CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Looking For Cheaters!
-
Nou, dit had ik totaal niet verwacht van Bas. Erg jammer.
Voor de 3 resterende LFS'ers in de CC is het natuurlijk ook extra zuur, gezien dit de strijd om degradatie direct lijkt te beslissen. Doe je uiteindelijk met zn drietjes voor jan lul je best door de fratsen van een crewgenoot. Zuur
-
@furrax_nl Het nieuwe DSMA
-
@robbiebb_nl
Een afschrikeffect is het zeker en weg ben je ook meteen als crew in die ronde. Dat 1 persoon dus de overige 3 crewleden naait in de betreffende competitie blijft een feit. Dan ben ik toch voor een vervanger en flinke straf, zodat het team geen cpu wordt. Nu zal dat team de overige wedstrijden vrijwel zeker verliezen.
Als je dit als crew overkomt baal je vreselijk en daardoor kan ik de reactie in eerste instantie van Reinier wel begrijpen. Er wordt een fanatiek seizoen in 1 klap weggegooid. Dat hij er in het verleden bovenop zat kreeg hij even terug, maar hij had zijn excuses aangeboden en dat is netjes. Dat mag ook gezegd worden. Regels zijn regels, dus de straf is nu terecht, hoe vervelend ook.
En nu weer verder met de Crewcup inderdaad. -
Als de straf voor Bas terecht is, en daar ga ik wel vanuit, want ik weet uit ervaring dat de staff niet over een dag ijs gaat en dat ze niet zo maar mensen locks geven, ja dan is deze straf gewoon 100% terecht en hebben wij dat te accepteren!
Ja het is lullig voor ons als crew dat we degraderen en met name voor zijn 3 medespelers in de CC, maar wij hebben hier de regels te accepteren! Jammer en zonde is het wel, want Bas is een goede gezellige gozer voor ons in de groep en ik had dit zeker niet verwacht van hem.
We wachten nog even verder onderzoek af en berichten van de staff en als daaruit blijkt dat Bas daadwerkelijk aantoonbaar gecheat heeft, waar het hier wel naar uit ziet, dan nemen wij van LFS ook voorgoed afscheid van hem, want wij willen bekend staan als een crew die fair play hoog in het vaandel heeft. -
En terecht. Het is hetzelfde als doping, daar wil ook geen enkele wielrenploeg mee te maken hebben.
Cheaters moeten gewoon weg en hard aangepakt worden. Sneu voor de crew als LFS dat 1 iemand het verknalt voor de rest, maar ook dat hoort bij het crewleven.
En weer 1 plekkie dichter bij de nummer 1 positie in de ranking . -
Ben ik het niet mee eens. Geen vervanger en de straf krijgen dat vind ik. Je bent 1 groep dan moet je ook deze straf slikken en verder gaan. Zodra zoiets bij ons zou gebeuren zouden wij het ook moeten accepteren en het volgende seizoen weer bewijzen dat we hoog willen komen.
Dit zijn gewoon de regels van het spel en dan hoort elke crew te accepteren, sorry. -
@medard-sonneville_nl ik ben wel voor vervangen, omdat je daarmee de competitie eerlijker houdt. Nu speelt de helft van de managers tegen Napoli met een CPU aan het roer - die hebben daar voordeel van, de andere helft nadeel. Vervangen en flinke straf zou eerlijker zijn, dan zal de crew met cheater nog steeds wss wel degraderen, maar kan de crew nog een beetje eer redden en fatsoenlijk uitspelen.
Uiteraard voor een volgende editie want nu zijn de regels helder en die hanteren we.
-
@harbert_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@medard-sonneville_nl ik ben wel voor vervangen, omdat je daarmee de competitie eerlijker houdt. Nu speelt de helft van de managers tegen Napoli met een CPU aan het roer - die hebben daar voordeel van, de andere helft nadeel. Vervangen en flinke straf zou eerlijker zijn, dan zal de crew met cheater nog steeds wss wel degraderen, maar kan de crew nog een beetje eer redden en fatsoenlijk uitspelen.
Uiteraard voor een volgende editie want nu zijn de regels helder en die hanteren we.
Moet er niet opgepast worden met 2 maten en 2 gewichten vind je? Als het in het verleden gebeurd is en dezelfde straf als nu werd uitgedeeld, waarna de regels niet veranderd werden, moeten de regels nu dan wel veranderd worden? Gewoon een opmerking of een gegeven om over na te denken he..
-
Leuke he die crewcup... ben benieuwd naar de uitslagen van vanavond
-
@bolabranca_nl67 Ben ook benieuwd naar de stand
-
@jonesy_nl
Op je algemene vraag/ opmerking om over na te denken: Nee, als "we" op een gegeven moment concluderen dat bestaande regels niet optimaal werken, moeten ze verbeterd worden voor de toekomst. Dat is niet meten met twee maten, dat is voortschrijdend inzicht.
Specifiek voor dit geval zijn de regels duidelijk, hoor je volgens mij ook niemand over (behalve LFS, dat er van baalt).
Ik stel een verbetering voor (of eigenlijk, ondersschrijf Renkie's opmerking vanuit een iets andere hoek), om het vervolg van de competitie eerlijker te houden. Denk dat dit impact heeft op de Champions League, en dat Vervanging een verbetering is van de bestaande regel op een CPU de competitie te laten afmaken. -
Vind ik ook.
Zeker als het cheaten geen rechtstreeks verband heeft met de gespeelde crewcup is een puntenstraf voldoende.
Vraag is hoe hoog die moet zijn en dan denk ik spontaan aan -1.000
-
-1000 is 4 oefenwedstrijden, of 2 keer de normale straf voor het vervangen van een manager. Je wilt wel een afschrikeffect houden: een crew moet er zwaar van balen dat ze een cheater in hun midden hadden, zodat cheater zich bezwaard zal voelen om dat risico te lopen. Ik zou dus gaan voor -2000 (x competitiecoëfficiënt).
-
@peter-osm-master_nl daar heeft @Vertrigo_NL zon mooi tooltje voor
-
Tussenstand Eerste Divisie A
-
@harbert_nl Er moet wel genoeg draagvlak zijn voor aanpassing van de regels, en een termijn van invoeren afspreken. Zo voorkom je achteraf gezeur...
-
@bolabranca_nl67 oke vooruit dan, met draagvlak. Heb eigenlijk liever dat meteen mijn advies blind wordt opgevolgd, maar begrijp dat ik niet de enige ben hier.
-
De huidige straf is prima.
Een vervanger oproepen ? lol dat zou even mooi worden. Als crew ben je zelf verantwoordelijk voor de mensen die je aantrekt. Dan maar beter screenen.
Tuurlijk is het balen voor de rest maar als een voetbalspeler rood krijgt dan is er ook geen sprake van een vervanger. Je wint als team en je verliest als team. Dat is het hele doel van de Crewcup.Wat een noob trouwens :baby_tone1: Ik dacht een goede concurrent voor de ranking maar niets blijkt minder waar.
-