• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Tactiek: Discussie

Scheduled Pinned Locked Moved OSM: Het Spel
108 Posts 56 Posters 64.9k Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • rosenborg_NLR Offline
    rosenborg_NLR Offline
    rosenborg_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Ik begin wel!, Ik heb het gevoel dat 4231 een down-grade heeft gekregen. meer mensen die dit gevoel hebben?

Vertrigo_NLV 1 Reply Last reply
    0
  • Vertrigo_NLV Offline
    Vertrigo_NLV Offline
    Vertrigo_NL
    replied to rosenborg_NL on last edited by

@rosenborg_NL Not sure. Speel zelf meer 433 en dat gaat soms opeens ook een stuk slechter.

alt text alt text

1 Reply Last reply
    0
  • rosenborg_NLR Offline
    rosenborg_NLR Offline
    rosenborg_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

te bewijzen valt het sowieso niet. wel vind ik het opmerkelijk! misschien gewoon de verkeerde tegenstanders tegen gekomen.

1 Reply Last reply
    0
  • jiba_swagg_NLJ Offline
    jiba_swagg_NLJ Offline
    jiba_swagg_NL
    wrote on last edited by

Het is me wel opgevallen dat als je over de vleugels speelt, aanvallers met 35+ verdedigen echt vaak scoren. Ben ik de enige die dit opvalt, want hiermee heb ik met Monaco in 19 competitie wedstrijden 80 (!) doelpunten gescoord.

Alhamdulilah ten alle tijden!!!!!! Blijf bidden broeders en zusters.

1 Reply Last reply
    0
  • The Master Of Dank Memes_NLT Offline
    The Master Of Dank Memes_NLT Offline
    The Master Of Dank Memes_NL
    wrote on last edited by

Vraagje
    Ik vraag mij al een tijdje af wanneer ik nou Zonedekking of Mandekking moet gebruiken.
    Ik speel zelf met 3 verdedigers ( 90+), maar nou weet ik niet of Zonedekking of Mandekking de juiste keuze hiervoor is
    Dan komt ook weer de vraag kijken of ik wel of geen buitenspelval moet gebruiken.

Alle hulp is welkom!

MVG,

The Master Of Dank Memes

alt text
    DO YOU KNOW DA WAE?

Proud to be part of Silver Glory

1 Reply Last reply
    0
  • Muuuse_NLM Offline
    Muuuse_NLM Offline
    Muuuse_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Dat is een goed punt, ik zou hier ook graag een antwoord op willen hebben. Iemand die hier het fijne van weet?

Jordy van Oel_NLJ 1 Reply Last reply
    0
  • Jordy van Oel_NLJ Offline
    Jordy van Oel_NLJ Offline
    Jordy van Oel_NL Dutch Users
    replied to Muuuse_NL on last edited by

@Muuuse_NL @The-Master-Of-Dank-Memes_NL
    Dit hangt allemaal af van jou opstelling, je tegenstander zijn opstelling en de teamwaardes hierop is geen 1 antwoord juist aangezien je tegen de ene manager het wel nodig zou kunnen hebben en tegen de ander weer niet.

Muuuse_NLM 1 Reply Last reply
    0
  • Muuuse_NLM Offline
    Muuuse_NLM Offline
    Muuuse_NL Dutch Users
    replied to Jordy van Oel_NL on last edited by

@Jordy-van-Oel_NL Dat begrijp ik maar het zou echt top zijn als iemand met een voorbeeld van combinaties komt van wat werkt en niet werkt los gezien van wat je tegenstander als opstelling tactiek heeft.

BolaBranca_NL67B MikevanderHilst_NLM maricja_NLM 3 Replies Last reply
    0
  • BolaBranca_NL67B Offline
    BolaBranca_NL67B Offline
    BolaBranca_NL67

@Muuuse_NL de vraag is meer of jij een hapklare taktiek wil hebben die je een heel seizoen kunt gebruiken... in een volle competitie met redelijk fanatieke managers is dat onmogelijk namelijk

(What's the Story) Golden Glory!

1 Reply Last reply
    0
  • MikevanderHilst_NLM Offline
    MikevanderHilst_NLM Offline
    MikevanderHilst_NL Dutch Users

@Muuuse_NL

Nogmaals, geen enkele tactiek 'werkt' ongeacht van je tegenstander;) of denk je dat er een tactiek bestaat waarmee je met spelers van 70 altijd wint van spelers van 110?

Het is ook niet de bedoeling dat er tactieken en sliders worden gepost volgens mij. Ik ga dat iig niet voorkauwen. Wel kun je als je goed leest er heel veel uithalen... Denk eens goed na waarneer je bijv. Mandekking speelt? Tegen veel of weinig spitsen? Welke linie is sterker? Etc etc

1 Reply Last reply
    2
  • maricja_NLM Offline
    maricja_NLM Offline
    maricja_NL
    replied to Muuuse_NL on last edited by maricja_NL

@Muuuse_NL er zijn zoveel verschillende tactieken. Er is niet 1 onverslaanbare tactiek. Je hebt tegenstanders die ook allemaal andere tactieken gebruiken. Je moet het per wedstrijd bekijken en er achter komen welke tactiek je waartegen kan gebruiken.

Tuurlijk er zijn vast managers die vasthouden aan 1 tactiek, omdat het goed gaat of omdat er veel goede resultaten mee worden geboekt. Maar voor de diversiteit, zal je toch het eea moeten proberen en testen. Ik test bijvoorbeeld nu een 343 tactiek. 😉

Shine like the way you do

NL Staff Support ~~ OSM Volunteer

Diego Simoene_NLD 1 Reply Last reply
    0
  • Diego Simoene_NLD Offline
    Diego Simoene_NLD Offline
    Diego Simoene_NL Dutch Users
    replied to maricja_NL on last edited by

@maricja_NL

Je hebt meer kans om kampioen te worden met 1vaste opstelling dan steeds veranderen belangrijkste is juiste spelers op de juiste plek en elke game beetje spelen met die balkjes en tactiek per linie veranderen (licht aan de tegenstander)

Heeft iemand antwoord waarom ik vaak verlies met beter statistieken? meer schoten beter balbezit beter veldverhouding snap er geen bal van is wel altijd bij CrewCompetities en bijna iedereen ook altijd beter team licht het daar aan dat ze meer teamwaarde hebben?

Alfonzso_NL192A B 2 Replies Last reply
    0
  • Alfonzso_NL192A Offline
    Alfonzso_NL192A Offline
    Alfonzso_NL192
    replied to Diego Simoene_NL on last edited by

@Diego-Simoene_NL 1 vaste formatie is meestal wel het beste. Maar je moet voor bepaalde tegenstanders wel een plan-B achter de hand houden.

Spartacus Vervoort_NLS 1 Reply Last reply
    2
  • Spartacus Vervoort_NLS Offline
    Spartacus Vervoort_NLS Offline
    Spartacus Vervoort_NL Dutch Users
    replied to Alfonzso_NL192 on last edited by Spartacus Vervoort_NL

zou graag jullie mening is horen, ben in de voorbereiding met antwerp,532 tactiek op de counter mandekking gepakt, pressie afwachten en voorzichtig opbouw, wat denken jullie hiervan ? goede keus of beter bij een gewone 442 houden ?

Bjorn2321_NLB 1 Reply Last reply
    0
  • Bjorn2321_NLB Offline
    Bjorn2321_NLB Offline
    Bjorn2321_NL
    replied to Spartacus Vervoort_NL on last edited by

@spartacus-vervoort_nl Zelf vertrouw ik erg op 4231 schieten van afstand als ik zwakker ben en 433 zoek de vleugels bij een sterker team.
    Hoe je dan moet schuiven en welke tactiek je verder moet gebruiken moet je zelf uitvinden, dat is juist het spel.

1
    replied to Bjorn2321_NL on last edited by Spartacus Vervoort_NL

@bjorn2321_nl said in Tactiek: Discussie:

@spartacus-vervoort_nl Zelf vertrouw ik erg op 4231 schieten van afstand als ik zwakker ben en 433 zoek de vleugels bij een sterker team.
    Hoe je dan moet schuiven en welke tactiek je verder moet gebruiken moet je zelf uitvinden, dat is juist het

een goeie manager moet zijn eigen tactiek hebben. ik ga toch eerst proberen met 523 op de counter, als het na 3 matchen niet lukt ga ik die van u proberen 4231, anders probeer ik hem met mijn nieuwe ploeg die ik volgende keer pak, probeer in begin zwakke ploegen te pakken zodat ik mijn doelstelling kan halen, goede keus of niet ?

Bjorn2321_NLB 1 Reply Last reply
    0
  • Bjorn2321_NLB Offline
    Bjorn2321_NLB Offline
    Bjorn2321_NL
    replied to Spartacus Vervoort_NL on last edited by

@spartacus-vervoort_nl uiteraard kun je zo eenvoudiger je doelstelling halen en je kunt met een lage doelstelling veel meer Managerpunten halen. Niet dat je daar heel veel aan hebt (je krijgt meer bosscoins aan het einde van het seizoen), maar staat ook leuker op de ranglijst. Kampioen met een DS15 levert gewoon 2 x zoveel punten als met DS1.

0
    replied to Bjorn2321_NL on last edited by

@bjorn2321_nl said in Tactiek: Discussie:

@spartacus-vervoort_nl uiteraard kun je zo eenvoudiger je doelstelling halen en je kunt met een lage doelstelling veel meer Managerpunten halen. Niet dat je daar heel veel aan hebt (je krijgt meer bosscoins aan het einde van het seizoen), maar staat ook leuker op de ranglijst. Kampioen met een DS15 levert gewoon 2 x zoveel punten als met DS1.

heb u tactiek bij 2 nieuwe ploegen toegepast toch nog een uur ervoor alles veranderd, bij 2 ploegen antwerp en osasuna, ik ga geen kampioen spelen 😄 maar ga volgens mij toch wel hoog eindigen, heb geen spijt van verandering van tactiek, bedankt !!

1 Reply Last reply
    0
  • DFR666_NLD Offline
    DFR666_NLD Offline
    DFR666_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Hallo mensen,

Een vraagje,

Ik heb een aardig verdedigende formatie, 4-5-1, en speel normaal gesproken schiet van afstand hierbij. Ik vraag mij alleen af of ik in wedstrijden waarin ik qua spelers de betere ben niet beter een andere speelstijl kan hanteren. Ikzelf dacht dan aan over de vleugels. Maar Ik vraag me af of over de vleugels spelen alleen geschikt is voor een 3 spitsen systeem of dat dit ook effectief kan zijn bij een 4-5-1 of 4-2-3-1 opstelling?

Alvast dank.

0
    replied to DFR666_NL on last edited by

heb voor de eerste keer een ploeg waarmee ik eerst moet eindigen, heb de opstelling 343 gepakt over de vleugels tactiek per linie, aanvallers : voorin blijven middenvelders: in positie blijven, verdedigers : achterin blijven en zonedekking gepakt, zou ik met deze opstelling mijn doelstelling halen, of wat kan er beter ... of mss beter een andere opstelling ? zou graag jullie mening horen.

macek_NLM 1 Reply Last reply
    3

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post