Art of Soccer: Café
-
@badboy198512_NL Mogguh!
Laat het goede maar weg ik was 8u thuis en kwart over 10 wakker.
-
De wedstrijden zijn weer gespeeld en de verschillen zijn vrij groot tussen de beste score en de minste score: 33 vs 17! De volgende programma's staan weer klaar met als klapper van de week in NL: Feyenoord vs PSV en in Spanje: Atletico Madrid vs Barcelona!
-
@gishes_NL lekker feestje gehad dus
Waar ben je geweest dit keer -
@badboy198512_NL said in Art of Soccer: Café:
@gishes_NL lekker feestje gehad dus
Waar ben je geweest dit keerA State of Trance, in de Jaarbeurs Utrecht. Komend weekend Carnaval en dan 2 maanden rustig aan tot Koningsdag.
-
@gishes_NL jah dat lijkt me ook een gaaf feestje dat je hebt gehad man
Volgendr week weer knallen -
@badboy198512_NL Ja, maar het sloopt je ook. Binnenkort eens kijken wat er koningsdag is.
-
@gishes_NL jah op Den duur is de moter op he
Ik ken het vroeger ging ik elke weekend knallen -
@badboy198512_NL Ik tik ook de 30 aan dit jaar
AS Monaco bewijst vooralsnog waarom het boven PSG staat in de Ligue 1: 1-2 voor.
Zonde voor ze dat Falcao een penalty slap in schiet. -
@gishes_NL jah mooie wedschrijd he hahah
-
Kutploeg.
-
@Furrax_NL wie is er een kutploeg
-
@badboy198512_NL Monaco en PSG.
-
@badboy198512_NL
Was zeker een topwedstrijd!
En had stiekem gehoopt op winst van Monaco, zitten enkele grote talenten tussen! -
@Furrax_NL dat zijn er 2
-
@VayaSmit_NL jah zeker nu vanavond weer een leuke wedschrijd he
-
Waren een paar spelers die ik niet kende bij Monaco, maar die ene aanvaller is pas 18.
Ajax met de hakken over de sloot naar de laatste 16 van de Europa League. En dat was toch vaak het eindpunt.
-
@gishes_NL jah inderdaad we gaan het weer mee maken gaan ze verder komen dit keer of niet
-
@badboy198512_NL
Ja ik was blij met de uitslag gister van 1-0!
En ik volg veel competities en kon lemar, mbappe lottin en bokayoka al van eursport en voetbalsites!
-
Ik kende alleen Lemar omdat ik die met OSM had vorig seizoen.
Ajax moet de eer maar hoog houden, want AZ verloor kansloos.Hopen op een mooie loting zo. Want ik ging wel naar AZ - Lyon, Ajax blijft m'n club. 50-50 dat ik erheen wil als ik de mogelijke opponenten zie.
-
Geef Ajax maar Rostov of Krasnodar.