CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Dus omdat ik zeg dat je in meerdere crews rondsnuit wilt dat zeggen dat ik in meerdere crews heb gezeten? Hier haal ik mijn conclusies uit, dit is te grappig voor woorden...
-
MxMayne is hard aangepakt, dus die heeft de regels vast zwaar overtreden. Dik terecht dus zo'n schorsing. Maar het is gewoon heel zuur dat ook een crew daardoor gedupeerd wordt. Vroeger waren er nog wel crews/ beheerders die puur op ranking managers binnen haalden. Daarmee nam zo'n crew risico's. Op dit moment zijn er volgens mij niet meer zulke crews, ook LFS niet. Het is dan gewoon rot dat je als crew gestraft wordt, je crewcup verziekt wordt, en dat je hier op het forum een hoop drek over je heen krijgt van bepaalde managers. Zolang het cheaten niets met het crewgebeuren te maken heeft, zou een crew wat mij betreft vanaf de volgende editie de manager gewoon mogen vervangen, plus een puntenstraf.
-
Om hoofdpijn van te krijgen dit. Ongelofelijk...
@Santheman11_NL, @jonesy_NL Jullie zijn hiervan afgezonderd. Jullie geven in ieder geval wel respectabele antwoorden..
-
@pummel123_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
ik? lol dan ben jij de eerste die dat weet, dit is mijn eerste crew ooit..
Heb jij al die tijd gelogen en heb je in andere crews gezeten XD
-
@vinnievuik_nl d Dat zegt iedereen hier. Het probleem is dat Reinier himself altijd de hele crew ging beschuldigen en wilde bestraffen. En dat zijn bij veel mensen het verkeerde keelgat binnen geschoten. Nu, het aan hem is, wilt iedereen natuurlijk hetzelfde, namelijk dezelfde straf met dezelfde zever over zich heen gelijk wij en misschien wel andere over ons heen hebben gekregen.
-
@pummel123_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Dus omdat ik zeg dat je in meerdere crews rondsnuit wilt dat zeggen dat ik in meerdere crews heb gezeten? Hier haal ik mijn conclusies uit, dit is te grappig voor woorden...
Ik heb echt geen idee hoe je hier op komt...
-
Ik ga hier over ophouden. Heeft echt helemaal geen zin dit. Degene wie ik wel serieus neem hebben hun woord allang al gedaan.
-
Het is echt te gek voor woorden dat enkelen van Glory de situatie van Braveheart aka Jeff88 durven aan te halen. Wat een grap.
-
Er wordt alleen iets aangehaald om dingen in perspectief te zien en te zetten, niet zozeer om dingen met elkaar te vergelijken, omdat elke situatie anders is. Een ieder mag hier zn zegje over doen, maar moet ook weten wanneer het genoeg is. Een leermoment en laat het nu weer over de CrewCup gaan...
-
-
En nu de tussenstanden maar weer
-
Even voor de duidelijkheid. Als er een manager een lock krijgt mag deze niet vervangen worden en zal de de score op 0 gezet worden tenzij de manager in de minpunten stond, dan blijft die score staan. Vind de meerderheid dit een te zware straf dan kunnen we dit voor volgend seizoen best aanpassen naar een vervanging met een zware puntenstraf, al vind ik zelf het afschikeffect ook wel wat hebben dat je dus je eigen crew naait door te cheaten.
Lfs krijgt geen cp aftrek volgens de openingspost in dit topic. Puntaftrek geldt vanaf een tweede cheatgeval in een jaar
-
En om daar op aan te sluiten is het nu ook wel genoeg met de persoonlijke vetes die gepost worden richting elkaar. Als je echt graag een discussie wilt voeren doe je dat maar per PM.
-
@robbiebb_nl
Afschrikeffect is inderdaad ook wel goed. 100 euro boete is ook veel voor een keer te hard rijden, maar bij 20 euro houdt niemand zich meer aan de regels door de kleine pakkans.Misschien manager vervangen, in combinatie met een zware straf van -1000 of -2000 ofzo? Dan blijft het tenminste een volle competitie, en kan een vervangende manager nog zijn best doen om de eer hoog te houden.
-
Hoi,
Er is iemand gelocked..... lalalalala iedereen ventileert zn mening en heeft zn oordeel lalalalalalalala.
Come on guys, niet discussieren over dit soort onzin. Kan gebeuren. Wij zullen dit verder laten uitzoeken.
DOOOOOOR met de tussenstanden!
JOE
-
Tussenstand CL volgt later. Zo te zien wordt de CL gespeeld op een server die momenteel vast zit.
Tussenstand CC 58 Eredivisie B (33 / 39)
Art Of Soccer 7435
:blue_circle: Golden Glory 6980
:blue_circle: Blue Lions 5370
:blue_circle: Gios Tribute 3650
de bowlingboys 3485
De Tjompies 1860Tussenstand CC 58 Eredivisie A (33 / 39)
Same Vision 7425
:blue_circle: Old Glory 6980
:blue_circle: The Royal Victorians 4660
:blue_circle: Omnihell 3755
Tigres OSM 3280
Azzuri 2515Tussenstand CC 58 Eerste Divisie B (33 / 39)
FC Voetsiebal 6668
OSM DE ZAAK 5536
:blue_circle: Triple S 4872
:blue_circle: TeamRoyalAntwerpFC 3716
:blue_circle: LAPTOPSTRAFSCHOP 1432
:blue_circle: broechemboys 1000 -
Looking For Cheaters!
-
Nou, dit had ik totaal niet verwacht van Bas. Erg jammer.
Voor de 3 resterende LFS'ers in de CC is het natuurlijk ook extra zuur, gezien dit de strijd om degradatie direct lijkt te beslissen. Doe je uiteindelijk met zn drietjes voor jan lul je best door de fratsen van een crewgenoot. Zuur
-
@furrax_nl Het nieuwe DSMA
-
@robbiebb_nl
Een afschrikeffect is het zeker en weg ben je ook meteen als crew in die ronde. Dat 1 persoon dus de overige 3 crewleden naait in de betreffende competitie blijft een feit. Dan ben ik toch voor een vervanger en flinke straf, zodat het team geen cpu wordt. Nu zal dat team de overige wedstrijden vrijwel zeker verliezen.
Als je dit als crew overkomt baal je vreselijk en daardoor kan ik de reactie in eerste instantie van Reinier wel begrijpen. Er wordt een fanatiek seizoen in 1 klap weggegooid. Dat hij er in het verleden bovenop zat kreeg hij even terug, maar hij had zijn excuses aangeboden en dat is netjes. Dat mag ook gezegd worden. Regels zijn regels, dus de straf is nu terecht, hoe vervelend ook.
En nu weer verder met de Crewcup inderdaad.