Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
Het probleem met de negatieve managerpunten wordt hopelijk aankomende maandag gefixt. :thumbsup_tone1:
-
Even een tussenstand na 2 speelrondes Team 1
-
@qsgyj_nl dan moet je lawaai maken
-
Zal vast wel ergens staan, maar hoeveelste moet ik precies worden?
-
@timeenennaam_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
Zal vast wel ergens staan, maar hoeveelste moet ik precies worden?
De top 2 gaat door + de 4 beste nummers 3
-
Tussenstand Team 1
-
Tussenstand Competitie 3:
-
Competitie 4:
Soepel begin
36 kansen voor = 2 doelpunten, 23 kansen tegen = 2 doelpunten #451problemen
-
Ondertussen in Competitie 2:
-
@silvester-j_nl
Inmiddels de Female Soccer Players en Female Singers bovenaan -
Yes, ik word niet anaal vernederd deze competitie
-
@vinnievuik_nl
Het zit de vrouwen inderdaad niet tegen bij ons -
***Tussenstand Team 1 ***
-
@peter-osm-master_nl De hoeveelheid doelpunten en gelijke spelen betekenen een lekkere ouderwetse 451/4231 competitie zo te zien?
-
@meneer-speksnijder_nl Dat klopt helemaal, ze spelen bijna allemaal in de 451/4231 formatie inclusief ikzelf in de 451 maar je kan bijna niet anders met dit soort teams, maar dat houd het wel spannend
-
@peter-osm-master_nl Dat betekent één grote tombola en dat vind ik persoonlijk jammer maar ja, dat krijg je inderdaad met zulke (gelijke) teams. Wat nou een goed team is gaan we helaas nooit uit komen met z'n allen. Begrijpelijk maar jammer
-
@peter-osm-master_nl met zo weinig punten had je als nummer 1 normaal 7e gestaan ipv 1e :')
-
@meneer-Speksnijder_NL Daar heb je helemaal gelijk in, normaal ben ik niet van dit soort formaties maar hier kom je bijna niet doorheen met een 433 en ga je er het schip mee in, op deze manier verzamel je in ieder geval nog een paar puntjes
@Glennevire_NL normaal gesproken wel haha, in de finale ga je het hier ook zeker niet mee redden dat is niet kampioen waardig
-
@peter-osm-master_nl in de Imperium crewcompetitie sta ik 5e met 11 punten uit 6 duels en heeft de nummer 10 Monaco 10 punten en nummer 1 Djion 15 punten. PSG nummer 2 heeft 14 punten uit 6 duels dat is meer dan de nummer 1 hier met duel minder