Vakantie vervanging
-
Misschien ben ik de enige die zo denkt maar zou een vakantie vervanger optie misschien niet goed zijn om toe te voegen.
Op het moment dat je op vakantie gaat, weekendje weg etc. en je hebt nog een slot waarop gespeeld word zou het fijn zijn als deze nog gecheckt kan worden.
Om dan niet je wachtwoord weg te geven, voor sommigen misschien een struikelblok, zou de optie vakantie vervanger van toegevoegde waarde kunnen zijn. Hierbij geef je vanuit je eigen account een andere gebruiker de mogelijkheid om op je account in te loggen. Deze andere gebruiker doet dit dan via zijn account. Op deze manier kan je makkelijk inloggen op het account van je vriend / crewmaat die op dat moment jou heeft gevraagd zijn team in goede banen te lijden.Goed idee?
ps. Ik snap dat als je op vakantie gaat dat je dan beter geen slots meer in gebruikt kan nemen vlak voordat je weg gaat, en dan zonder internet zit misschien. Maar het kan bijvoorbeeld voorkomen dat je een weekend weg gaat of een dag zonder internet zit dat je dan graag je opstelling compleet wil hebben en je spelers getraind etc.
-
Beste manager,
Welkom op het forum. Een leuk idee, maar eigenlijk is deze functie juist een tijdje geleden verwijderd omdat heel weinig mensen er gebruik van maakten. Tegenwoordig kun je met de app altijd en overal even je team checken, zeker als binnenkort overal dezelfde bel/internetbundel geldt in alle EU landen en je dus niet meer aangewezen bent op wifi of een extra buitenlandbundel.
Op zich vind ik het persoonlijk ook jammer dat de optie weg is, omdat je op vakantie toch niet bezig wilt zijn met OSM, hoewel het checken van je account ook niet al teveel tijd hoeft te kosten. Het is een afweging die is gemaakt en uiteindelijk dus besloten om de vakantiemode (zoals deze heette) uit OSM te halen.
-
Hoi @Jip-Huijs ,
Bedankt voor je antwoord! Ik zat er zelf ook al over na te denken en bedacht mij dat er een hele boel managers zijn die 'alleen' spelen.
Ook ben ik het met je eens dat het niet veel tijd kost. Ik heb zelf geen probleem met het checken van mijn account. Maar dacht misschien zijn er mensen die hier moeite mee hebben, en misschien kom ik hier zelf een keer tegen aan gelopen.Ik wist niet dat dit er al was. Heb een hele tijd niet gespeeld namelijk. Voor mij is het duidelijk en hier mag een slotje op lijkt me.