CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Tussenstand CC 58 Champions League (inclusief bekerpunten) (18 / 43)
OSM Striker Ultras 12069
:blue_circle: Imperium 10148
:blue_circle: GoodFellas 6563
:blue_circle: Kanarifuglene 5596
Looking for Silverware 4786Tussenstand CC 58 Eredivisie B (18 / 39)
Golden Glory 6110
:blue_circle: Art Of Soccer 5170
:blue_circle: de bowlingboys 3545
:blue_circle: Blue Lions 3265
Gios Tribute 2855
De Tjompies 2715Tussenstand CC 58 Eredivisie A (18 / 39)
Same Vision 5730
:blue_circle: Old Glory 5685
:blue_circle: Tigres OSM 4370
:blue_circle: The Royal Victorians 3750
Omnihell 2420
Azzuri 1900Tussenstand CC 58 Eerste Divisie B (18 / 39)
FC Voetsiebal 5640
OSM DE ZAAK 4208
:blue_circle: Triple S 4004
:blue_circle: TeamRoyalAntwerpFC 3116
:blue_circle: LAPTOPSTRAFSCHOP 1228
:blue_circle: broechemboys 1000 -
@Robbiebb_NL Zou je deze nog eens willen opmaken, ben benieuwd hoe het er nu voor staat!
-
@Santheman11_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Robbiebb_NL Zou je deze nog eens willen opmaken, ben benieuwd hoe het er nu voor staat!
Reply gedrukt ipv quote, nog niet zo ervaren met het nieuwe forum. Bedoelde uiteraard een verkoopoverzichtje.
-
@Santheman11_NL u vraagt wij draaien
-
Top 10 verkopen:
Top 10 inkoop:
-
@Robbiebb_NL Imperium 2e in sheet en 5e met verkopen....Verkopen zijn misschien overschat?
-
@Glennevire_NL Het is meer dat tactieken momenteel overschat zijn, gisteren weer heerlijk door de engine genomen in 2 thuispotjes
-
@Robbiebb_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Santheman11_NL u vraagt wij draaien
Thanks, dat is snel. Ongelooflijk wat een verschillen, wij komen hier als amateurs uit...
Mijn vermoeden wordt bevestigd dat GF heel erg dicht op de worker zit en dan alweer de goedkoopste keeper en goedkoopste aanvaller heeft weggehaald voordat mijn telefoon ΓΌberhaupt OSM heeft geladen. Maar dit kan ook komen door het scouten van GF.
Verder ongelooflijk dat KL zoveel grote verkopen doet, m.u.v. vanderhilst. Roma spant de kroon.
Leuk hoor om te zien. Kun je ook nog zien hoeveel er gescout is door iedereen? Bij de KL verschilt dat enorm per manager. Sommige managers scouten bijna elke dag en sommigen bijna nooit.
-
@Santheman11_NL Ja als je handel wilt moet je snel zijn, niet voor niets heb ik een stuk of 18 handelspelers in mn team. Om 3 uur was ik niet online dus kon Sander voor een keer een handelsspeler van de TL pakken, straks om 5 uur is ie weer te laat
-
@Santheman11_NL Ik was nog traag ook
-
@Robbiebb_NL volgens mij telt ie niet helemaal goed op Rob
-
Hoi @Vertrigo_NL
Zoals wij hebben afgesproken zou ik jouw de beker resultaten van de Crew Cup Eredivisie A sturen. Hieronder zie je de beker resultaten staan.
Groet,
Pieter -
Tussenstand CC 58 Champions League (19 / 43)
OSM Striker Ultras 11904
:blue_circle: Imperium 9766
:blue_circle: GoodFellas 6848
:blue_circle: Kanarifuglene 6203
Looking for Silverware 5394Tussenstand CC 58 Eredivisie B (19 / 39)
Golden Glory 6160
:blue_circle: Art Of Soccer 5220
:blue_circle: de bowlingboys 3545
:blue_circle: Blue Lions 3315
Gios Tribute 2855
De Tjompies 2765Tussenstand CC 58 Eredivisie A (19 / 39)
(inclusief bekerpunten op basis van screenshot van @PieterHofstra_NL5 )
Same Vision 5780
:blue_circle: Old Glory 5735
:blue_circle: Tigres OSM 4420
:blue_circle: The Royal Victorians 3800
Omnihell 2420
Azzuri 1900 -
Tussenstand Eerste Divisie A
-
@Santheman11_NL Ja als je handel wilt moet je snel zijn, niet voor niets heb ik een stuk of 18 handelspelers in mn team. Om 3 uur was ik niet online dus kon Sander voor een keer een handelsspeler van de TL pakken, straks om 5 uur is ie weer te laat
Eens, alleen ik heb daar gewoon de tijd niet voor. Ik ben al blij als ik een keer in de twee uur kan inloggen om te zien dat ik weer niets verkocht heb.
Verder zie ik dat GF wel de crew is dat het meeste spelers scout. Daar stop ik in principe mee na de voorbereiding, tenzij ik een heel beroerd team heb. Daarna alleen maar als ik een losing in moet stellen en ik heb al mijn slechte spelers verkocht...
-
@Santheman11_NL klopt dit is mijn pompcompetitie. Maar daar nu ook wel klaar mee. Overigens loopt LFS 10 scouts voor op ons
Dat jij niet scout klopt niet, je staat 6de qua aantal scouts -
-
@Santheman11_NL klopt dit is mijn pompcompetitie. Maar daar nu ook wel klaar mee. Overigens loopt LFS 10 scouts voor op ons
Dat jij niet scout klopt niet, je staat 6de qua aantal scoutsDeze competitie inderdaad wat meer gescout, omdat ik het slechtste team had van de competitie zaten er nog veel langer bruikbare spelers in. En wat minder duur, dan kan je er meer kopen. Ik doel meer op de managers die nu spelers van 70 scouten om door te verkopen. Dat doen LFS en jullie veel meer volgens mij. Dat klopt ook wel, wij scouten met OSU het minste.
-
-
Tussenstand CC 58: Europa League (20 / 43)
OSM Striker Pro Squad 8304
:blue_circle: Just Relax 7134
:blue_circle: The OSM Tigers 6486
Online Football Federation 6036
BeNeCrew 4278