نريد مشاهده حصريا للمباريات نرجوا الرد بيلز :(

• Arabic Users

نريد مشاهده حصريا للمباريات فوقتها دقيقه بدقيقه عشان الواحد يحس انه مدرب بجد ههههه لو خسران مثلا اعمل تغيرات فالخطه واللاعيبه مش بعد الماتش ما يخلص تظهروا النتيجه طيب واللي حاصل فالماتش ادخل الاقي مباره جاريه حاليا يا حلوووه هو لسه فيه جواري فالزمن ده ههههه مانا عارف انا المباراه شغاله وانا المدرب بتاع الفريق وربنا عايز احضر الماتش بقي مينفعش كده اانا بحط الخطه وادخل انام واجي استلم النتيجه كمان ساعه

مش شرط ان الكل يبقي موجود وقت المباراه
    المهم تبقي متاح عادي وتشتغل سواء موجود او مش موجود
    واللي هيبقي موجود هو اللي كسبان هيقدر يعدل من نتيجه المباره بدل الممل اللي الواحد فيه ده

لعبه topeleven
    متاح فيها مشاهده المباراه وقتها والتعديل فالخطه والتبديل اثناء المباره ولو مش موجود المباره بتبقي شغاله عادي

• أهلاً أخي ...
    أنت أخي لا يمكنك حضور المباراة في وقتها المناسب بالضبط ... فكيف ستغير التشكيلة ... وحتي إن حضرتها ما ذنب المدرب الآخر إن لم يحضر المباراة ...!
    أيضًا أخي ... رؤية المباراة لا يتعدي نسبة 1% ... لأن المباراة تمر في 90 دقيقة وكأنها 90 ثانية ...!
    يكفي أنك يمكنك مشاهدتها بالتعليق ...
    وتذكر أخي لعبة المدرب الأفضل ليست كأي لعبة ... كل لعبة ولها قوانينها وخصائصها ...
    ملحوظة : هذا رأيي الشخصي ..

• Arabic Users

@Ibrahim-Elhadary بس كده مفيش روح المنافسه كل يوم اضبط الخطه واجي استلم النتيجه بعد الماتش ملل شويه

• @NuBia2Gamer
    يا ليت يسوونه

• @Ibrahim-Elhadary
    التعليق مو حلو

• @Ibrahim-Elhadary
    طيب ذنب المنافس الآخر انه مهمل

• Arabic Users

فكرة جيدة بل ممتازة لكي نصتطيع اجراء تغييرات وتبديلات خلال المبارات
    وشكرا على الفكرة اخي

• Arabic Users

اقتراح رائع ..
    أو تكون المتابعه للمباراة اثناء اللعب عن طريق اشعاري بالاحداث المهمه اثناء المبارة للتدخل مثلا طرد لاعب من فريقي او فريق الخصم
    كذلك اشعار بالنتيجه في اخر ربع ساعه للتدخل اذا لزم الامر

• @Rayooood

مشكور اخي علي الاقتراح بالفعل تم رفع هذا الاقتراح اكثر من مره وتم رفضه من الاداره لصعوبه تنفيذه ..

يغلق ..

Log in to reply