Online Football Federation: Pub
-
We gaan maar weer proberen nog een goed seizoen neer te zetten.
Mijn debuut in de Federations Cup was in ieder geval niet onaardig.Veel plezier weer iedereen!
PS: @sir-himself_NL Gefeliciteerd met de dubbel!
-
@thoadz_nl Thanks. Je hebt het me nog flink lastig gemaakt. Goed seizoen gedraaid.
-
@sir-himself_nl said in Online Football Federation: Pub:
@thoadz_nl Thanks. Je hebt het me nog flink lastig gemaakt. Goed seizoen gedraaid.
Ik had een aardige eindsprint ingezet maar helaas niet iets te vroeg. Aan het eind kwam ik net te kort waardoor ik je niet van de koppositie wist af te houden.
-
Sean #king
Anderen #gentleman
-
@nicolas-joy_nl Sean hebben we al maanden niet gehoord.
-
Sean Paul?
-
@martijnfc_nl said in Online Football Federation: Pub:
@nicolas-joy_nl Sean hebben we al maanden niet gehoord.
Ik zie nu de data pas bij de berichten staan...
-
Sean zit vast
-
Leeft het hier nog een beetje?
-
Liverpool!
-
@furrax_nl
Hakken over de sloot, want had toch nog fout kunnen gaan (na 5-0 voor thuis) dat zou schandalig zijn.
Wel hopen dat ze die schijtclub uit Madrid Kloppen -
Tja, Real Madrid had ook het nodige geluk tegen Bayern en ze hadden er in eigen huis zomaar nog uit kunnen vliegen. Real heeft natuurlijk wel een erg zwaar programma gehad om in de finale te kunnen komen. Ik hoop dat Liverpool hem dit jaar pakt, maar ik vrees toch dat Ronaldo weer beslissend gaat zijn in de finale voor Real.
Het kan dit jaar ook nog eens een dubbelklapper worden voor Madrid.
We will see! -
@bjorn2321_nl Zeker. Bij de 2-2 zei ik nog 'niks aan de hand voor Liverpool'.
-
@furrax_nl
Dat is dan gelijk ook wel weer de charme van de knock-outfase van de CL dit jaar. Alhoewel je van tevoren verwacht dat de returnwedstrijd er niet meer toe doet, gebeuren er toch weer onverwachte dingen in een wedstrijd waarmee de spanning volledig wordt teruggebracht: een genot om naar te kijken als voetballiefhebber. -
Aanstaande donderdag gaan we weer van start met een gloednieuwe editie van onze crewcompetitie, aangezien het huidige seizoen er bijna opzit.
Graag wil ik @doeeenbodbijmij_NL alvast feliciteren met het overtuigend winnen van het kampioenschap met Sjachtar Donetsk. Morgen kan hij ook nog eens de dubbel pakken als hij het in de bekerfinale opneemt tegen @gna-gna-gna_NL.
Verder een beetje teleurstellend seizoen voor de leden van OFF, al staat het in de middenmoot wel nog steeds dicht bij elkaar.Indien je a.s. donderdag (10 mei) als gastspeler graag mee wil doen met het volgende seizoen dan kun je mij het beste voor die tijd even een bericht sturen!
-
@silvester-j_nl said in Online Football Federation: Pub:
Morgen kan hij ook nog eens de dubbel pakken als hij het in de bekerfinale opneemt tegen @gna-gna-gna_NL.
Hup Carlo
-
@doeeenbodbijmij_NL Gefeliciteerd met de dubbel!
-
Voor de nieuwe competitie gaan we naar Servie.
DS1 teams loten niet mee.Uitslag van de loting:
-
Partizan - DS- 1 - CPU
Red Star Belgrade - DS- 1 - CPU
Mladost Lucani - DS- 4 - @mrtgll33-test_nl
Radnicki Nis - DS- 4 - @brugesboy_1990_NL 90
Zemun - DS- 4 - @doeeenbodbijmij_NL
Borac Cacak - DS- 7 - @gna-gna-gna_nl
Cukaricki - DS- 7 - @julian-stam_nl
Rad - DS- 7 - @Thoadz_NL
Vozdovac - DS- 7 - @Philipp-Haastrup_nl
Backa - DS- 10 - @Joost-Sœter_NL
Javor - DS- 10 - @Jip-Huijs_NL
Napredak Krusevac - DS- 10 - @Silvester-J_NL
Vojvodina - DS- 10 - @sir-himself_NL
Macva Sabac - DS- 13 - @jay-rolla_nl
Radnik - DS- 13 - @managerschoonoord_nl
Spartak Subotica - DS- 13 - @Bjorn2321_nl -
Javor - DS- 10
Macva Sabac - DS- 13Zijn toch nog vrij...
Iemand interresse?
@Furrax_NL
@maricja_NL
@seanfighter_NL
@daleythespartaan_NL
@Marcelientje_NL
@jimi_beasley_the_best_NL
@Robbiebb_NL
@Gilles-Brunelos_NL