OSU/OSP: Strikers Café
-
@Glennevire_NL goed man, druk met twee boys en een eigen zaak... . En met jou?
-
@lsalvador_NL wow nice man, congrats. Lekker hoor! En dan blijf je hier ook presteren hehe. Hoe oud zijn je boys en wat voor eigen zaak
Ja helaas koos werkloos sinds Februari, single maar doe heel veel leuke dingen en doe erg veel vrijwilligerswerk. Hoop vanaf September weer betaalde baan te hebben. -
@Glennevire_NL altijd al een baas geweest heeft iedereen in de waan gelaten
-
@jeffrey-tonder_NL
@Glennevire_NL 4 en 6, opperbazen op dit moment...;-) en ik heb een eigen detacheringsbureau, www.joinuz.nl (ff reclame maken ) -
Super, de strikers zijn er ook. Kunnen we weer ergens centraal over ze roddelen
-
@jeffrey-tonder_NL en ook nog beide gepresteerd in het grote TSO
-
@Rubber890_NL ah Pietertje, hoe is het met hem ?
-
@lsalvador_NL Pietertje is kok hè. Staat lekker hamburgers te draaien dagelijks
-
@maricja_NL zit je alweer aan drank te denken...
-
@BolaBranca_NL67 Ik drink niet eens alcohol :rofl:
-
@maricja_NL de club alcoholvrij wordt steeds groter
-
@BolaBranca_NL67 said in OSU/OSP: Strikers Café:
@maricja_NL de club alcoholvrij wordt steeds groter
}Helaas wel ja
-
@De-Boterbloemen_NL Hoezo helaas... zijn we niet gezellig?
-
@BolaBranca_NL67 said in OSU/OSP: Strikers Café:
@De-Boterbloemen_NL Hoezo helaas... zijn we niet gezellig?
Vind jij van wel dan ?
-
@De-Boterbloemen_NL ik vind van wel. Nuchtere mensen zijn bedachtzaam..Dronken mensen veranderen in beesten
-
@Glennevire_NL said in OSU/OSP: Strikers Café:
@De-Boterbloemen_NL ik vind van wel. Nuchtere mensen zijn bedachtzaam..Dronken mensen veranderen in beesten
Spreek je uit ervaring?
-
@De-Boterbloemen_NL ja genoeg Dumpert ervaringen meegemaakt, die van vrienden, van familie, van collega's ik werd wel eens heel luidruchtig als ik dronken was. En kennis van ons die gaat dingen slopen als ie dronken is en niet enige. Heel social media staat er vol bij maar misschien zit jij niet op social media ;)?
-
@De-Boterbloemen_NL ja genoeg Dumpert ervaringen meegemaakt, die van vrienden, van familie, van collega's ik werd wel eens heel luidruchtig als ik dronken was. En kennis van ons die gaat dingen slopen als ie dronken is en niet enige. Heel social media staat er vol bij maar misschien zit jij niet op social media ;)?
Haha, maak zulk soort dingen liever zelf mee
Al betekent het niet dat iedereen die alchohol drinkt minder verstandig is....... -
@De-Boterbloemen_NL ja ik dacht jij brengt ook zelden nuances aan,dus waarom zou ik het dan wel doen?
Je zegt ook paar uur geleden dat mensen die geen alcohol drinken niet gezellig zijn, dus tja. -
@De-Boterbloemen_NL ja ik dacht jij brengt ook zelden nuances aan,dus waarom zou ik het dan wel doen?
Je zegt ook paar uur geleden dat mensen die geen alcohol drinken niet gezellig zijn, dus tja.Haha, daar hadden we het nu niet over, jij moet ook altijd in het verleden kijken