Online Football Federation: Pub
-
LEuke comp met leuke deelnemers en om 1 of andere vage reden zonder puntverlies de poule door. Eigenlijk is het nu al geslaagd, maar mag met mn rb Leipzig knock out spelen tegen dat clubje uit amsterdam, dus een leuke om nog ff te slopen voordat ik eruit vlieg haha
-
Oh, ik zie dat ik alsnog door ben, heerlijk.
Nu verder gaan! -
Uitslagen poulefase OFF Cup
Door naar de volgende ronde:
Poule A - Heartthink, MartijnFC
Poule B - Jaimysky, Yassin Mansousri
Poule C - DannyDiamant, Bjorn2321
Poule D - Wilfrie, Julian Stam
Poule E - Fatleti, IkkeS
Poule F - Vjenne-Rulezz, sir.himself
Poule G - Robbiebb, RenkieFelicitaties aan de achtste finalisten!
-
Inmiddels is de eerste ronde van de achtste finale ook al gespeeld!
-
Uitslag achtste finale:
Programma kwartfinale:
-
Helaas op een uitdoelpunt uitgeschakeld, was weer eens geinig, bedankt @Silvester-J_NL voor de uitnodiging en wie weet zien jullie me nog wel weer terug
-
-
Een goede ronde voor Red Bull vandaag in de halve finale. Morgen weten we welke 2 managers de finale hebben gehaald.
-
Hieronder de uitslagen van de tweede wedstrijd in de halve finale: @Robbiebb_NL en @Fatleti_NL Hebben de finale weten te halen!
Red Bull geeft je vleugels! Morgenavond zal de finale worden gespeeld en zullen we weten wie de winnaar wordt van de OFF-cup.
-
De OFF 5 jaar: CL editie zit er inmiddels op. Felicitaties aan @Robbiebb_NL voor het winnen van de OFF Cup!
Met een TW van maar liefst 706 miljoen heeft hij uiteindelijk overtuigend het toernooi weten te winnen. Alle deelnemers bedankt voor het deelnemen! Ik kijk zelf terug op een geslaagde editie, waarin een hoop bekende managers uit de community weer eens bij elkaar konden komen in een competitie. Tot de volgende reünie.
-
Gefeliciteerd @Robbiebb_NL !!!
Had het al wel een beetje verwacht. -
Gefeliciteerd Robbie
-
Hij gaat nu terug op pensioen. Mooie vent is dat zeg!
-
@Silvester-J_NL Ondanks dat ik vroeg klaar was, vond ik het toch leuk! Thanks voor de invite, Sil!
Volgende keer doe ik weer mee -
En felicitaties aan @Robbiebb_NL
-
Bedankt voor de felicitaties all! Vond het een leuke comp met al die osm oudjes. OFF gefeliciteerd met jullie lustrum! Ik duik weer lekker mn pensioentje in, maak me over 5 jaar maar weer wakker bij de volgende editie
-
Proficiat robbie!
-
Graag maak ik gelijk even van de gelegenheid gebruik om even wat ledennieuws aan te kondigen:
Helaas hebben we bij OFF afscheid moeten nemen van @jay-rolla_NL en @Sander20FCT_NL, omdat ze een tijdje terug al met OSM waren gestopt. Daarentegen hebben we met @MartijnFC_NL juist weer een oud-lid terug kunnen halen naar de crew. Martijn was ruim een jaar geleden met OSM gestopt en heeft inmiddels het managen weer opgepakt, vandaar dat hij daarom dus is teruggekeerd bij OFF.
-
Pff Martijn. Vraag ik hem krijg ik geeneens een antwoord terug.
-
@Furrax_NL miss wilt ie jou niet kennen....