Verbeteringen: Opstelling-scherm
-
We zijn bezig om het Opstellingen-scherm te verbeteren. Welke informatie zouden jullie op het scherm verwachten (denk ook aan de apps)? Hoe vinden jullie het systeem met de views werken?
-
Wat ik zelf essentiele informatie vind:
- MainQuality
- Fitheid
- Naam
- Positie
Eventueel:
- Gele kaarten
- SecondQuality
- Foto
- Moraal
- Cijfer
- Goals
- Assists
-
Kan ik me opzich wel in vinden eigenlijk.
-
@Harry-Poon said in Verbeteringen: Opstelling-scherm:
Wat ik zelf essentiele informatie vind:
- MainQuality
- Fitheid
- Naam
- Positie
Eventueel:
- Gele kaarten
- SecondQuality
- Foto
- Moraal
- Cijfer
- Goals
- Assists
Ik vind het huidige opstellingscherm op zich wel prima zoals hoe het nu is. Het enige waar ik zelf nooit gebruik van maak bij het maken van mijn opstelling is de 'voetbal' die het aantal wedstrijden, goals en assists van een speler laat zien, omdat dit al bij de selectiepagina vermeld staat. Ik zou er daarom ook voor pleiten om dit alleen op de selectiepagina weer te geven en op de opstellingpagina alleen informatie te vermelden die dagelijks benodigd is voor het maken van je opstelling.
Dit zou mijn persoonlijke voorkeur zijn om te vermelden in het opstellingscherm:
- MainQuality
- SecondQuality
- Fitheid
- Moraal
- Naam (+ evt. leeftijd en foto?)
- Positie
- Status speler (beschikbaar, geschorst, geblesseerd)
De rest van de informatie kan handig zijn, maar is naar mijn mening niet dermate belangrijk voor het tot stand komen van de opstelling.
-
Ik sluit me aan bij Sil. Te veel informatie is niet goed, maar te weinig ook zeker niet. Ik maak ook niet zoveel gebruik van die 'voetbal' omdat ik graag de beste spelers laat spelen en eigenlijk nooit kijk naar hoeveel goals een speler heeft gemaakt. Kwaliteit, fitheid, moraal en positie zijn absoluut het belangrijkst in mijn geval. Natuurlijk is het ook handig om te weten of een speler al dan niet geschorst is en hoe deze heet (dat is voornamelijk dat je weet wie je opstelt, anders kun je de spelers net zo goed Speler 1, speler 2 etc. noemen).:thumbsup_tone1:
-
Ik sluit me ook helemaal aan bij Sil. Second quality is zeker handig om te weten waar je een speler op het veld neerzet (vleugels/centraal). Het meeste handige meteen zichtbaar. En natuurlijk hoeft ook niet alle informatie erop. Een klikje verder en je ziet de rest van de informatie van de spelers.
-
@Harry-Poon Harry Poon ik zou graag alles (verdedigende waarde, aanvallende waarde, gemiddelde waarde, fitheid, moraal, goals, assists, etc. etc. etc.) IN ÉÉN KEER WILLEN ZIEN ZONDER DAT IK VIJFHONDERDDUIZENDMILJOENMILJARD KEER HOEF JE KLIKKEN.
Hij heeft een goede aanvalsrating. Maar zou die ook fit zijn?
klik
Ja fitheid en moraal zijn goed. Hoeveel doelpunten heeft ie gemaakt?
klik
Ja heel veel doelpunten maar wat was zijn aanvalsrating ook alweer ik ben het vergeten IK KAN HET NAMELIJK NIET IN ÉÉN KEER ZIEN GVD
klik
Oh ja hij had wel een goede aanvalsrating, hem ga ik opstellen. Die andere speler is de op één na beste aanvaller maar is hij wel fit?
klik
Nee die is niet fit.
klik
Aanvaller 3 heeft wel een goede aanvalsrating, maar hoe zit het met zijn fitheid moraal?
klik
Ja dat is ook goed die ga ik opstellen.Zo ga ik, maar dan iets minder overdreven dan dit voorbeeld uiteraard, elke speler langs omdat ik niet in één keer kan zien wat de kwaliteiten en fitheid van spelers zijn. Ik kan niet van al mijn spelers de volgorde, kwaliteit (aan, ver, gem) en fitheid en moraal onthouden. Dat moet ik per speler doen en dan ook nog eens twee keer klikken. DAT IS IRRITANT. IK WIL DIT GRAAG OP ÉÉN PAGINA ZODAT IK IN ÉÉN KEER DE OPSTELLING KAN MAKEN ZONDER KLIKKEN EN ONTHOUDEN. Doei. Met vriendelijke groetjes. Xxx
-
Klik staat tussen twee sterretjes in maar blijkbaar verandert dat automatisch.
-
@Scheeftand_NL Inderdaad, dat is ook een van de redenen waarom we dit willen verbeteren. Helaas past niet alles in een blokje maar willen we de belangrijkste informatie in ieder geval tonen.
-
De fitheid van een speler zie ik graag ook gelijk.
Bij de trainingen ook btw, graag ook geschorste spelers bij trainingen zichtbaar maken