Online Football Federation: Pub
-
Waarom is bij 9 Kaliningrad niet goedgerekend?
Bij vraag 2 beetje jammer dat jullie een naam kiezen die op 100 manieren geschreven kan worden.... -
Bump Bump
-
@sir.himself_NL Bump 2
-
@sir.himself_NL Bump 3
-
@sir.himself_NL Bump 4
-
Ronde 3 heeft als onderwerp Aardrijkskunde. Nog steeds geldt BRONVERMELDING VEREIST. Beantwoord de volgende vragen.
-
De vlaggen van Luxemburg en Nederland lijken bijna identiek, alleen is de kleur blauw donkerder bij Nederland. Dit heeft de Roemeense vlag ook met een ander land. Om welk land gaat het hier?
-
Welke land heeft deze vorm:
Tip: De blauwe randen wil zeggen dat daar water is. De grijze randen dat het daar aan land grenst. -
Er zijn twee landen binnen de Verenigde Naties die geen officiële hoofdstad hebben, welke landen zijn dit?
-
Van de plaatjes kun je een stad, land of continent maken, wat zeggen de plaatjes?
-
Bij welke grote stad ligt het grootste kassengebied van Europa?
-
Welke land wordt er gezocht?
-Je betaalt er met de euro
-Dit land heeft een lang koloniaal verleden, maar inmiddels is het land onafhankelijk.
-De hoofdstad van dit land staat op de werelderfgoedlijst en ongeveer 1/3 van de bevolking woont in deze hoofdstad. -
Dit eiland is vernoemd is naar een heilige en er heeft een beroemd persoon gewoond op dit eiland. Welk eiland is dit?
-
Hoe heet dit gebouw en waar bevindt het zich?.
-
Welk lidstaat van de Verenigde Naties wordt gezocht?
• Het land heeft geen buurlanden
• De hoofdstad van het land begint met de letter A
• Op dit land zie je een diersoort in het wild die nergens anders te vinden is. -
Het hoogste punt van deze Europese berg ligt op 1666 meter en heeft een oppervlakte van ongeveer 100m². Deze berg kwam in de afgelopen decennia nog volop in het nieuws. Om welke berg gaat het?
Inleverdatum is 30 november 23.59 uur
We houden dezelfde groepen aan als vorige keer, hier nog even een overzicht van deze groepen.
- Timbo
- Maxim
- Kyrill
- joep
- Peter
- Gerry
Leveren in bij Martijn @MartijnFC_NL
- Jur
- Spek
- Bart
- Stephen
- Alex
- AppieL
- Marc
Leveren in bij Silvester @Silvester-J_NL
- Patrick
- Jip
- Joey
- Robin
- Sean(vechter)
- Leon
Leveren in bij Chiem @sir-himself_NL
Meespelen kan nog steeds, lever je antwoorden in dit geval in bij Martijn of bij mij.
Succes en veel plezier namens de organisatie!
-
-
@Jip-Huijs_NL said in Online Football Federation: Pub:
@Glennevire_NL Meditatie, so dat hoor je steeds vaker tegenwoordig.
Ja, gelukkig begon ik er al 3-4 jaar geleden mee Alleen pas sinds september in curusvorm. @Marcelientje_NL voor mij in iedergeval wel ja. Van bijna dagelijks migraine naar geen enkele hoofdpijn meer whats so ever. Ben er tevreden mee
-
@fczwolle99_NL
Wat betreft vraag 2: We moeten natuurlijk ook een paar lastigere vragen er tussen stoppen, hè. Overigens is deze quiz in het Nederlands en is "Chroesjtsjov" de correcte Nederlandse spelling van zijn naam.Wat betreft vraag 9: Ik zie nu helaas dat er iets is misgegaan bij het kopiëren van deze vraag uit ons bestand. De vraag had hier namelijk moeten zijn: "Welke stad onderging in de 20e eeuw een definitieve naamsverandering met een verwijzing naar een politieke leider en is momenteel de grootste stad van het land?" Bij deze vraag is Ho Chi Minhstad het enige goed antwoord. Aangezien dit onze fout is geweest, zullen we deze vraag in de volgende tussenstand corrigeren.
-
@Silvester-J_NL
Concreet zullen, naast "Ho Chi Minhstad", "Kaliningrad" en "Oeljanovsk" ook goed worden gerekend, doordat deze steden ook aan de beschrijving van de vraag voldoen. -
Waarom die bumps als iedereen z'n eigen paginagrootte kan kiezen
-
Inderdaad Chiem wtf denk je wel niet?
-
@Vjenne-Rulezz_NL Chiem wil posts scoren, duh.
-
@Vjenne-Rulezz_NL Wist niet eens dat dit kon. Maar de meeste hebben hem denk ik niet veranderd, dus zullen wel dezelfde instellingen hebben als ik.
-
@Silvester-J_NL said in Online Football Federation: Pub:
@fczwolle99_NL
Wat betreft vraag 2: We moeten natuurlijk ook een paar lastigere vragen er tussen stoppen, hè. Overigens is deze quiz in het Nederlands en is "Chroesjtsjov" de correcte Nederlandse spelling van zijn naam.Luyendyk.....
-
@fczwolle99_NL
Die stond oorspronkelijk ook in de Nederlandse spelling, maar die hebben we gelijk aangepast doordat zijn naamsverandering voor verwarring zorgde. Er waren trouwens meerdere mensen die Chroesjtsjov als antwoord hebben gegeven, dus ik zie zelf dan ook niet echt in wat er nou fout of misleidend aan is. -
Ja Jur sommige mensen hadden hem goed :man_dancing_tone1:
-
@Silvester-J_NL said in Online Football Federation: Pub:
@fczwolle99_NL
Die stond oorspronkelijk ook in de Nederlandse spelling, maar die hebben we gelijk aangepast doordat zijn naamsverandering voor verwarring zorgde. Er waren trouwens meerdere mensen die Chroesjtsjov als antwoord hebben gegeven, dus ik zie zelf dan ook niet echt in wat er nou fout of misleidend aan is.Het feit dat iemand hem goed heeft zegt toch niks over de kwaliteit van een vraag?!?!
-
Koude kermis zeg... Verwachtte 6/7 goed en heb er 2.5
-
@fczwolle99_NL Het feit dat je verder na moet denken en dus met deze letters alleen de Nederlandse naam kan maken, lijkt mij een prima kwaliteit van een vraag.
Maar je mag hier uiteraard van mening verschillen. Het is inderaad door enkele wel begrepen.
-
Hallo mensen