Online Football Federation: Pub
- 
@daleythespartaan_NL haha ja was een zware week  
- 
jaaaa eindelijk het nieuwe forum gevonden. Was wel even een dolhof zeg man man man, wat een ellende @opentoptopper_NL Heeft Sean je gevonden op de Duitse versie?  
- 
@opentoptopper_NL Heeft Sean je gevonden op de Duitse versie?  @sir.himself_NL ik heb geen idee waar ik allemaal belandde... iig niet hier 
- 
jaaaa eindelijk het nieuwe forum gevonden. Was wel even een dolhof zeg man man man, wat een ellende @opentoptopper_NL 
 Welkom! Het was voor ons eerst ook even zoeken, maar het went sneller dan je denkt 
- 
Hey joepie 
- 
Joep @opentoptopper_NL heb je ons crewforum al gevonden? 
- 
@daleythespartaan_NL said in Online Football Federation: Pub: Gelukkig dat je er weer bent in ieder geval toppertje 
- 
Volgens mij had ik me nog niet in dit café laten zien :3 Goedenavond  
- 
Volgens mij had ik me nog niet in dit café laten zien :3 Goedenavond  @maricja_NL ga je eens schamen  
- 
Volgens mij had ik me nog niet in dit café laten zien :3 Goedenavond  @maricja_NL Flip was vergeten erbij te vermelden dat je hierdoor wel wat goed te maken hebt!!  
- 
Volgens mij had ik me nog niet in dit café laten zien :3 Goedenavond  @maricja_NL Avond  
 Was je blij met je rode kaart in de 1e minuut in de LFS Cup? 
- 
Goedemorgen. Hoe gaat het hier mannen? Hoeveel liter is er al binnen gekomen deze week pp? 
- 
Goedemorgen. Hoe gaat het hier mannen? Hoeveel liter is er al binnen gekomen deze week pp? @Glennevire_NL litertje of 20 
- 
Dagje vrij  
 Hopen dat training vanavond wel doorgaat :cloud_rain: 
- 
@Jay-Rolla_NL geniet van je dagje vrij. En hoop dat de training doorgaat! 
- 
@Jay-Rolla_NL geniet van je dagje vrij. En hoop dat de training doorgaat! @Glennevire_NL Zal wel weer een dagje fifa worden  
- 
@maricja_NL Avond  
 Was je blij met je rode kaart in de 1e minuut in de LFS Cup? @sir.himself_NL niet echt:( En dan nog maar 2-1 verliezen.... 
- 
@maricja_NL ga je eens schamen  @Philipp-Haastrup_NL jij moet je schamen. Je hoort me een drankje aan te bieden 
- 
@Philipp-Haastrup_NL jij moet je schamen. Je hoort me een drankje aan te bieden @maricja_NL Is het al tijd voor pils dan? Jazeker!  
- 
@maricja_NL Is het al tijd voor pils dan? Jazeker!  @Jay-Rolla_NL Nooit te vroeg voor pils.