Online Football Federation: Pub
-
Gefeliciteerd Bart, respect
-
Gefeliciteerd lul
-
Ook wil ik de organisatie bedanken, zonder hen had dit niet mogelijk gemaakt kunnen worden.
Allemaal bedankt en natuurlijk iedereen fijne feestdagen gewenst en een goed uiteinde :slight_smile: -
Gefeliciteerd @Bartje-Bergkamp_NL, knappe prestatie geleverd. :thumbsup_tone2:
Dan rest mij nog om de rest van de deelnemers te bedanken voor het meedoen en dan met name de mensen die elke ronde de moeite hebben genomen om de vragen te beantwoorden!
-
@Glennevire_NL
Bij Twente uit kun je best eens punten morsen, alleen had het deze keer niet echt gehoeven. Je zag toch dat een aantal spelers te gemakzuchtig voetbalden, waardoor die goal uitblijft en hij uiteindelijk ongelukkig aan de andere kant erin valt door een fout van Viergever..
Zolang zondag de 3 punten maar in Amsterdam blijven -
@Silvester-J_NL said in Online Football Federation: Pub:
@Glennevire_NL
Bij Twente uit kun je best eens punten morsen, alleen had het deze keer niet echt gehoeven. Je zag toch dat een aantal spelers te gemakzuchtig voetbalden, waardoor die goal uitblijft en hij uiteindelijk ongelukkig aan de andere kant erin valt door een fout van Viergever..
Zolang zondag de 3 punten maar in Amsterdam blijvenIk ben voor PSV hoop/ga voor 0-1.
-
Dank voor de felicitaties, in het bijzonder Dave
En natuurlijk ook dank aan de organisatie!
-
O ja, kan ik die rondleiding door de Pub inwisselen tegen een blad bier?
-
Gefeliciteerd Bart
Organisatie bedankt was een leuke Quiz :clap_tone2:
Jammer dat ik alles goed had van de vraag alleen het laatste gedeelte -
@Bartje-Bergkamp_NL @MartijnFC_NL had zich wel erg verheugd op deze rondleiding, misschien kunnen we het combineren.
-
Gefeliciteerd @Bartje-Bergkamp_NL
OFF bedankt voor de organisatie. Niet makkelijk om telkens originele vragen te bedenken maar het is jullie zonder meer gelukt
-
Feli! @Bartje-Bergkamp_NL
-
Dank u allemaal
-
Proficiat @Bartje-Bergkamp_NL
En bedankt voor de organisatie OFF
-
Twente en Cambuur gaan degraderen aldus Sjaak Swart.
-
This post is deleted!
-
-
Pokรฉmon theme song gestegen naar plek 232 in de top 2000, dat is nog eens goed nieuws.
-
@Bartje-Bergkamp_NL said in Online Football Federation: Pub:
Dank voor de felicitaties, in het bijzonder Dave
geen dank man
-
:face_palm_tone2: