naar je crewmaat even net een paar seconden eerder maar op deze manier is het helemaal kansloos voor degene die pas na de invite gaan scouten.
-
Nou bedenk ik me net dat je alle invites natuurlijk gelijktijdig kunt versturen en dat dat niet een voor een hoeft. Dat voordeel van een paar seconden voorsprong voor de crewmembers is dus gelukkig ook niet relevant. Ik kom tot de conclusie dat dit gewoon op een eerlijke manier kan gebeuren.
-
@MikevanderHilst_NL kan je hoog of laag springen maar jij zou net zo goed als mod je scout meteen oppad sturen. Tenzij je 1/100000000 mensen bent die dat niet doet.Hoorde 20:30 aangemaakt en 20:36 al iedereen erin. Laten we niet van non issues ook issues maken aub
-
@MikevanderHilst_NL
KL mod CC55
Eerste scout van de mod die donna al had:
Niet voor niets is er een schema voor de mod en rouleert dit eerlijk door. Ik kan deze gegevens van alle CC tevoorschijn halen en steeds is hetzelfde het geval. Bij letterlijk elke editie ongeacht welke crew de mod was
Verder gaat het inviten volgens een instructie waar je alle managers in 1 klik gelijktijdig uitnodigd. Door het systeem komt het op een of andere manier niet precies gelijk aan. Zo kreeg ook bij ons Kevin de uitnodiging later pas binnen en had hij nu een misscout.
-
Een mod-schema was ik niet van op de hoogte.
Dan blijft dit onnodige voordeel dus bestaan maar word het wel eerlijk verdeeld.. Prima dan. -
@Glennevire_NL
Nee, ik zou eerst de invites versturen en daarna gaan scouten. Als het goed is heb je dan alsnog een paar seconden voorsprong maar het maakt het wel eerlijker.
-
@MikevanderHilst_NL Ga je huilen om die paar seconden? Kom op zeg.
-
@Furrax_NL
Denk je weer eens te kunnen scoren met een one-linertje?
Ik heb die hele timers ook niet verzonnen hoor. Dat jij je nou als een totale noob laat afdrogen in de hoge competities kan ik ook niks aan doen maar ga dan niet elke keer lopen stoken als er eens gediscusieerd word over interne zaken die jou de pet te boven gaan.