CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Het is echt te gek voor woorden dat enkelen van Glory de situatie van Braveheart aka Jeff88 durven aan te halen. Wat een grap.
-
Er wordt alleen iets aangehaald om dingen in perspectief te zien en te zetten, niet zozeer om dingen met elkaar te vergelijken, omdat elke situatie anders is. Een ieder mag hier zn zegje over doen, maar moet ook weten wanneer het genoeg is. Een leermoment en laat het nu weer over de CrewCup gaan...
-
-
En nu de tussenstanden maar weer
-
Even voor de duidelijkheid. Als er een manager een lock krijgt mag deze niet vervangen worden en zal de de score op 0 gezet worden tenzij de manager in de minpunten stond, dan blijft die score staan. Vind de meerderheid dit een te zware straf dan kunnen we dit voor volgend seizoen best aanpassen naar een vervanging met een zware puntenstraf, al vind ik zelf het afschikeffect ook wel wat hebben dat je dus je eigen crew naait door te cheaten.
Lfs krijgt geen cp aftrek volgens de openingspost in dit topic. Puntaftrek geldt vanaf een tweede cheatgeval in een jaar
-
En om daar op aan te sluiten is het nu ook wel genoeg met de persoonlijke vetes die gepost worden richting elkaar. Als je echt graag een discussie wilt voeren doe je dat maar per PM.
-
@robbiebb_nl
Afschrikeffect is inderdaad ook wel goed. 100 euro boete is ook veel voor een keer te hard rijden, maar bij 20 euro houdt niemand zich meer aan de regels door de kleine pakkans.Misschien manager vervangen, in combinatie met een zware straf van -1000 of -2000 ofzo? Dan blijft het tenminste een volle competitie, en kan een vervangende manager nog zijn best doen om de eer hoog te houden.
-
Hoi,
Er is iemand gelocked..... lalalalala iedereen ventileert zn mening en heeft zn oordeel lalalalalalalala.
Come on guys, niet discussieren over dit soort onzin. Kan gebeuren. Wij zullen dit verder laten uitzoeken.
DOOOOOOR met de tussenstanden!
JOE
-
Tussenstand CL volgt later. Zo te zien wordt de CL gespeeld op een server die momenteel vast zit.
Tussenstand CC 58 Eredivisie B (33 / 39)
Art Of Soccer 7435
:blue_circle: Golden Glory 6980
:blue_circle: Blue Lions 5370
:blue_circle: Gios Tribute 3650
de bowlingboys 3485
De Tjompies 1860Tussenstand CC 58 Eredivisie A (33 / 39)
Same Vision 7425
:blue_circle: Old Glory 6980
:blue_circle: The Royal Victorians 4660
:blue_circle: Omnihell 3755
Tigres OSM 3280
Azzuri 2515Tussenstand CC 58 Eerste Divisie B (33 / 39)
FC Voetsiebal 6668
OSM DE ZAAK 5536
:blue_circle: Triple S 4872
:blue_circle: TeamRoyalAntwerpFC 3716
:blue_circle: LAPTOPSTRAFSCHOP 1432
:blue_circle: broechemboys 1000 -
Looking For Cheaters!
-
Nou, dit had ik totaal niet verwacht van Bas. Erg jammer.
Voor de 3 resterende LFS'ers in de CC is het natuurlijk ook extra zuur, gezien dit de strijd om degradatie direct lijkt te beslissen. Doe je uiteindelijk met zn drietjes voor jan lul je best door de fratsen van een crewgenoot. Zuur
-
@furrax_nl Het nieuwe DSMA
-
@robbiebb_nl
Een afschrikeffect is het zeker en weg ben je ook meteen als crew in die ronde. Dat 1 persoon dus de overige 3 crewleden naait in de betreffende competitie blijft een feit. Dan ben ik toch voor een vervanger en flinke straf, zodat het team geen cpu wordt. Nu zal dat team de overige wedstrijden vrijwel zeker verliezen.
Als je dit als crew overkomt baal je vreselijk en daardoor kan ik de reactie in eerste instantie van Reinier wel begrijpen. Er wordt een fanatiek seizoen in 1 klap weggegooid. Dat hij er in het verleden bovenop zat kreeg hij even terug, maar hij had zijn excuses aangeboden en dat is netjes. Dat mag ook gezegd worden. Regels zijn regels, dus de straf is nu terecht, hoe vervelend ook.
En nu weer verder met de Crewcup inderdaad. -
Als de straf voor Bas terecht is, en daar ga ik wel vanuit, want ik weet uit ervaring dat de staff niet over een dag ijs gaat en dat ze niet zo maar mensen locks geven, ja dan is deze straf gewoon 100% terecht en hebben wij dat te accepteren!
Ja het is lullig voor ons als crew dat we degraderen en met name voor zijn 3 medespelers in de CC, maar wij hebben hier de regels te accepteren! Jammer en zonde is het wel, want Bas is een goede gezellige gozer voor ons in de groep en ik had dit zeker niet verwacht van hem.
We wachten nog even verder onderzoek af en berichten van de staff en als daaruit blijkt dat Bas daadwerkelijk aantoonbaar gecheat heeft, waar het hier wel naar uit ziet, dan nemen wij van LFS ook voorgoed afscheid van hem, want wij willen bekend staan als een crew die fair play hoog in het vaandel heeft. -
En terecht. Het is hetzelfde als doping, daar wil ook geen enkele wielrenploeg mee te maken hebben.
Cheaters moeten gewoon weg en hard aangepakt worden. Sneu voor de crew als LFS dat 1 iemand het verknalt voor de rest, maar ook dat hoort bij het crewleven.
En weer 1 plekkie dichter bij de nummer 1 positie in de ranking . -
Ben ik het niet mee eens. Geen vervanger en de straf krijgen dat vind ik. Je bent 1 groep dan moet je ook deze straf slikken en verder gaan. Zodra zoiets bij ons zou gebeuren zouden wij het ook moeten accepteren en het volgende seizoen weer bewijzen dat we hoog willen komen.
Dit zijn gewoon de regels van het spel en dan hoort elke crew te accepteren, sorry. -
@medard-sonneville_nl ik ben wel voor vervangen, omdat je daarmee de competitie eerlijker houdt. Nu speelt de helft van de managers tegen Napoli met een CPU aan het roer - die hebben daar voordeel van, de andere helft nadeel. Vervangen en flinke straf zou eerlijker zijn, dan zal de crew met cheater nog steeds wss wel degraderen, maar kan de crew nog een beetje eer redden en fatsoenlijk uitspelen.
Uiteraard voor een volgende editie want nu zijn de regels helder en die hanteren we.
-
@harbert_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@medard-sonneville_nl ik ben wel voor vervangen, omdat je daarmee de competitie eerlijker houdt. Nu speelt de helft van de managers tegen Napoli met een CPU aan het roer - die hebben daar voordeel van, de andere helft nadeel. Vervangen en flinke straf zou eerlijker zijn, dan zal de crew met cheater nog steeds wss wel degraderen, maar kan de crew nog een beetje eer redden en fatsoenlijk uitspelen.
Uiteraard voor een volgende editie want nu zijn de regels helder en die hanteren we.
Moet er niet opgepast worden met 2 maten en 2 gewichten vind je? Als het in het verleden gebeurd is en dezelfde straf als nu werd uitgedeeld, waarna de regels niet veranderd werden, moeten de regels nu dan wel veranderd worden? Gewoon een opmerking of een gegeven om over na te denken he..
-
Leuke he die crewcup... ben benieuwd naar de uitslagen van vanavond
-
@bolabranca_nl67 Ben ook benieuwd naar de stand