Online Football Federation: Pub
- 
@Jay-Rolla_NL Nooit te vroeg voor pils. @Sam-08_NL Haal jij er effe een paar dan :thumbsup_tone5: 
- 
@Philipp-Haastrup_NL jij moet je schamen. Je hoort me een drankje aan te bieden @maricja_NL uh nee 
- 
Dagje vrij  
 Hopen dat training vanavond wel doorgaat :cloud_rain: @Jay-Rolla_NL Een beetje regen houdt een training toch niet tegen.  
- 
@Jay-Rolla_NL Een beetje regen houdt een training toch niet tegen.  @sir.himself_NL jay gaat alleen voor de 3de helft 
- 
Volgens mij waren die grote smileys even een bug ofzo, kon gelijk niet meer posten #kutleven  
- 
@Marcelientje_NL wat is dat fiets? 
- 
@Marcelientje_NL Elektrische fiets? 
- 
Zo lekker trainen 
- 
@Marcelientje_NL Gehaast of niet. Ik zet toch eerst mijn fiets opslot hoor. 
- 
@Marcelientje_NL Gehaast of niet. Ik zet toch eerst mijn fiets opslot hoor. @Furrax_NL 
 In België worden toch geen fietsen gestolen?
- 
Joep @opentoptopper_NL heb je ons crewforum al gevonden? @sir.himself_NL Nee nog niet, is dat er dan  
- 
@maricja_NL uh nee @Philipp-Haastrup_NL lief zijn tegen mij  
- 
@Marcelientje_NL Hoe kan je nu zo'n fiets open laten staan.  
- 
@Marcelientje_NL said in Online Football Federation: Pub: Gezond Rolla. Dat is gezond. Kan je dat eten dan? 
- 
Zo lekker trainen @MartijnFC_NL Wij ook  
 Was weer om te gieren in de moederpoel. Het heeft erin geresulteerd dat deze rechts oftewel Mark van de Maarel zondag als rechtsbuiten moet starten       
- 
@MartijnFC_NL Wij ook  
 Was weer om te gieren in de moederpoel. Het heeft erin geresulteerd dat deze rechts oftewel Mark van de Maarel zondag als rechtsbuiten moet starten       @Jay-Rolla_NL Haha niks mis met Mark van der Maarel. Die zou ook een keer rechtsbuiten moet staan bij de FC.  
- 
@Jay-Rolla_NL Haha niks mis met Mark van der Maarel. Die zou ook een keer rechtsbuiten moet staan bij de FC.  @sir.himself_NL magische speler 
- 
@Furrax_NL 
 In België worden toch geen fietsen gestolen?@Bartje-Bergkamp_NL Nee.