Online Football Federation: Pub
-
@furrax_nl said in Online Football Federation: Pub:
Jammer want ik was er een voorstander van. En dat is niet het enige die inactief is. Een eigen intern crewforum is toch compleet overbodig? Bij JR toch.
Een uitgestorven crew als JR, kan je natuurlijk niet als voorbeeld pakken.............
-
@de-boterbloemen_nl Je hebt veel gemist zo te zien. We zijn actief in de crewcup en duels. En een actieve WhatsApp-groep.
-
En dan ben ik nog vergeten te zeggen dat je toch niks aan een crewforum hebt. Je kan niet eens topics verwijderen...
-
Hoogtijd om het stof van dit topic af te halen!
Champions Cup: OFF 5 jaar
Op zondag 26 januari viert OFF het vijfjarig-bestaan van de crew.
Om hier met zijn allen bij stil te staan, wordt er op 26 januari een Champions Cup georganiseerd die met aangepaste instellingen zal worden aangemaakt en waarbij van tevoren alle 32 teams d.m.v. loting al worden toegekend. Hierbij zijn vrienden van de crew, oud-deelnemers van onze crewcompetities en andere belangstellenden van buiten de crew van harte welkom om aan het toernooi mee te doen. De winnaar van deze jubileumseditie zal een speciale vermelding krijgen.
Mocht je graag mee willen doen, laat het mij dan graag even weten.
-
Leuke kroe dit.
-
Hallo OFF
-
Ja leuke kroe.
-
Wel iedere dag inloggen Marc....
-
@Silvester-J_NL I'm in!
-
Inmiddels hebben we 32 deelnemers gevonden die mee willen doen aan de Champions Cup ter ere van het vijfjarig-bestaan vandaag!
Zie hieronder de uitslag van de loting:
De competitie zal vanavond na 21:00 worden aangemaakt. Alvast veel succes allemaal!
-
Leuke namen. Zelfs onbekende voor mij. Succes.
-
@Furrax_NL is dat mogelijk?
-
@AppieL_NL Albert!!!
-
@Furrax_NL en waarom doe jij niet mee?
-
Leuk! Succes iedereen!
-
@maricja_NL Maris!
-
@maricja_NL Tuurlijk.
-
@MartijnFC_NL Ik had graag meegedaan maar ik had enkele dagen voordat Sil mij een bericht stuurde mijn laatste slot ingevuld met een team.
-
Heuj, Appie is back?