CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Boven de pet gaan.. xd laat me niet lachen
Ik heb best zin in CC: Summer. Dan is het afgelopen met al die onzin randzaken. Gewoon rechttoe rechtaan. Kan iedereen zeiken wat ze willen maar worden ze gewoon afgetroefd op daar waar het om draait naar mijn mening.
@Vjenne-Rulezz_NL Oh wow... maarjah dat was de start. Ik vermoed dat de verhoudingen nu compleet anders liggen!
-
@vinnievuik_NL Ik zie steeds vaker de naam van Marco voorbij komen.
Wie gooit de wervingsactie omtrent Marco er in? #ComebackMarcoDanser
-
@Pepcoachie_NL
Het zou de forumactiviteit in ieder geval goed doen haha -
@MikevanderHilst_NL Dat ik afgedroogd ben lig ik in tegenstelling tot jezelf totaal niet wakker. Vind het enorm grappig dat je loopt te huilen omwille van een paar seconden. Grow up. Dat jij überhaupt in Kanarifuglene zit snapt niemand trouwens.
-
@Furrax_NL
Volgens mij ben jij best een lief persoon als je denkt dat ik door die paar enkele posts al aan het huilen ben.
Die paar seconden zijn in sommige linies gewoon het verschil tussen een topspeler of helemaal niets dus dat ik dat aankaart en gelijk naar een oplossing zoek is niet gek. Ik snap heel goed dat jij een coole gozer bent die op zijn eigen chille moment het appje wilt openen maar zo werkt het helaas niet altijd meer. Toen Robbie aangaf dat de organisatie afwisseld en iedereen dit voordeel kan hebben vond ik het prima en ben ik er niet meer over doorgegaan. Hou die snotlapjes dus maar in je zak
-
@Sjinne_4_ever_NL
Helaas, sinds Robin de verkopen gepost heeft, heb ik nog niks extra verkocht
Het zal wel keren zeker? (ongetwijfeld als alle deftig te scouten spelers weg zijn ) -
@MikevanderHilst_NL Ik gebruikte net je shirt om me tranen weg te vegen.
-
@MikevanderHilst_NL zou maar even dimmen. Furrax heeft kut gedaan maar jij hebt je doel ook niet gehaald net als rest van KL.
-
@Sir-Heyvaert_NL Dan ben ik gelukkig niet de enige, dan gaat het alleen maar goed met me crewgenootjes haha. Pff ik zie alleen maar berichten van transfers voorbij komen van hun...
-
@Glennevire_NL
Jij zit er niet eens meer in joh.
Maar daar gaat het helemaal niet over lol.
De forumclown heeft gewoon af en toe even een verzetje nodig. Probeerde weer eens te scoren met een paar flauwe one-liners als er eens op de details van het spel word ingegaan. De forumclown is niet zo van de details, en zeker niet van deze moderne tijd. -
Zoek een kamer om dit verder uit te vechten @Furrax_NL en @MikevanderHilst_NL
-
@Furrax_NL komt zijn bunker niet uit, die gaat gewoon verder op het forum
-
-
@MikevanderHilst_NL Ik zit met niets in. Jij bent gewoon een noob.
-
@Furrax_NL
Oke.Veel plezier aan alle deelnemers deze editie!
Italie en Nederland altijd wel leuke competities op osm dus dat moet goedkomen. -
@MikevanderHilst_NL ja Noob
-
Kijk die @Dave-Jansen_NL eens zeeën van tijd hebben dan nu die geen illegale oefenwedstrijden meer kan spelen
-
oke @MikevanderHilst_NL die kon ik verwachten, vooruit tot einde van de week mag het
-
Veel succes iedereen in de CrewCup!! (minder succes gewenst aan onze concurrenten )
-
Goed.. Eerste wedstrijden zullen worden gespeeld binnen een uur. Even een overzicht voor Eredivisie B (klik voor vergroting).